Finia the unicorn
הנה הפרק השני, ווהוווו. הוא לא כזה מרגש אני יודעת, אבל לא נורא חח. הערות פה בשמחה :). מקווה שנהנתם ^~^.

אני? מפלצת?! [מה אני? #2]

Finia the unicorn 26/07/2016 711 צפיות 2 תגובות
הנה הפרק השני, ווהוווו. הוא לא כזה מרגש אני יודעת, אבל לא נורא חח. הערות פה בשמחה :). מקווה שנהנתם ^~^.

מצאתי את עצמי מתועררת בבית החולים של ההורים שלי. לא הבנתי מה קורה. הם אמרו שאין פגיעות גופניות חזקות אבל ישנן כמה שירטות. טוב, אמרתי. זה נס שאני בחיים. ישנתי כמה שעות. פתאום קולות מוזרים העירו אותי. "אמא, מתי אני יוצא?". "ילדי, אני אוהבת אותך". "אמא אני מפחדת זה כואב.." כאלו.. פתאום אותו בחור מהבוקר בא אליי מתחת לשמיכה. אני מהאינסטינקט הטיבעי בעטתי בו וברחתי. פתאום הבחור אומר, "ממש תנועות של חתול הא?". שאלתי אותו מי הוא, הוא ענה לי שהוא אל. התחלתי לצחוק. זה? אל? נו באמת, מה זה השטויות האלה?. התקשרתי למשטרה. ואז ישר שמעתי, "לא לא לא!!" את לא מבינה!. שאלתי אותו מה קורה לי. ומיד הוא קפץ מהחלון בלי לומר מילה.

-היום שאחרי-
כבר שוחררתי מבית החולים אבל הייתי מסוחררת עם עייפות תמידית. הגיעה שיעור ספורט. רציתי להחליף את הבגדים אבל פתאום נרדמתי, ראיתי את עצמי ישנה ואני סוג של רוח. מי לא נהנה ככה, הא? הסתובבתי בעיר, ראיתי חנויות, מקומות. ולפתע ראיתי את אותו "אל". שאלתי אותו מה אני?, הוא טען שאני חצי מפלצת חצי אדם. נבהלתי, ואז ראיתי שיש לי זנב פתאום. עוד יותר נבהלתי. שאלתי אותו איך אני יוצאת מהמצב הזה. הוא אמר שתמורת חמישה יאן (מטבע יפני) הוא יחזיר אותו למצבי הקודם.

*~*~*המשך יבוא*~*~*


תגובות (2)

או. קיי…

27/07/2016 23:47

הממ?

28/07/2016 21:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך