בקי
נו מה דעתכם על ד"ר אור להזריק לאשה בהיריון זריקות שהיא כלל לא צריכה וכן להזריק לה באופן אישי הוא הד"ר אור - בושה וכלימה!!!! ותבורך רותי שרצתה לשים סוף לסיפור כה מעליב, כה דוחה ולאן אנשים ובפרט במקרה שלנו רופאים עושים דברים כדי להשיג את מטרתם בושה וכלימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 18/07/2011 541 צפיות אין תגובות
נו מה דעתכם על ד"ר אור להזריק לאשה בהיריון זריקות שהיא כלל לא צריכה וכן להזריק לה באופן אישי הוא הד"ר אור - בושה וכלימה!!!! ותבורך רותי שרצתה לשים סוף לסיפור כה מעליב, כה דוחה ולאן אנשים ובפרט במקרה שלנו רופאים עושים דברים כדי להשיג את מטרתם בושה וכלימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אודי שב לביתו וכמובן השולחן ערוך ל-2 והניחוח של תבשיל טעים מציף את המטבח.

"אודי היי מאמי מה שלומך? אני מאד מקווה שאתה רעב כי התבשיל יצא לי מה זה טעים חבל"ז"

"רותי מתוקה שלי אני "מת מרעב" ולפני שאתחיל לאכול אותך חחחח אנא שימי לי בבקשה מנה גדולה גדולה". רותי שמחה מאד שהוא רעב ולאחר שמילאה את צלחתו היא פתחה את המקרר והוציאה משם מיץ תפוזים כי היא ידעה שהוא אוהב מאד מאד את המשקה וכמובן המלפפונים החמוצים לא נעדרו משולחן ארוחת הצהריים של שני אנשים אלה מקסימים, אוהבים ובהריון עם תאומות" איזה כייף.

אודי אהב מאד מאד את התבשיל וביקש תוספת "רותי חייכה אליו בשינייה הצחורות והצהירה "עשית לי את היום"

לאחר סיום ארוחת הצהרים שניהם התיישבו בסלון – נו בוודאי בכורסא !!!! ואודי סיפר לה בקשר לשיחתו עם הפרופסור מושונוב וכן הסביר לו לגבי המרשמים שקיבל מד"ר אור !!! הפרופסור השיב לי לא תאמיני כי הויטמינים זה בסדר גם לא בהכרח אך זריקות הוא לא ממליץ בכלל. רותי נישקה את פי אהובה " ומילמלה הוא רצה אותי אצלו במירפאה וכל הדרכים הובילו אותו עד כדי כך שאפילו רצה להזריק לי זריקות שאינן רצויות כלל ועיקר"

"אודי אני רוצה לצלצל אליו עכשיו בבקשה אל תעצור אותי, כי רק כך כשאומר לו מה שעל לבי כך יוקל לי ואשכח אותו לחלוטין"

אודי הגיש לה הטלפון ורותי צלצלה לד"ר אור:

מעבר הקו ענה הרופא כשהוא אומר שלום מדבר ד"ר אור. "ד"ר אור מדברת רותי נבות רוזן" "

שלום רותי היפהפייה מה שלומך"? "

" ד"ר אור אתה ביקשת להזריק לי פעמים בשבוע זריקות שאותן פסל על הסף פרופסור מושונוב !!!!!!! אני מבקשת ממך שתואיל להסביר לי למה רצית להזריק לי זריקות שאינני צריכה אותן וגם ביקשת שאתה תזריק לי אותן באופן אישי?"

" למה נהגת כך ד"ר אור? למה? האם האם הקרנתי בפניך שאני מתאהבת בך ? האם כשהרגעת אותי שאינני צריכה כלל וכלל אישפוז עניתי לך שלו לא הייתי מתביישת הייתי נותנת לך שתי נשיקות על הלחיים ?"
" האם חשבת ד"ר אור שאני אשה קלה להשגה ? האם כך חשבת ד"ר אור ? אם יש לך משהו לענות לי זה הזמן ואם לאו אז אסגור את הטלפון לאלתר." אוקי הבינותי וטרקה את הטלפון.

אודי חיבק את רותי ומלמל אלוהים כמה אני אוהב אותך אלוהים אנא הגש לי את רותי שלי במתנה עד כלות"

רותי לא פלא שאת עורכת דין כה מצליחה ואפילו גילבוע ביקש שתשובי אליו למרות הסכום הלא מבוטל שהוצאנו ממנו את גברת נפלאה אתכה נבונה את פשוט אהבת חיי"

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך