אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
תודה על השם הנהדר ש DANA הציעה לנו , כל הכבוד על המקוריות , החלטנו לשים את השם ...
מקווה שאהבתם את הפרק , תכתבו " המשיכי " אם אהבתם ואם לא תכתבו מה לא אהבתם ומה צריך לשפר ...

ביוווש <3

תודה רבה ל DANA על השם היפה – "אסון מסתורי" – פרק 2

תודה על השם הנהדר ש DANA הציעה לנו , כל הכבוד על המקוריות , החלטנו לשים את השם ...
מקווה שאהבתם את הפרק , תכתבו " המשיכי " אם אהבתם ואם לא תכתבו מה לא אהבתם ומה צריך לשפר ...

ביוווש <3

בפרק הקודם –
תום : סבבה היום בשמונה וחצי בפארק , ותבואי יפה …
אני : טוב

~ ומאז שהסכמתי התחיל האסון שלצערי לא נגמר … ~
————————————————————————————————————–

פרק – 2

חזרתי הביתה זרקתי את התיק בסלון , התקלחתי , והתחילה העבודה הקשה למצוא מה ללבוש לדייט .
זרקתי את כל הבגדים על הרצפה והתחלתי להתאים בגדים , התאמתי והתחלתי למדוד ….
כל דבר חשבתי .. מוגזם , מכוער , זרוק מידי , ובסופו של דבר לבשתי חולצת סטרפלז לבנה , ג'ינס סקיני שחור , ונעלי עקב לבנות ומעל החולצה ג'קט אדידס .
התאפרתי "קליל" ושמתי גלוס …
חטפתי את האייפון מהשולחן וזזתי , ירדתי לסלון וצעקתי " אמא אני יוצאת עם " חברות " "
" טוב " צעקה לי בחזרה .
יצאתי מהביית בשמחה ותפסתי מונית למקום הפגישה , ירדתי מהמונית וחיכיתי לתום בפארק , ואז ראיתי את תום ועוד כמה בנים ולא הבנתי למה הוא הביא חברים , אולי הם לא באו איתו ?
ואז שמעתי לחשושים מהם … " תום .. בואנה איזה בחורה " " טרף קל .." " סחתיין תום "
נבהלתי אבל לא הרשיתי לזה להרוס לי את מצב הרוח ….
הבנים התיישבו לידי .. כולם , והתחילו להסתכל עליי , לגעת בי …
קמתי וצעקתי על תום " אני הולכת , אני לא מוכנה לזה , בשביל זה נפגשת איתי? " צעקתי בכעס
התחלתי ללכת ופתאום תום תפס אותי מאחור ," לא אל תלכי " אמר כולו נסער , " אבל הם נוגעים בי , מסתכלים עליי " עניתי לו בכעס רב , " אל תיהי כזאת פחדנית , תזרמי " ענה " חשבתי שאת זורמת וקולית , כנראה שטעיתי לגבייך …" ובסוף הסכמתי מתוך פחד שהוא על היום הראשון שנפגשנו יחשוב שאני חננה ….
התיישבתי על הספסל בפינה והבנים קמו ואמרו לי להיתישב באמצע , התיישבתי , ואז הם שאלו אותי
" בת כמה את ? " 15 עניתי בהיסוס , חיוך הופיע על פניהם .. "וכמה אתם "שאלתי
"אנחנו בני 17 , וזה שבפינה , קוראים לו רום , הוא בן 16 וחצי " , ואז פתאום נשמע צלצול פלאפון , זה היה הנייד של תום , הוא ענה .. ולאחר כמה דקות ניתק , לחש משהו לבנים והם אמרו שהם צריכים ללכת
אבל לפני שתום הלך הוא הזמין אותי למסיבה בבית של אחד החברים שלו ביום שישי בשעה 10 וחצי , המסיבה היתה במקום רחוק מאוד מבייתי אבל הסכמתי , למה לא ? אני לא רוצה להיראות חננה .
חזרתי הביתה מבואסת ובדיוק התחילה סופת גשם , סופה חזקה מאוד , היה קר וגשום אז הלכתי להכין לי שוקו חם ולראות טלוויזיה בחדר , ירדתי למטבח להכין לי שוקו , ואז עליתי לחדר וראיתי ………

~ המשך יבוא ~


תגובות (3)

בכיף :)
תמשיכי ..

31/01/2014 06:32

תמשיכי

31/01/2014 11:29

גם צריך עוד תגובות וגם הפרקים אצל חברה שלי , כתבתי על זה הודעה ♥

02/02/2014 10:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך