סיפור חיי .. פרק 5:

שקד 29 25/04/2014 594 צפיות אין תגובות

קמתי בבוקר צחצחתי שיניים שטפתי פנים , שמתי טייץ ארוך שחור , נעלי אולסטאר , וחולצה בצבע תכלת שכתוב עליה "smile" .
הלכתי לחדר של חן אבל משום מה הוא לא היה שם , זה קצת מוזר כל העניין הזה .
למזלו אמא שלנו לא בבית , היא נסעה לחו״ל עם חברות שלה מהעבודה , מגיע לה קצת חופש .
שתיתי נס ויצאתי ברגל לבית ספר . התקשרתי אל חן כמה פעמים אבל הוא לא ענה לי … אוקיי מה יש לו??
הגעתי לבית ספר ישר ראיתי את מאי , הלכתי אליה .
אני: בוקר טוב חיים שלי .
מאי: בוקר טוב יפתי , נו, אז נכון שנהנת אתמול?
אני: כן נכון , צודקת.. ושתינו צחקקנו וריכלנו חחחחחח ..
היה צלצול.. אז נכנסנו לכיתה , ואז ראיתי כיעור מהלך ומי זה היה ? כמובן שעוז , באתי אליו ואמרתי לו :
אני : מה יזבל, משעמם לך בחיים?!? אין לך משהו יותר טוב לעשות מלהמציא עליי שמועות ?!?! צעקתי עליו.
פתאום כל הכיתה הסתכלה עלינו וכל הילדים עשו מין מעגל כזה סביבנו .
עוז: מה את רוצה שאני ישמור את האמת שאת חיה במיטה ואחת הטובות שהיו לי ?
וצחק בצחוק מגעיל כזה כל הילדים צחקקו.
חוץ ממאי שהסתכלה עלינו בשוק .
הסתכלתי עליו בעיניים , ונתתי לו את הסטירה של החיייםםםם!! ואמרתי לו שהוא בן זונה .
כולם עשו ״יו יו״ ״וווואי״ דברים כאלה .
אני פשוט יצאתי מהכיתה והלכתי הביתה , לא היה לי אכפת מאף אחד!
הגעתי הביתה וניסיתי להרגיע את עצמי, לא הצלחתי כל כך כעסתי על החרא הזה !!
אמרתי לעצמי טוב אני יכנס למקלחת .. יצאתי לבשתי פיג׳מה . וישבתי בסלון , וראיתי טלוויזיה ..
פתאום נפתחה הדלת וראיתי בכניסה את חן עם פנס ביד ודם על החולצה .
אני: חןןן מה זה ? מה קרה לך?? מי עשה לך את זה ? הכנסתי אותו הביתה והושבתי אותו על הספה .. הבאתי קרח בשביל לשים לו את זה על העין.
אני: חן דבר איתי מה קרה?
הוא התקשה לדבר אך בסוף התחיל לספר
חן: אתמול הלכתי למועדון עם חברים , אז היו שם כמה נערים שהתייחסו לא יפה לנערות אחרות אז אמרתי להם שילכו מפה ושיעזבו אותם , אבל אז הם התחילו להרביץ לי .. ואז זה התגלגל למכות . וזה מה שקרה.
אני: וואי חן למה דווקא אתה צריך להתערב תמיד ?!? ..
הוא לא אמר כלום והלך לשתות כדור ואז להתקלח .
פתאום הייתה לי שיחת טלפון זה הייתה אמא .
אני : הא אמא מה קורה?
רונה (השם של אמא שלי) : הכל בסדר יפה שלי מה איתך ועם אחיך אתם מסתדרים?
אני: אממ כן הכל בסדר תהני לך. ואל תחשבי עלינו תמיד .
רונה : אתם המלאכים שלי אני ימות אם יקרה לכם משהו .
רונה :״טוב רציתי לדבר איתך על משהו אחר , אממ רציתי שתלכי לבקר את אבא שלך ״.
אמרתי לכם בהתחלה שאבא שלי הוא אלכוהוליסט והוא נמצא עכשיו במוסד גמילה , אני הכי בעולם אוהבת את אבא שלי אבל כואב לי שהוא עשה לנו את זה .
אני: טוב אמא רק בשבילך. נשיקות ביי
רונה: תודה נסיכה של אמא , אוהבת ביי .
הלכתי למוסד גמילה הזה , הגעתי למזכירות שאלתי איפה נמצא נחום שמש .
אחת שהייתה שם אמרה לי שהוא נמצא בחדר פעילות. ששם זה בעצם מין חדר פנאי כזה , ששם יכולים לבקר את החולים.
הלכתי לשם , ראיתי את אבא שלי הלכתי אליו חיבקתי אותו ושאלתי לשלומו. דיברנו ודיברנו .
הלכתי להביא לנו משהו לשתות , בדיוק כשהסתובבתי נתקעתי במישהו הרמתי את הראש לראות מי זה .. ראיתי שזה היה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך