yaael;)
פרק נוראאא קצר אבל הבא יהיה ממש ארוך מבטיחה (:

Back from the Ashes פרק 4: השיחות האלה ב2 בלילה

yaael;) 21/04/2014 780 צפיות תגובה אחת
פרק נוראאא קצר אבל הבא יהיה ממש ארוך מבטיחה (:

השבוע עבר לאט. ממש לאט .
בבית הספר הכול רק חזר על עצמו.לימודים לימודים ואז עוד קצת לימודים. בימיי שלישי וחמישי היו לי אימונים עם הנבחרת האתלטיקה הקלה שעזרו לי להתפרק קצת כי מסיבות לא נערכו באמצע השבוע.
התיכון הזה הפעיל לחץ נוראי על כולם ואני רק יכולתי לשמוח שיש לי דרך להוציא עצבים כדי שלא אשתגע.
היילי הייתה במצב רוח סופר מרומם השבוע. ביום שישי היא פחות או יותר דלגה ורקדה כל היום.במהלך כל השבוע עצרתי את עצמי מלדבר עם ריין .
זה היה הרבה יותר קל לומר מאשר לעשות. חלקנו שלושה שיעורים ביחד, היסטוריה מתמטיקה וביולוגיה.
שכנעתי את עצמי שזה רעיון רע לדבר איתו על זה. אוליי זה יבהיל אותו. הוא לא בדיוק הטיפוס החברתי והוא כנראה לא יאהב שיש אנשים שיודעים על הדייט.לא רציתי שהוא יבטל את הדייט לכן שתקתי וחיכיתי שיום שישי יעבור ואני אוכל לתחקר את שניהם בנושא.
נכון לעכשיו ישבתי על המיטה בבית וקראתי את הספר החדש שאבא הביא לי. השעה הייתה הרבה אחרי 12בלילה כשהחלטתי שנמאס לי מהספר ונטשתי אותו על השידה על יד המיטה, דואגת לסמן את העמוד בו עצרתי עם עטיפה של קש. אחרי שהתארגנתי לשינה, נכנסתי למיטה , עוטפת את עצמי בשמיכה החמימה. לא עברו 5 דקות עד שהפלאפון שלי צלצל מהשידה .
"מה?" עניתי, לא טורחת אפילו להסתכל על הצג.
"ה-הוא הבריז ל-ל-לי"
לא הייתה לי שום בעיה לזהות של מי הקול


תגובות (1)

איזה מהמם אבל קצת צפוי מסכנה היילי

19/05/2014 08:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך