Lindadrekness
חברים יקרים כל הקוראים, הכל בגדר פרודיה לסיפורים מפורסמים אין לי כל כוונה לפגוע במעריצות סתם בשביל הצחוק. קרדיט לכותבת המושלמת החדשה שיש פה קוראים לה naruto שעזרה לי ויזמה את הרעיון :)

איך אני זרקתי את ג'סטין ביבר מהצוק וחחאאאאאאאאא פרק 1

Lindadrekness 23/11/2014 1146 צפיות 4 תגובות
חברים יקרים כל הקוראים, הכל בגדר פרודיה לסיפורים מפורסמים אין לי כל כוונה לפגוע במעריצות סתם בשביל הצחוק. קרדיט לכותבת המושלמת החדשה שיש פה קוראים לה naruto שעזרה לי ויזמה את הרעיון :)

הכל התחיל כשקיללתי אותו באחד ההופעות שלו.
"ג'סטין לך תתאבד ותפסיק להרוס לנו את האוזניים יא חתול מעצבן!!!!!!!!" שאגתי זאת וכל המבטים של המעריצות שלו ושל כולם הופנה אליי פתאום המוזיקה הפסיקה. מה יש לשרוטים מה הם לקחו יותר מדי מהנייס או מהקנביס? בקיצור באו אליי שני המות שמנות בהמות שאי אפשר לדעת עם זה גבר או אישה. הם תפסו אותי כשיש לאחד מהם אודם סגול על פה כל אחד תפס צד אחד של היד שלי ויצאו.
"תגיד אתה גבר או אישה כי יש לך אודם?" שאלתי הוא הביט בי עצבני טילים עוד שנייה ההורים שלי יקראו אליי קדיש.
"לא אני אישה ותסתמי מכוערת!!!" היא שאגה כמו סוס טרויאני ינעל אמא שלה.
"אני מכוערת? אם אני מכוערת את מכוערת תחת לא את מכוערת כמו השפם של היטלר וסטלין הקוקסים." אמרתי לה עצבנית טילים. "אמן וייפול עלייך ועל ג'סטין ביבר פסנתר!" צעקתי כשזרקו אותי על יד הפח. ואז נשמע קול של התנפצות ענקית על הבמה התקדמתי לאולם ולא תאמינו? על הבמה נפל פסנתר ענקי על ג'סטין ביבר ועל הבולדוזרית שלו. המעריצות התחילו לצרוח את החיים שלהם לבכות ולצעוק. "לאאאאאאאאאא ג'סטין היית אמור לעשות לי ילד!!!" אחת צעקה.
"לא ג'סטין היית אמור להתחתן איתי במאה שערים!!!" צעקה אחת הבחורות.
"לא ג'סטין היית אמור להיות העבד שלי ולהביא לי את המיליונים שלך!" אחת הבלונדיניות המפגרות צעקה.
"וחעעעעעחעעעע" צחקתי. "ג'סטין מת אולה!!!!!!" כולן הסתובבו אליי. "אני אקבל את המיליונים שלו כי אני הסבתא רבה שלו יש!!!!!!!!!" צעקתי מרוב שמחה. "יאללה תזמינו את עומר אדם יעשה לנו שמח." אמרתי מלאת שמחה——-
הרגשתי כרית על הפנים שלי נופלת כוסאמק! מה זה אומר? זה היה הכל חלום? לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"מאיה קומי יא בהמה! נו אני יאחר בגללך יא חולה!!" שמעתי את קולו של אחי הדרדס יחזקאל.
הוא היה גבוה אבל המוח שלו היה חור שחור כמו של דרדס. אז בקיצור היה לו שיער חום פרוע רוקר בדם אחי היו לו עיניים שחורות כפחם בקיצור טיפוס נורמלי (עם יציאות ה' יודע מאיפה הוא נחת עליי האח המעצבן הזה).
"סתום יא חמור עשית אותי חירשת מה אתה צועק כאילו שרוצחים אותך!!" אמרתי עצבנית קמתי תפסתי שלוש כריות וזרקתי על פנים שלו הוא יצא עצבני מהחדר. יש!!!!! חשבתי לעצמי קמתי והלכתי בדילוגים לארון עם חיוך מיליון דולר שפסנתר נפל על ג'סטין ביבר בחלום. צחקתי מרוב שמחה נמאס לי רק מלשמוע עליו שו-נ-א-ת אותו ינעל אמא שלו בכל חור בעולם הוא נמצא. גם המעריצות שלו ועוד יותר נחס שאחת מהן היא החברה הכי טובה שלי והיא חולה לו על הצורה. והבת דודה שלי שהיא כמו החברה הכי טובה שלי. אלוהים למה! איפה חטאתי שאני צריכה לסבול אותו אוף אמן וייפול על הבית של שון השכן מעצבן פסנתר ענק ועל הבית שלו. אחרי שנייה שמעתי בום ענק התקרבתי אל החלון, וכשהתקרבתי ראיתי פסנתר ענק שהיה רגע לפני על מנוף ענק שהיה אמור להיכנס לבית השני ממול נפל על הגג של שון השכן. התחלתי לצחוק כמו מטורפת חעעעחעעע אח שלי שמע אותי והתקרב לחלון וראה גם הוא את מה שראיתי וצחקק.
"אז בסופו של דבר הזקן המרושע הזה שילם מחיר יקר על שהתעלל בנו אתמול." הוא צחקק לו גם איתי בקולי קולות.

~~~פלשבאק~~~
ארבע בצהריים מוזיקת רוק של אחי. ~שימותו כל המכוערים אני גבר וכולם פריירים שלי הוי יא!!!~~ המוזיקה התנגנה בפול ווליום גיטרות תופים גיטרות בס חזקות. אח שלי היה שרוט על הלהקות רוק אז בקיצור הזקן הזה החליט ללכת לישון והוא הפריעה לו אני הדלקתי בחדר מוזיקה קלסית עם מוצרט והרבה בסים. ובקיצור נשמעו דפיקות חזקות בדלת פתחנו ראיתי את אמא שלי נכנסה ואיתה השכן הזקן המעצבן.
"מה לכל הרוחות קורה כאן תסתמו שניכם את מערכות הסטריאו!" אמא שאגה מטורפת אלינו.
"למה לי אמא רוק זה החיים." אחי אמר הוא לבש על גופו חולצה שחורה שהדגישה את הקעקועים שהיו לו בכל הידיים הוא לבש גופייה עור חי לו היה לו.
"גלעד מה עשית עם עצמך מה זה הפרסינג הזה שיש לך על שפתיים והקעקועים האלה השתגעת!" היא צעקה עליו ואני רק צחקתי זוכרים שקראתי לאחי יחזקאל אז שיקרתי. אני קוראת לו ככה רק כשהוא מעצבן אותי והוא שונא את השם הזה.
"אמא ברגיל מה יש לך הוספתי כולה כמה קעקועים חדשים תרגיעי." הוא אמר בחיוך.
"בקיצור מאיה גלעד אתם הולכים לנקות לשון את החצר על כך שעצבנתם אותו והדלקתם את האסון הזה זה העונש שלכם!" היא אמרה לנו בקול תוקפני.
"אבל אמא מוזיקה קלסית היא לא אסון היא יופי היא העולם!" אמרתי בקול חנפני ידעתי שאמא תפטור אותי מהעונש רק ככה יותר מהר.
"הפעם הגזמתם שניכם לכו!" נחאס היא לא קנתה את זה נו טוב שיהיה בקיצור ניקינו לו את החצר לחרא הזה עד שעה שמונה חרא של חיים.
~~~סוף הפלשבאק~~~

עכשיו בקיצור עוברים אלינו שכנים חדשים והם עשו לי את היום שהם הפילו פסנתר על ביתו של שון הזקן סוף סוף הוא התאדה מכאן לזמן הקרוב. כשראיתי מי יצא מהאוטו של השכנים החדשים התחלתי לקלל ולקרוא קדיש לעצמי.

המשך יבוא……….


תגובות (4)

דבילי לגמרי , לא הבנתי את הרעיון –
וממש לא אהבתי . אני לא באה בכוונה להעליב ,
אלא רק להגיד את דעתי . תצפי לתגובות בונות :)
השפה ממש אבל ממש פריקית למרות שאני מבינה
שזה גם בכוונה , אבל זה מוגזם – ולא נראה שאת כותבת
בשביל להנות אלא סתם בשביל לכתוב עוד סיפור .

23/11/2014 10:00

    נכון וזו הייתה המטרה שזה יהיה דבילי מוגזם ומצחיק קצת. אני לא נעלבת וגם במיוחד מביקורות בונות. זה היה בכוונה בסגנון הפריקי וממורמר. האמת כתבתי את זה לא בשביל "עוד סיפור" כתבתי את פשוט לצחוק קצת. לא בקטע לפגוע במישהו פה ממעריצי ביבר סתם רציתי קצת לשנות את הסגנון. הכל היה בגדר הומור אבל זה כולה פרק ראשון. הפרק הבא יהיה מעניין אני ידעתי שחלק לא יאהבו זאת, אבל בכל זאת כתבתי את הרעיון הזה בשביל לצחוק קצת להציג עמדה שונה לגבי סיפורי ביבר. שלא חייבים להיות בעלי אותה תבנית.

    23/11/2014 15:01

חע גדולללל בוכה את נשמתי

23/11/2014 13:03

    תודה שמחה לדעת אם אהבת :)

    23/11/2014 15:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך