אז תעשה איתי סקס

foreverandalwaysm.y 22/06/2016 1609 צפיות אין תגובות

"זה נשמע כאילו אנחנו עושים סקס" התלוצץ כשאמרתי לו את המילים "בפנים, בפנים". מה שהוא בעצם לא ידע זה שזה שבר אותי מבפנים. הסתרתי את זה בצחוק כשהמשפט מהדהד לי בראש. שתקתי. אני מקווה שהוא לא הבין שזו הייתה שתיקה כהסכמה. אם הוא הבין אני אבודה. הוא אומר המון משפטים כאלה לאחרונה, או שהוא תמיד אמר ופשוט התחלתי לשים לב לזה. היום דיברנו עם עוד מישהי, דיברנו על בוקסרים ואמרתי לו שיש אנשים שלא היו רוצים לראות אותו עם בוקסר, היה ממש מפתה להגיד לו שאני לא אחת מאלה. הוא אמר שהוא יודע על כמה אנשים שהיו שמחים, כולל המישהי, אז היא כהרגלה גיחחה וצחקה איתו, וזרק הערה לכיווני "למה לא אמרתם את זה לפני שנה שהייתי פנוי?!" אם לא הייתי מסתכלת לכיוונו לא הייתי רואה שהוא כיוון את פנייתו אליי. כל כך הרבה מסקנות עולות ממוחה של אישה אחרי משפט כזה. מה, הוא רצה אותי לפני שנה ולא היה לו אומץ להגיד? לא כיף לו עם בת זוגו הנוכחית עד כדי כך שמתחרט שהוא לא עם מישהי אחרת? שוב משפט שהוא זורק לי. זה ישתלם להגיד לו? הוא בעצם רק מדבר לאוויר. או שבעצם הוא חשב על המשפט הזה ואומר בכוונה? אלוהים! למה זה כל כך מסובך? למה אני תמיד אתאהב במישהו בלתי אפשרי?! מישהו תפוס, מישהו משוגע, מישהו שקרן, מישהו בוגד, ומישהו הכל ביחד. אני בחיים לא אדע לתפוס אחד נכון. ואם אני אזהה אחד אני אתרחק ממנו. אני כל כך צריכה אותו לידי. אני באה למקומות רק כי הוא נמצא שם, וכי אני יודעת שנדבר שוב. אני יודעת שנצחק ביחד ואני יודעת שניצור בדיחות משלנו. אני גם יודעת שלא נגיד שלום אחד לשני, ולא נתחבק או נשב אחד ליד השני. אני יודעת שלא תהיה בינינו קרבה כלשהי כי אתה לא זקוק לה. יש לך מישהי משלך. אתה לא יודע כמה אני חייבת אותך איתי! אחרי שנתיים שאנחנו מכירים אני עכשיו נזכרת להתאהב?! לקראת השנה הגורלית והנוראית שלנו? יש המון שמועות שאתם עומדים להיפרד… זה ממש רע מצדי לרצות בכך. הלוואי… הלוואי שתיפרדו ושתצטרך מישהי שתנחם אותך. הלוואי, שבעשרת הימים הכי קרובים שלנו תישן לידי. תחמם אותי בלילה שוב, תעיר אותי בבוקר, ותהיה לצדי תמיד. אני רוצה רק הזדמנות כלשהי להגיד לך שאם אתה רוצה, בכל שניה בכל דקה אתה מוזמן לבוא אליי, לפנות אליי, אני מוכנה לעשות בשבילך הכל! הלוואי כבר תבין! הלוואי שתבין… כי אם לא תבין, אני אסבול, ולא אתפקד, ואהיה עצובה ומיואשת להמשך השנה הקרובה ולדעתי אתה לא רוצה בכך. אתה רוצה אותי פעילה ונמרצת, עובדת במקביל אליך, והלוואי, שגם אשן במקביל אליך במיטה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך