מאקס כותב
אם כך החלטתי להחזיר סיפור ישן שלי,חדשות ערוץ 2.1! בסיפור הזה כל פעם יהיו חדשות מוזרות-מצחיקות אחרות! מקווה שנהנתם! *ה'רציתי להוסיף' מובא אליכם ע"י ג'ורג'-מי-כמוך-חתיך,חמוד!

חדשות ערוץ 2.1:טאקו,אירוניה ומנחה חדש.

מאקס כותב 25/08/2014 1003 צפיות 2 תגובות
אם כך החלטתי להחזיר סיפור ישן שלי,חדשות ערוץ 2.1! בסיפור הזה כל פעם יהיו חדשות מוזרות-מצחיקות אחרות! מקווה שנהנתם! *ה'רציתי להוסיף' מובא אליכם ע"י ג'ורג'-מי-כמוך-חתיך,חמוד!

"דקה לתחילת השידור!" קראה אחראית האולפן.
"חברים יש לי חדשות!" קרא ג'ורג' חמוד ונכנס לאולפן.
"כן,לכולנו יש,זה מה שאנחנו עושים" אמרה אורין מיידן ורון תחזית התפקע מצחוק.
"אהמ" ג'ורג' השתעל קלות.
"חברים,חברות ורון!" קרא ג'ורג'. "זה לא יכול להיות טוב" מלמלה בל מגישה.
"אני שמח להכריז לכם,שעקב שיפור ניכר בתקציב,ניתנה לנו אפשרות לבחור בין מתנות שהציע מנהל האולפן".
"הוא לא אמר לנו כלום על זה" אמר רון מבולבל.
"זה מפני שבחרתי כבר!" קרא ג'ורג' בחיוך.
"או-או" אמרה בל והסתובבה בכיסאה. "מה קרה?" שאלה אורין מבולבלת.
"נראה לי שאבא שלי הזכיר לי משהו על זה" היא אמרה.
"מה זה?" "תגלו בהמשך!" חייך ג'ורג' וישב במקומו לצד אורין.
"4 3 2.." נשמע הקול,והחדשות התחילו.
"שלום לכם,וערב טוב! כרגיל,אני כאן,ג'ורג'-החתיך-שלכם,חמוד! והשאר" הוא צחקק ואורין שלחה אליו מבט מאיים.
"אני אורין מיידן" היא חזרה בחיוך למצלמה."כן,כולם יודעים" הוא אמר בטון מלגלג.
"נתחיל את החדשות" היא אמרה בקול עצבני ועברה לקול הרגיל:"דיווח של המשטרה על פושע שמסתובב ברחובותינו.הפושע נוהג להתיז על פרצופם של אנשים מים,ומדביק להם זנבי חמור".
"רשע טהור!" קרא גו'רג' והרים את אגרופו.
"אנא,כל מידע שיש לכם עליו למסור למשטרה,תודה" היא אמרה.
"ועכשיו למהדורת הספורט!" חייך גורג':"גם השנה,ישראל שולחת את מיטב המתאבקים לאליפות ההיאבקות העולמית,שהשנה נערכת ביפן,אלא שהשנה נתקלנו בקושי,כשאחד מהמתאבקים עבר תאונה,והתנגשה בו משאית דואר שהביאה סחורה מיפן.אכן אירוניה טרגדית" הוא אמר בעצב.
"וכעת נעבור לתחזית שמוגשות לכם ע"י רון תחזית!" אורין קראה והסתובבה אל רון.
"תודה אורין" הוא חייך:"ולתחזית השבוע! ביום שני גל חום כבד,ביום שלישי הוא ירד במשקל,ברביעי הוא יפתח בדיאטה וירד,בחמישי הוא ייכנס שוב למכני-החום שלו משנת 2007,ובשישי גל חום כבד יותר,שכן,הוא עובר במקדונאלס! עד כאן התחזית,חזרה אלכם אורין וג'ורג'!" קרא רון והצביע לעברם.
"תודה רון!" חייכה אורין והסתובבה אל ג'ורג' וגילתה שהוא לא שם."מה,איפה?" היא הסתובבה.
"הממ…לחדשות אחרות" היא אמרה מבולבלת:"לא מזמן התפרסם ספר חדש שנכתב על ידי א.א.א.א.סופר,שם הספר הוא:'ספר שנכתב על ידי א.א.א.א.סופר',את הספר תוכלו למצוא בחנויות בקרוב,הוא כבר יצא בתרגום לשפות שונות כגון:אנגלית,רוסית,ערבית וספרותית.
אלה החדשות שלנו לבינתיים,וכעת נעבור לבל מגישה!" חייכה אורין והסתובבה אל בל.
"תודה!" חייכה בל והביטה למצלמה:"אם כך:חגיגה!" היא קראה בהתרגשות:"נפתח דוכן טאקו חדש בתל-אביב,דוכן שחיכו לו עשרה ימים כבר,למזלינו הצלחנו להשיג תגובות מהלקוחות שחיכו!"
אדם מבוגר החזיק מקרופון ליד הדוכן."כן..אנחנו חיכינו לזה..עשרה ימים.." הוא דיר בעייפות:" כן…הממ..אתה זוכר למה חיכינו?" הוא שאל את הצלם.
"אם כך,כן! רוצו לקנות מדוכן הטאקו החדש שנפתח!וכעת,חזרה אליכם ג'ורג' ואורין!" היא חייכה.
"כן תודה לך!" חייכה אורין והסתובבה אל ג'ורג' שישב שם מתנשף.
"הממ..כן..," היא מלמלה והסתובבה למצלמה.
"ולחדשות האחרונות שלנו!" קרא ג'ורג' בהתרגשות."אין לנו כאלה אבל…" לחשה לו אורין.
"דווקא יש!" הוא קרא:"אלינו לצוות האולפן,מצטרף מנחה חדש!" הוא משך אליו אדם גבוה,שיער חום קצר ועיניים ירוקות,נראה צעיר."אם כך,זה בן-הדוד שלי,עומר יפיוף!" קרא ג'ורג' בהתרגשות.
"ברצינות? יש עוד אחד כמוך?" היא שאלה בלעג.
"היי" עומר נופף למצלמה.
"החל ממחר,הוא יהיה איתנו! אם כך,זה הכל להערב!" חייך גורג' בהתרגשות ודחף הצדה את עומר."תודה לכם שהייתם איתנו,תודה לאורין מיידן,רון תחזית,בל מגישה,וכמובן לי: ג'ורג'-איך-אתה-כל-כך-חתיך,חמוד! ביי!" הוא ואורין נופפו למצלמה.

"ברצינות?!" שאל רון.הוא,אורין ובל ישבו במשרדו של מנהל האולפן,ורון המשיך את דבריו:"עכשיו נצטרך להתמודד עם עוד אחד כזה?"
"זה מה שיש!" צעק מנהל האולפן:"מעכשיו כל מה שיש לך להגיד בנושא,תגיד לו!" הוא הצביע החוצה.רון הסתובב וראה בחלון הזכוכית את ג'ורג' מנופף לו.
בל נאנחה."טוב,זה מה שיש".


תגובות (2)

אני זוכר את השם שלך. אני מייק.
מאיפה אני מכיר אותך? :O

25/08/2014 01:36

א.א.א.א. סופר מזכיר לי את א.א.א.א.א. בוריס XD
ואני שוב בדילאיי?
לא משנה~

25/08/2014 02:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך