אם אמות צעירה…

06/11/2013 1066 צפיות 43 תגובות

אם אמות צעירה?
מה אני להספיק אני רוצה?

לעשות סקס יהיה בראש הרשימה,
לאחר מכן לשיר באולם
ושכולם הזדעזעו, כולם
ואז, אז אני רוצה לישון,
כי עם שינה באה חלומות
וחלומות מתוקים באים בצרורות
לחזור לסמים ,
לא לדאוג מאחרים
לעזוב את הלימודים
לנסוע לדרום אמריקה
להכיר זרים ולעשות איתם אהבה
ואז אשוב בחזרה
אתן לך נשיקה אחת קטנה
ואומר "מעולם לא אהבתי אותך"

במותי יקברו אותי בחול
אני רוצה קרוב לים
ולאחר מכן כנראה שאגיע לשאול
ואז אביט למעלה בכולם
ואגיד
"Fuck this shit, I should die earlier"


תגובות (43)

זה גאוני

06/11/2013 08:29

חח תודה=]

06/11/2013 08:30

הייתי עושה בדיוק אותו הדבר וגם הייתי משדרת שידור פיראטי לכל העולם וצורחת: "eat my sheet fools!!!"

06/11/2013 08:40

ההדוניזם המערבי בהתגלמותו, פשוט מחליא. את מבזבזת את החיים שלך אם אלו שאיפותיך הרמות ביותר.

06/11/2013 08:44

חה!
אכן סיפור מוזר… למרות שאני הייתי עושה דברים אחרים XD

06/11/2013 08:47

אתה חושב שאלו השאיפות הרמות ביותר שלי כרגע~ כי אינך מכיר אותי בכלל, אך אם אני עומדת למות ארצה לנצל כל רגע בחיי, ודניאל , רק שתדע שאני חושבת שזאת מחשבה צרה, הלוא סקס זה דבר טבעי ונעים , ואם את\ה עושה סקס מהגיון בריא או לשם ההנאה הפרטית זה בסדר גמור לא משנה לכמה מיטות אתה קופץ, כל עוד אתה עושה זאת מרצונך החופשי ואתה מתנהג בבטיחות! , בנוסף דניאל , אני מבינה שאתה בן אדם עם שאיפות גדולות חלומות ורצונות שאנשים בדרך כלל שואפים אליהם, אני שונה, ראיתי מספיק סבל בחיים שלי, וראיתי רמיסות בחיים שלי וראיתי הכל מהכל, ולפעמים הייתי רוצה לאפשר לעצמי לחיות על הקצה כמו שהייתי חיה פעם, אני מאמינה בפשטות ובחופש של האדם , אינני אדם של מסגרות האמן לי, אז עבודה משפחה\כסף או משהו כזה לא יהיה בראש שאיפותיי, אך אני אוהבת למתוח את הגבולות שלי עד כמה שאני יכולה ! נ"ב:מי שקורא את זה בטח חושב (זונה) **** , תקשיבו טוב, אם זה בסדר שגבר יעשה כמה פעמים שהוא סקס זה בסדר שאשה תעשה את אותו הדבר!

06/11/2013 08:56

מוח אצה… חחח=] , רעיון שלא חשבתי עליו, ספיר13 מה את היית עושה אם היו אומרים לך את מתה עוד חודשיים?!

06/11/2013 08:58

בעצם את אומרת שהיית מתמודדת עם בעיית סופיות הזמן עבור התודעה באמצעות ניצול הזמן שנותר לך לצורך שאיבת עוד הנאה. אני חושב שאני עצמי הייתי מנסה להתמודד עם הבעיה בצורה יותר מתוחכמת. אבל אני רואה למה לא אכפת לך מדברים כמו תחכום, הרי הזמן של שנינו יגמר בסופו של דבר בכול מקרה, אז למה לא לנצל אותו… בכול זאת, אני הייתי מתייחס לבעיה ביתר רצינות ולא רק רץ לשכב עם כמה שיותר בני זוג לפני שיגיע זמני.

06/11/2013 09:25

מממ… טוב, חודשיים זה קצת מעט, אבל אני חושבת שההייתי מנצלת את הזמן בשביל לעשות את כל הדברים שאני אוהבת, או בשביל לגמור דברים שהתחלתי.
לקרוא את כל הספרים שעוד לא הספקתי, לגדל חתול, להצטלם איתו, לצייר את אמא שלי, לצבוע את השיער בקצוות בכחול, לבלות בים…

חחח טוב, בכללי אין לי ממש שאיפות למה שאני רוצה לעשות כשהיה גדולה, אז אני מניחה שכל זה נשמע קצת עלוב ^^"

06/11/2013 09:32

אני חייבת להגיד לך בתור אחת שראתה את אמא שלה גוססת מקרוב מסרטן (אל תרחם ), מפה למדתי כמה חשוב לנצל את החיים עד תום, אולי אתה חושב שאת הזמן הזה יכולתי לנצל בדרך יותר טובה, ויכול להיות שאתה צודק, אך אם אני יהיה באותו מצב של אמי חס וחלילה , לא אעשה את הטעויות שהיא עשתה, היא גם תמיד אמרה, "אני בחיים לא ארצה למות לבד"\ "אני חיה בשביל ילדיי: , אני בתור אחת שלא מאמינה במונוגמיה של האדם , לא ארצה למות לפניי שחקרתי את גבול היכולת שלי , ובהחלט לא ארצה להתחייב למשהו או מישהו מסויים לפניי המוות… והקטע אינו מתייחס רק לסקס, הוא מתייחס לבני אדם שעוצרים את עצמם בכל מיני תחומים בחיים מהפחד של מה יגידו אחרים, וזה לא מתחייב רק לסקס או נשירה מהלימודים או להתחייבות ,אנחנו בני האדם כל כך עסוקים של מה יקרה בעתיד , אינני אומרת שהעתיד לא חשוב ! חשוב בהחלט, אך הוא לא הכל, כי אינני יודעת בוודאות מה יקרה מחר, ואינני ארצה להגיע לסוף במחשבה של "מה אם" ….

06/11/2013 09:36

ספיר, אל תעצרי את עצמך , לאחרים אולי נשמע "עלוב" לצבוע את הקצוות בכחול או לבלות בים, למען האמת , לפניי המוות היינו פשוט עושים דברים שאיננו יכולים לעשות עכשיו ביום יום גם בגלל לימודים או הורים וכו', דווקא מאד התחברתי למה שכתבת ספיר13 , אם התכוונת ל-לחיות קצת חיים פשוטים לפניי שאמות- , זה בהחלט דרך נעימה לפניי המוות

06/11/2013 09:39

טוב, החיים שלכן ממש מיותרים. כלומר, לגמרי חסרי חשיבות. מה המשמעות של כול זה? מי צריך את זה? לגמרי מיותר… לא משנה כלום… במחשבה שניה, כך גם החיים שלי ובעצם של רוב האנשים. אנחנו לא משנים שום דבר ולגמרי מיותרים.

06/11/2013 09:40

חח למי אכפת אם הם מיותרים, מה כבר אני יכולה להספיק? אני כולה בת 14+, מה כבר יש לי?…

06/11/2013 09:41

אה ודניאל מה השאיפות שלך?

06/11/2013 09:44

להגיע לסוף של קנדי קראש

06/11/2013 09:45

חה חה, ועכשיו באמת (אני אפילו לא משחקת בזה אז אין לי מושג על המשחק )

06/11/2013 09:50

כבודד (כאחד) איננו יכולים לשנות דבר, אז חייו של בודד מיותרים, אך חייהם של מאות אלפיי, מיליונים של אנשים, פתאום כבר לא מיותרים אם הם חותרים יחדיו למטרה משותפת לא כך דניאל? , כדי שתסתכל לעומק לכל המצב, בתוך המיליונים הללו קיים אדם אחד ועוד אדם אחד, שחייו היו מיותרים לחלוטין לא כך, אך כאשר הוא השתייך למשהו , פתאום זה משתנה, אולי בגלל זה הצורך שלנו כבני אדם להשתייך ל לחברה או קבוצה מסויימת קיים , בשביל לא להרגיש מיותר…(סורי על בלבול השכל, אני מקווה שמישהו הבין)

06/11/2013 09:50

בינתיים השאיפה שלי היא לסיים את הספר שלי (יש לי כבר 26 אלף מילים, שזה חצי) ולסיים בהצלחה קורס TCQA. אחר כך נראה…
י.ש.א. לדעתי כול היקום סתם מיותר ולא תורם כלום לאף אחד… הבל הבלים הכול הבל (או לפחות זו נקודת הסתכלות אחת שלי)

06/11/2013 09:56

דניאל אני חושבת שהיקום היה מקום יפיפיה עד שאנחנו הגענו אליו…. אנחנו בני האדם הבל הבלים…!

06/11/2013 09:58

מה התועלת ביקום הזה אבל?

06/11/2013 09:59

אני זוכרת שאמרת פעם שאנחנו לא יכולים לשנות כלום, כי בסופו של דבר איש לא יזכור זאת (ספרי ההיסטוריה וכו'..) אבל זה לא כזה נכון. זה לא משנה אם אתה משנה משהו בעולם הזה לתווח ארוך או לדורות, העיקר הוא שהצלחת לעשות משהו, הצלחת לשנות משהו בדור שלך, גם אם הצלחת למנוע מ… 50 אנשים למות בתאונות דרכים (דוגמה עלובה קצת, אבל הדבר היחיד שעלה לי לראש) זה כבר משהו!
כל עוד אתה מצליח לעשות משהו ולא יושב בחוסר מעש בבית שלך…

ויש לך חתיכת שאיפה (גם לי היתה כזאת פעם, אבל הספקתי אותה באמצע, 260 עמודים )אבל אני חושבת שאני כבר אמצא אחת בעתיד…

06/11/2013 10:04

אני תמיד חשבתי שהיקום האינסופי שלנו הוא בעצם גולה זעירה בכיס של עב"מ…
אבל זו רק אני :)
בכל מקרה, הייתי עושה חודש אחד של לחיות על הקצה וחודש אחד שללעשות אך ורק מה שאני אוהבת.

06/11/2013 10:04

מקום לחיות לטבע, ללא בני אדם עם ההרס העצמי שלהם!, היקום או יותר נכון לפי מה שאני חושבת כי אינני יודעם אם יש חיים מחוץ לכדור הארץ, העולם, היה יכול להיות נפלא בלעדינו …! אתה לא חושב?,

06/11/2013 10:05

*הפסקתי

06/11/2013 10:06

ספיר, הטענה שלי הייתה שאם דבר נגמר ומתכלה עד תום, אין בזה יתרון משלא היה בכלל, כלומר עם היה משהו בשעה 13:00 והוא נעלם עד לכדי חוסר קיום טוטאלי בשעה 14:00, כשאת מסתכלת על המצב בשעה 14:01, קיומו של אותו החפץ לא משנה דבר עבורך והמצב לא היה משתנה גם אם אותו החפץ לא התקיים בכלל. אז במה הועיל קיומו של אותו החפץ. וזו הטענה כלפי היקום – בזמן מסוים היקום לא התקיים, ואז הוא הופיע לכדי קיום, התקיים במשך זמן מה ועתיד להיעלם כאילו לא היה קיים מעולם, אז מה עשינו פה? אם מעפר באנו ולעפר נשוב, אז כול מה שאנחנו מסתכמים בו הוא עפר, לא? וכנ"ל אני טוען כלפיך, י.ש.א. איזה תועלת יש ביקום אם הכול מת בסוף ולא נשאר ממנו שום זכר?
מוח אצה, את יותר מדי מושפעת מגברים בשחור.

06/11/2013 10:16

אני מבינה, אבל אני עדיין חושבת שזה לא משנה. תחשוב על זה שבזמן שהחפץ הזה היה פה בין 13:00 ל 14:00 הספקת לעשות איתו דברים (נגיד בובה, הספקת לשחק איתה, להנות)
עזוב בובה, מסטיק, הוא טעים בהתחלה נכון? אחרי כמה זמן הטעם שלו נעלם וגם הוא עצמו נכון? אז מה התועלת בלאכול מסטיק?
זה כמו שאני אגיד מה התועלת להיות פה? בואו פשוט נהרוג את עצמנו, הרי בכל מקרה אנחנו נמות לא?
אבל לא, במקום לעשות את זה, אנחנו יכולים פשוט לנצל את הזמן שיש לנו בשביל לשנות דברים בחברה שלנו; גם אם זה לא בחברה הכללית (העולמית) אנחנו עדיין משנים משהו בחברה שלנו (בשכונה, בבהי"ס, במקום העבודה..)
העולם לא יהיה כזה נורא אם אנחנו רק נשתדל להפוך אותו לאחד טוב יותר, וזה לא רק אמירה !

06/11/2013 10:29

הבנתי, אתה מתכוון מה הטעם אם הכל נגמר\מת בסוף… גם היקום, מה הטעם? , לעזאזל לא יוצא לי לחשוב על זה לעתים קרובות, אני מאמינה שלכל דבר יש סיבה (אולי בגלל הדת שחקוקה בי),מה הטעם? אני חושבת שהטעם הוא ההווה, לא העתיד ולא העבר, אנחנו , בזמן הזה באותו רגע מסויים, זה הטעם… בנו וביקום .. . ההווה , שיחלוף בסוף, אך לצאצאנו ולהמשכנו גם הם צריכים הווה מסויים בכדי לחוות דברים , וכך זה נמשך עד שהכל מתכלה , בהחלט מעפר באנו ואל עפר נשוב.. לעזאזל אתה גורם לי לחשוב….

06/11/2013 10:30

אוקי הדוגמה היתה קצת לא קשורה, אבל עדיין..

06/11/2013 10:31

אבל בסוף הכול יעלם, את זה את מבינה נכון? אז למה לטרוח בשביל משהו שבסוף לא יהיה פה. בעוד עשרים מיליארד שנה (או קצת יותר) היקום יגיע לקיצו ולא ישאר שום דבר, אז למה לטרוח אם הכול ירד לטימיון? זו סתם עבודה סיזיפית.

06/11/2013 10:31

כי עד אז אתה יכול להספיק המון!
מי אמר לך מתי העולם ימות?! הכל עוד יכול להשתנות!

06/11/2013 10:33

טוב, אני נאלצת לנטוש את הויכוח כי מעיפים אותי מהמחשב -,-

06/11/2013 10:35

סטיבן הוקינג אמר שזה יקח עוד לפחות עשרים מיליארד שנה (וגם אז לא בטוח…) אבל את יכולה להיות סמוכה ובטוחה שעד אז לא יזכרו מי היית וכול זכר למעשייך ישחק תחת גלגלי ההיסטוריה גם אם היקום ימשיך להתקיים.

06/11/2013 10:36

אני מבינה בהחלט, -היקום יגיע לקיצו-, אתה רואה עתיד, אני אומרת לראות הווה, למה אז אתה לומד?, למה אתה מפתח כישורים? , בשביל הרגע, ההווה או העתיד הממש קרוב, בשביל עצמך לא בשביל אף אחד אחר, בשביל נוחות בחייך הקצרים ? לא כך? , אז למה לטרוח? בשביל עצמי (כמה אנוכי שזה נשמע) אתה לא חושב? , אם אתה מדבר בגדול , בהחלט למה לטרוח כולם מתים בסוף הכל נעלם בסוף , אך אנחנו כרגע עדיין לא בסוף…

06/11/2013 10:39

אני טורח כי אני נאלץ. אני חי לא כי ביקשתי, אלא כי אני מוכרח. אין מה לעשות, נולדתי ואני קיים, אם אני אהרוג את עצמי, זה לא יועיל לאף אחד, אז אם אני כבר חי, למה לא לנצל את זה עד הסוף? זה לא אומר שהחיים שלי הם בעלי משמעות.

06/11/2013 10:42

יכול להיות שהחיים שלך בעליי משמעות למישהו אחר, והמישהו האחר הזה בעל משמעות למישהו אחר, וככה זה ממשיך , -אנחנו נאלצים לחיות- (אני יכולה לקחת ממך את המשפט הזה?) אף פעם לא יצא לי לחשוב על זה ככה, אולצתי לחיות, אז לפחות אחייה הכי טוב שאוכל ואשיג את הכי טוב שאוכל בשביל עצמי, כאילו בלית ברירה אני חיה…אני בגלל שאני הייתי נורא דבוקה בדת מאמינה שלכל אחד תכלית בעולם… אתה לא חושב שאתה משמעותי? , לא לעצמך לאחרים , והאחרים הללו משמעותיים למקומות אחרים וכך זה מתפתח, זה משנה משהו בסוף… (בדומה לאפקט הפרפר)

06/11/2013 10:51

אם המצב האולטימטיבי של היקום הוא חוסר קיום, אז כלום לא משנה. הכול התחיל בשלב מסוים ויגמר בשלב מסוים. אז בהתחלה לא היה כלום, בהמשך נהיה משהו ואז שוב הכול יחזור לכלום. הכול התחיל מכלום, יגמר בכלום ובסופו של דבר מסתכם בכלום, אז מה זה משנה אם היה משהו באמצע או לא?

06/11/2013 10:57

אבל יזכרו אותך בדור שלך, למה העתיד צריך להפריע לך?

וחוץ מזה, אין כמעט דבר כזה "חי כי אני מוכרח" אם אתה לא רוצה (וסליחה על כמה רע זה נשמע) אז תמות. למה לך לסבול את עצמך בעולם הזה אם אתה אפילו לא רוצה לחיות? אז בואו נמות, זה הרי לא יפריע לאף אחד, אז מה הבעיה פה?…

06/11/2013 11:13

אנחנו כרגע באמצע לא? , לא משנה לנו שהכל מסתכם בכלום , כי אנחנו הפרט, לא הכלל, אז הכל יעלם ונמוג אך אנחנו כאן בהווה בכל רגע ורגע נתון … כרגע הכל נשאר שלם ואנחנו המרכז, בעתיד נראה כחסרי משמעות בטוח, אך כרגע, איננו חסרי משמעות…, לכן אולי בסוף זה יסתכם בכלום , אך אנחנו באמצע כל הזמן איננו מסתכלים על הסוף, החוסר קיום, כי אם נסתכל על החוסר קיום אין טעם לחיות לא כך?, זה לא חשוב אם היה משהו באמצע למי שלא באמצע…

06/11/2013 11:14

זו בדיוק הנקודה שלי. בעיניי המסתכל מנקודת המבט האולטימטיבית, אין טעם לחיות.

06/11/2013 11:27

ספיר, זה שאני מוכרח לחיות לא אומר שאני סובל מהחיים. ואני לא ארוויח שום דבר מלהרוג את עצמי, אז מה הטעם בזה? כול אחד מוכרח לחיות, זה דבר שנכפה עלינו מבלי שביקשנו, אבל יש לנו את הרצון הטבעי לחיות כמו לכול יצור חי.

06/11/2013 11:53

אני מסכימה אם כל מילה שלך י.ש.א. אני חושבת שאני הייתי צובעת את השיער, אומרת לכולם בדיוק מה אני חושבת אליהם (כולל הבחור שאני מחבבת) לוקחת את האנשים שהכי חושובים לי והולכת לשדה גדול. אוכלת את נשמתי. עושה כל מה שלא הספקתי לעשות. משאירה לחברים שלי (כיאילו שיש לי כאלה) מכתב פרידה שיעזור להם להתמודד אם המוות שלי. הייתי כותבת דף שבוא עשרת הציטוטים שאני רוצה שיהיו המילים האחרונות שלי. בין היתר

החיים הם מתנה יקרה מידי בשביל לבזבז אותם

להיות אמיץ לא אומר לא לפחד בכלל. אלא לפחד ועדיין לעשות את מה שאתה רוצה לעשות

תהיה אתה. כי אם תשים מסכה בסופו של דבר תשקר רק לעצמך

Fuck the world, we are all crazy

אדם שפוי הוא אדם חסר כל טעם בחיים

שפיות היא רק שיגעון מוחלט במסווה.

07/11/2013 13:00

Fuck the world, we are all crazy
אוי אהבתי, אני יכולה לקחת אותו?

07/11/2013 13:03

מון לייט , את בדיוק הבנת את הכוונה שלי=] ! הגיע הזמן להוריד המסכות… ולהתנתק מהשקרים ולהיות אני

07/11/2013 21:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך