סיגריה אחרונה- פרק 13

want to fly 24/04/2013 986 צפיות 4 תגובות

" אז למה את פה? " שאל סלע.
" אני בעצמי לא יודעת.. " אמרתי וזרקתי את הסיגריה ממני, " הורים משוגעים ".
" וואלה? " הוא שאל.
" לא לא, הם סתם הורים עם מלא כסף שלא אכפת להם ממני ".
" אני מצטער.. " הוא אמר.
" אין על מה " אמרתי בקול קר ומרוחק. לא הרגשתי שיבנה איזה קשר מיוחד עם סלע, למרות שהוא מאוד דומה לי באופי, בהתנהגות, ברצון לסיגריה.
" את רוצה עוד אחת? " הוא שאל והפנה אליי את קופסאת הסיגריות.
" כן אבל לא ".
" נו קחי אחת, תראי מה זה סיגריה אמיתית, מה זה יעשה לך רע? ".
" סתם לא יודעת ".
" נו אל תתעקשי, קחי ".
" אבל אז זה אומר שהשיחה שלנו תמשיך להתארך ולי כבר נמאס ".
" הו, אני רואה שחזרת להיות הילדה הרעה ".
" אף פעם לא הפסקתי " אמרתי לו אבל לא הסתכלתי עליו.
" זה לא הכל סתם פוזה? " הוא שאל ואני בשנייה העברתי את מבטי אליו. חיכיתי שלמישהו יהיה את האומץ לשאול את השאלות האלה, אבל לא חשבתי שזה יבוא ממנו, בנאדם שאני כמעט ולא מכירה.
" לא " אמרתי לו נחושה ולקחתי סיגריה מהקופסא שלו. " תעביר את המצית ".
" קחי " הוא אמר בחיוך.
" תמחוק את החיוך שלך מהפנים " אמרתי ולקחתי שאיפה מהסיגריה. היא הייתה ממש חזקה.
" זה מה שאתה מעשן? זה חזק לאללה. בן כמה אתה שאתה יכול להתמודד עם זה? ".
" אני לא מעשן הרבה.. " הוא אמר.
" כמה ביום? ".
" בין אחת לשלוש, תלוי במצב רוח ".
" סיימת פעם קופסא ביום? ".
" קרה לי.. עזבי אני לא רוצה לחזור לשם ".
" אתה יודע- כשאנשים אומרים שהם לא רוצים לחזור לשם, זה דווקא אומר שהם מאוד רוצים שידברו איתם על זה " אמרתי לו בחיוך מתחכם.
" אז אני לא כמו כולם ".
" את זה כבר הבנתי.. " נאנחתי.
" אפשר לשאול אותך משהו? " הוא שאל וזרק את סוף הסיגריה שלו אל הרצפה.
" כן.. " אמרתי.
" מה הולך פה בכלל בבית הספר? מה השיעורים? הפסקות? חופשים? ".
" אני לא בטוחה עד כמה בית הספר הזה מאמין בחופשים. איזה אחד מי"ב, שמיניסט חש כזה התחיל לדבר איתי ואמר לי שמבית הספר הזה לא יוצאים או וואטבר, אין לי מושג מה הולך פה ".
" ואיך הלימודים? ".
" אני לא מבינה למה אתה פה.. " נאנחתי ולקחתי עוד שאיפה מהסיגריה.
" למה את מתכוונת? ".
" אתה נראה הילד הכי טוב בעולם, חננה, פשוט חננה. אתה לפי מה שאתה נשמע מתעניין בלימודים, אכפת לך מהמערכת, הדבר היחיד שאתה מוכן לעשות רע זה למרוד וגם.. כי פשוט אמרתי לך ואמרת שאתה בפנים. אני לא חושבת שלבד היית יוזם מהלך כזה. הדבר הכי רע שלך זה שאתה מעשן ".
" אני מכור להצלחה " הוא אמר.
" פרפקציוניסט? ".
" יותר מזה אני חושב.. אני מוכן להרביץ על ציונים או הצלחות.. עזבי- זה באמת שטויות ".
" אני לא חושבת שיצא לי להכיר ילד כמוך ".
" ואני מאחל לך שלא תכירי, כי זה די חרא להתמודד עם זה, ואני אפילו לא יודע איך לשנות את זה ".
" אתה רוצה להשתנות? ".
" מה נהיה עם השאלות הכבדות? " הוא שאל במבט קצת מעוצבן.
" טוב אני אפסיק " אמרתי ושתקתי.
" אני לא יודע אם אני רוצה.. " הוא אמר אחרי שתיקה, " אבל אני מרגיש שאני חייב ".
" אתה פשוט ילד טוב.. " נאנחתי.
" אם הייתי ילד טוב לא הייתי פה, כנראה שיש בי איזה משהו דפוק שגורם לי להיות פה ".
" תחשוב על זה שבכל בנאדם יש דבר דפוק. וגם, בית הספר הזה רוצה לשנות תלמידים- אני לקחתי את זה למקום קיצוני, של להוציא כל טיפת אישיות מהתלמידים ולהפוך אותם למושלמים, אבל אולי אתה צריך את זה.. ".
" אין בנאדם מושלם " הוא נאנח.
" אבל בית הספר הזה יכול להפוך אותך לכמעט מושלם, אתה צריך רק לרצות ".
" אז מה את אומרת לי בעצם? שהמקום הזה טוב לי? ".
" אני אומרת " אמרתי ולקחתי עוד שאיפה עמוקה מהסיגריה, " שלפני שאתה מחליט לצאת למרד, אתה צריך לבדוק את המקום. לפני שאתה מחליט החלטה בסדר גודל כזה, של לפסול מראש, אתה צריך רגע להתעקלם. אני מדברת בתור אחת שפה שלושה ימים, אבל אני סבלתי מכל רגע. מי יודע- אולי שלושת הימים הראשונים שלך יאמרו לך שהמקום הזה הוא פשוט בשבילך ".
" אבל.. " הוא אמר בגימגום.
" עזוב, אתה לא צריך להגיב " אמרתי וקמתי, " אתה צריך ליווי עד דלת הכניסה או שתסתדר? זה שם, מולך ".
" לילה טוב ליזי " הוא אמר.
" לילה " אמרתי והמשכתי ללכת בכיוון השביל אל מגורי הבנות.


תגובות (4)

פרק טוב (:
תמשיכי (=

24/04/2013 07:37

פרק מושלם❤❤❤❤❤
תמשיכי!!!!!(;

24/04/2013 08:11

אחלה פרק, אבל קצת משעמם…
זה לא אומר כלום על השאר, הסיפור שלך מדהים אבל זה היה רגוע כזה, בלי רגשות חזקים או התרחשויות רציניות.
אין לי שום בעיה עם זה, קצת נחת מדי פעם לא תהרוג אף אחד, וחץ מזה, אם הכל היה כזה גדוש אז הרגשות החזקים וההתרחשויות היו הופכים פחות מיוחדים.
בקיצור, אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/04/2013 10:57

תמשיכי :)

24/04/2013 13:16
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך