בקי
רותי לא מוכנה להפרד מאודי היא חייבת אותו היא אוהבת אותו היא מתגעגעת למגע המלטף שלו היא כמהה לו בצורה בלתי רגילה מה יהיה ?????????????????????

רומן אהבה

בקי 17/06/2011 664 צפיות אין תגובות
רותי לא מוכנה להפרד מאודי היא חייבת אותו היא אוהבת אותו היא מתגעגעת למגע המלטף שלו היא כמהה לו בצורה בלתי רגילה מה יהיה ?????????????????????

רותי ענתה לטלפון ועל הקו היה עו"ד שמחוני ממשרד עוה"ד בו היא עובדת. "היי רותי מה שלומך חמודה? האם את בריאה כבר" פשוט לא שמענו ממך" "תודה שאתה מתעניין שמחוני" "ראיתי את המזכירה שלנו וכנראה דיווחה במשרד " "כן למען השם כן אך אין לזה קשר שאני דורש בשלומך" " ודאי שמחוני אני למעשה הבראתי אך לצערי אבי עבר ניתוח קשה מאד ניתוח מעקפים ואני כמעט לא משה ממיטתו" "רותי אני מאחל למר נבות החלמה מהירה ושלמה מכל הלב – הוא איש יקר נבון ומקסים" "תודה שמחוני" "רותי רציתי לבשר לך לגבי תיק ההוכחות שייצגתי אותך ובכן הלך מצויין " עלינו להכין סיכומים תוך 45 יום והצד השני תוך 45 אחרינו ולדעתי התיק שלך מתוקה יזכה בגדול" "תודה שמחוני זו באמת בשורה נפלאה" רותי כל כך שמחה וחשבה מיד לספר לאודי ? אך איך אפשר ? אודי איפוא אתה" ביי שמחוני וד"ש לכולם במשרד.

האוטובוס הגיע ליעדו ורותי נכנסה ללובי המפואר של הבנין ולחצה במעלית על "פנטהאוס" וכעבר שניות הייתה כבר למעלה. היא הוציאה את המפתח שנתן לה אודי ופתחה את הדלת. ההרגשה הייתה עילאית הניחוח של אהוב ליבה הורגש מיד עם הכניסה לדירת הסטודיו המפוארת. אודי "היכן אתה? אולי תצלצל בבקשה רק לשניונת רק לשמוע את קולך אולי בכל זאת " ואשר יייחלה אכן התגשם. רותי מלמל אודי כן מאמי היכן אתה? אני סידרתי את בתי ונכדתי בבית מלון כי הן חייבות לנוח ואסתי רצתה קצת להתרענן לפני שניסע להדסה עין כרם שם יש לי חבר מומחה וכבר דיברתי איתו והוא הזמין אותנו לעוד שעתיים להגיע לחדרו הפרטי בבית החולים" אודי "לחשה רותי איך אתה מרגיש ?

איך אתה מנווט בין כל המשוחות שעליך לעבור ? "אני בסדר מתוקה" אני כל כך מתגעגע אלייך" רותי את שומעת מה שאני אומר לך? אני רוצה להצמד אלייך ולא להרפות ממך לעולמים." אני יודעת כי כך גם אני מרגישה" אך אנא תצמד לאסתי והלוואי והיא בריאה לחלוטין. היא אשה מקסימה יפהפייה !!!! נכון אם לא הייתה כזאת לא הייתי מתחתן איתה חחחחחחחחח" רותי אני כל כך אוהב אותך ספרי לי קצת מה את עושה עם עצמך? את ליד ההורים ? אני בדירה שלך הרגע הגעתי" ואתה יודע מה יש איתי מתווך ואני עומדת למכור אותה ולברוח עם המיליונים ? תכעס ??? לך מותר לעשות בדירה ככל העולה על רוחך למעשה מאמי שלי אני כבר הענקתי לך את הדירה לשימושך הפרטי ואם תרצי פעם לארח אותי אשמח לבוא.

"אודי אני מרגישה אותך בכל הדירה הניחוח הכל כך אהוב עלי נשאר כאן וזו הייתה הסיבה להגיע הנה. אני שומעת את נשימתך לידי אני רואה אותך יוצא מחדר האמבטייה ואני מרגישה אותך נכנס לחדר השינה ו ………..

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך