הומופוביה

OLGXD 21/02/2017 917 צפיות 4 תגובות

מסתובב עם בנות מהילדות
מקבל דחיה,שנאה ותוקפנות.
״לא עשיתי כלום״ אומר לעצמי
שם רגל ונופל על הפנים.
זאת אפליה ואסור לשתוק!
כי סה״כ אני בחור מתוק…
גילויי חיבה להראות מפחדים
״הומו מוצהר״ הם אומרים..
מיניות זה לא מה שבוחרים –
הפרעה נפשית הם מגלים..
פחד קיצוני ולא רציונלי
לחיות לא נותנים איך שבא לי
גבר עם סטייה-
אותו מין זאת לא אהבה…
הנורמה מה מותר ומה אסור
או שזה הכל משחק מכור..
לחץ ומצוקה נפשית בהמראה
מרגיש אושר רק בקהילה הגאה.


תגובות (4)

בתור הומו אני מאוד מזדהה עם הקטע. יפה מאוד ולדעתי אתה צריך לשנות את הקטגוריה ל: שירים.
דירגתי 5 לבבות ????????????????????

21/02/2017 10:59

    תודה רבה.שמחה שהתחברת.
    כתבתי את זה על ידיד שלי

    21/02/2017 11:52

אני הטרו, אבל עדיין עוררת בי הזדהות מסוימת, לחברה קשה לקבל את מה ששונה ממנה, קשה להיכנס לנקודת מבט אחרת…

23/03/2017 14:17

חשבתי על הבעיה הזו לא מעט והגעתי לכמה מסקנות (ולסוף העולם) : לדעתי, מקורן של אותן סטיות יכולות לבוא מכמה גורמים שונים שאינם קשורים זה לזה. אחד מהגורמים האפשריים הוא הגנטיקה.

אני אתחיל מהחדשות הרעות. כמו שכבר אמרתי סוף העולם הגיע. :)
כי אם הגורם הוא אכן גנטי, אפשר לצאת מנקודת הנחה שההליך האבולוציוני- משמיד את עצמו.
הרי כל מטרתה של האבולוציה הוא לאפשר למין האנושי להמשיך להתקיים, להתפתח ולשגשג… והסטיה הזו סותרת (פיזית) בפניהם של האבולוציה וטבע האדם- שכל רצונם התמים, הוא להתרבות.
אם כך הם פני הדברים ומקור הבעיה הוא אכן גנטי- כל האנושות בסכנת הכחדה קיומית. (וזאת בלי להתחשב בעובדה שאפשר להביא ילדים בדרכים אחרות)
עימכם הסליחה. אבל אם להסתכל על ההיפותזה הזו מנקודת מבט אובייקטיבית, היא אפשרית למדי.
והשאלה הנגזרת מכל הנאמר- למה הסטיה הזו קיימת; מלכתחילה?

טוב, ועכשיו לחדשות הטובות- (הן במידה והחדשות ורעות התממשו) אם התגלה שמקור הסטיה גנטי אפשר יהיה לשנות את אותו הגן ובכך ל״החזיר״ את נטיותיהם של האוכלוסיה הזו אל המוטב.
וכולם יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה או עד לסכנת הכחדה הבאה.

נ.ב אם יצא ופגעתי במישהו, סליחה.
ואני לא הומופוב (למי שתהה) – אני רק מסתכל על ״המצב״ בצורה הכי אוביקטיבית שאפשר.

(יש גם את ההבט הפסיכולוגי. אבל הוא כבר לא משנה, במילא, נדמה לי שאמרתי יותר מידי.)

23/03/2017 22:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך