אהבהתמידאיתך
איך היה הפרק?. נכון טוב? תמשיכו לקרוא,זה מעניין! ומקווה שאהבתם^^

40 יום עד מותי – 4

אהבהתמידאיתך 19/03/2017 573 צפיות אין תגובות
איך היה הפרק?. נכון טוב? תמשיכו לקרוא,זה מעניין! ומקווה שאהבתם^^

יום רביעי, השעה 8:00 בבוקר,קמתי ממיטתי חייכנית ביותר.

נזכרתי ביום המדהים שהיה אתמול עם מייקל,הבטתי בחצי השני של המיטה ולא ראיתי את מייקל,הסתכלתי על השעון ונדהמתי לגלות שאני מאחרת לאוניברסיטה,קמתי מהמיטה בזריזות,הלכתי לצחצח שיניים ולהתקלח.

התלבשתי וירדתי לאכול ארוחת בוקר.

ראיתי את מייקל יושב על הספה ומסתכל עליי טיפה מעוצבן,גיחחתי ושאלתי \"מה?\" הוא חייך עליי בעצבנות ואמר \"כמה זמן?? ניסיתי להעיר אותך כבר שעה\" חייכתי ואמרתי \"אז אתה גרוע בלהעיר\"

ראיתי את מייקל יושב על הספה ומסתכל עליי טיפה מעוצבן,גיחחתי ושאלתי \"מה?\" הוא חייך עליי בעצבנות ואמר \"כמה זמן?? ניסיתי להעיר אותך כבר שעה\" חייכתי ואמרתי \"אז אתה גרוע בלהעיר\".

הוא גילגל עיניים ואמר \"את רצינית שאת אוכלת עכשיו?\" הנהנתי ואמרתי \"טוב,אני לא אעצבן אותך,אני לא אוכל עכשיו\" הוא חייך ואמר \"בואי נזוז\" הנהנתי והלכתי אחריו.

אחרי 5 שעות של נסיעה הגענו,ומייקל אמר לי \"טוב,יפה שלי אני הולך לכיתה שלי,תרוצי!\" הנהנתי ורצתי לכיתה.

נכנסתי לכיתה ואמרתי \"המורה סליח-\" אף אחד לא היה בכיתה… פשוט עמדתי שם בלי לאמר שום דבר.

פתאום שמעתי דלת נפתחת וראיתי את דניאל.

פתאום שמעתי דלת נפתחת וראיתי את דניאל

הוא כזה חתיך! רגע,מה אני אמרתי עכשיו? אני עם מייקל,אוף.. זה כזה לא הוגן!

הוא נשען על המשקוף וחייך,הסתכלתי עליו מבויישת ואמרתי \"היי\" הוא לא אמר דבר,הוא רק התקדם אליי.

הוא התקדם אליי ואני זזתי אחורה וככה זה המשיך עד שנתקלתי בקיר,הסמקתי נורא והשפלתי את ראשי.

הוא שם את ידו על הלחי שלי והרים את ראשי,הוא הביט בעיניים שלי ואני בשלו,יש לו עיניים מהממות! בצבע ירוק.

הוא לחש לי \"יש לך עיניים מושלמות,איך אני מת על צבע העיניים המשונה שלך,ירוק אפור וכחול… את מושלמת!\" הסמקתי וחייכתי חייוך קטן.

הוא גיחך ושאלת \"את מסמיקה?\" הנהנתי וצחקקתי, הוא אמר \"אפשר לנשק אותך?\" פתאום שכחתי הכל,את מייקל… את הכל! ועניתי בלחש \"כן\" עצמתי את עיניי והרגשתי את השפתיים החמימות שלדניאל…

הנשיקה הייתה מושלמת! אי אפשר להגיד שום דבר,היא הייתה פשוט מושלמת!

זה לא היה כמו עם מייקל… אוי,שיט! מייקל! שכחתי ממנו לגמרי.

אבל אני לא רוצה לעצור את הנשיקה… גם ככה הוא לא פה וגם ככה אני עוד כמה ימים אמות,אז לא אכפת יל גם להיפרד ממייקל ולהיות רק עם דניאל,הוא גדול ממני רק בשנתיים..

התנתקנו מהנשיקה וחייכת חייוך גדול,הבטתי לצד וראיתי את…

מייקל!

השפלתי את ראשי ודמעות יצאו מעיניי,דניאל הסתכל עליי ושאלתי בבהלה \"מה קרה?לא אהבת את הנשיקה?\" הנהנתי בשלילה וסימנתי לו להסתכל אחורה,הוא הסתובב וראה את מייקל.

מייקל היה עצבני! ראו איך הוא האדים מייקל צרח….

(מתחילים עם נ\"מ – ה.כ)

נ\"ק מייקל

הלכתי לראות את האהובה שלי,חשבתי לעצמי איזו אישה נפלאה יש לי,אני עומד להציע לך נישואים!

כזאת אישה יפה מוכשרת וחכמה לא ראיתי עוד בחיי,אני אוהב אותה ותר מכל.

ואם נפרד… לעולם לא אסלח לעצמי!

נכנסתי לכיתה חייכן ביותר וראיתי את דניאל מדבר עם מישהי,שמעתי אותו אומר \"יש לך עיניים מושלמות,איך אני מת על צבע העיניים המשונה שלך,ירוק אפור וכחול… את מושלמת!\"

הוא הזכיר לי את אישתי לעתיד,גם אני תמיד אמרתי לה את זה,ונשבע היה לה גם את אותו הקול.

אחרי כמה שניות הם התנשקו ושמתי לב שדניאל התנשק עם…

דייזי?!

רתחתי בעצבים,הייתי פגוע נבגד ומעוצבן! התחלתי לבכות,וואי אף פעם לא בכיתי…

רק רציתי להרוג את דניאל,ואני יודע שזה לא באשמת דייזי! דייזי אף פעם לא תעשה לי דבר כזה! הוא עשה לה את זה בכוונה,ואני אהרוג אותו!

הוא הסתובב ואמר לי \"היי אחי\" צעקתי לו בעצבים \"בן זונה! זאת האישה שלי!\" הוא הביט בי בהלם ואמר בגימגום \"א-אחי ל-לא ידעתי…\" עניתי לו \"יופי שלא ידעת קוקסינל מסריח,בוא אני אראה לך מזה להתעסק עם האישה שלי!\"

התקדמתי אליו בצורה שהלכתי איתה בתיכון הייתי *ערס* והשתנתי,הכל חזר אליי בגלל הדניאל הזה.

והתחלתי לתת לו אגרופים,דייזי רצה אליי וניסתה לעצור אותי ומרוב עצבים נתתי לה אגרוף לבטן.

נ\"מ דייזי

מייקל התחיל לתת לדניאל אגרופים,ומרוב האבה שלי לדניאל באתי לעצור את מייקל והוא מרוב עצבים נתן לי אגרוף בבטן.

נפלתי על הריצפה והשתעלתי,ויצא דם.

שכבתי מדממת על הריצפה וכמעט ראיתי שחור,ראיתי את דניאל ומייקל מביטים בי,מייקל היה מעוצבן והלך,ודניאל פשוט התחיל לבכות…

אחרי כמה דקות ראיתי שחור…

*אחרי 10 שעות*

התעוררתי במקום מוזר,היו לידי המון רופאים.

רופא אחד הביט בי וצעק בשמחה \"היא התעוררה!\" כולם מחאו כפיים ואמרו בשמחה \"כל הכבוד!\" לא הבנתי מה הולך פה ושאלתי \"מה קרה לי?..\" האחות התיישבה לידי והתחילה לספר לי מה קרה.

התחלתי להזכר,ודמעות יצאו מעיניי,שאלתי את האחות \"יש פה מישהו שבא לבקר אותי?\" היא הנהנה ואמרה

\"שני בחורים.. אחד עם עיניים ירוקות והשני עם עיניים חומות כמעט שחורות\" הנהנתי ושאלתי \"יש מצב את מביאה לי אותם?\"

היא הנהנה ויצא מהחדר שמעתי אותה אומרת להם להיכנס ושניהם רצו אליי כמו משגועים ,מייקל היה עדיין מעוצבן,אני בחיים שלי לא ראיתי אותו ככה…

דניאל עדיין נשאר חמוד ונדיב,ואני אוהבת אותו נורא.

מייקל שאל בזלזול \"קמת בלרינה?\" גילגלתי עיניים ושאלתי \"אתה יכול להפסיק לעשות ריגשי??\" הוא גילגל עיניים ולא הגיב.

דניאל שאל מבולבל \"אני עדיין לא הבנתי,מה קרה?\" מייקל התעצבן וראו שהוא עוד שנייה בכה,הוא אמר \"אתה נישקת אולי את בת הזוג שלי!!אידיוט\" דניאל אמר \"סליחה..לא ידעתי..\" מייקל גילגל עיניים ושאל אותי \"דייזי את מי את אוהבת?\"

עניתי לו \"אני צריכה לחשוב על זה..\" הוא הנהנו ומייקל אמר \"אני הולך הביתה.. אני מת מעייפות\" דניאל אמר גם \"גם אני צריך ללכת,מחר אני אאסוף אותך..\" מייקל הסתובב ואמר \"אני הולך לאסוף אותה!\" דניאל השתתק ואמר \"טוב..\" הם יצאו מהחדר ואני שכבתי במיטה חושבת את מי אני אוהבת…

כתבתי לעצמי בראש יתרון וחיסרון שיש לכל אחד מהם..

מייקל:

יתרון – יכול להגן עלייך,לא יעזוב אותך לעולם,יקשיב לךל וינסה לעזור לך

חסרון – מתעצבן מהר,לא סבלני ומדבר יותר מידי והשפתיים שלו לא כאלה יפות ונעימות..

דניאל:

יתרון – שפתיים נעימות יקשיב לך,יעזור לך

חסרון – רגשני מידי,מתנהג לפעמים כמו ילד בן 7 תמיד מוצא דרך לצאת משאלות

אחרי כל החשיבה נרדמתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך