ממש ממש חשוב לי התגובות לראות שיש קוראים, אז תגיבו ואני אמשיך :) אם מישהי תרצה שאוסיף אותה לסיפור שתוסיף שם שם משפחה תיאור ובן מועדף מהלהקה :)

איך זה קרה?.. 1D הקדמה+ פרק 1

25/01/2015 962 צפיות 5 תגובות
ממש ממש חשוב לי התגובות לראות שיש קוראים, אז תגיבו ואני אמשיך :) אם מישהי תרצה שאוסיף אותה לסיפור שתוסיף שם שם משפחה תיאור ובן מועדף מהלהקה :)

תסתכלו אחר כך ברציתי להוסיף :)
הקדמה:


דמויות:

אלכסה: בת 17 וחצי, עולה לכיתה יב׳, עיניים חומות שיער חום ארוך וחלק, רזה וגבוהה
אוהבת לשמוע מוזקה, בעיקר רוק, מצחיקה מאוד, אלכסה ביישנית מאוד אך שהיא נפתחת אי אפשר להתעלם מהאישיות שלה, לפחות ככה אליסון, החברה הכי טובה שלה אומרת לה. 
יחד עם אהבתה הגדולה למוזיקה, אלכסה אוהבת אופנה, אך בגלל חוסר הביטחון העצמי שלה אינה יוצא להוציא את האישיות האמיתית שלה בבגדים כמו שהיא יודעת, לא מרבה ללכת עם שמלות אלא מסתפקת בג׳ינס וחולצה, לא הולכת עם עקבים ומסתפקת בסניקרס פשוטות, היא אחות יחידה, גרה עם הוריה בלונדון, אך רב הזמן נמצאת לבד בבית מפני שההורים שלה מצליחים מאוד עם החברה שהקימו ונמצאים בעבודה רב הזמן.
אליסון: בת 17 וחצי, עולה לכיתה יב׳, עיניים ירוקות וישער שטני ארוך ומתולתל בקצוות, רזה אך לא מדי בגובה ממוצע, שופעת ביטחון עצמי, כנראה בגלל זה אלכסה אומרת כל הזמן שהו מאזנות אחת את השניה, הן מכירות מהגן, ולא נפרדות מאז, אליסון מעריצה שרופה של וואן דירקשן, שוב, ההפך הגמור מאלכסה, אליסון מכירה את האישיות הכובשת של אלכסה ולא מפסיקה לנסות לשכנע אותה להיפתח ולתת לכולם להנות ממנה, היא גרה בבית שצמוד לבית של אלכסה עם הוריה, אחיה הגדול מייסון ואחותה הקטנה קלואי.

פרק 1:

נ.מ אלכסה

פאקינג 6:00 ומתקשרים אליי, מי מתקשר בשעה כזו?השנייה יצאנו לחופש!
״אלכסההההההההה״ צעקה מחרישת אוזניים נשמעה מהקו השני, הייתי צריכה לדעת, מי עוד יכולה להעיר אותי בשעה כזו חוץ מאליסון?

״מה רוצה עכשיו הקרציה הגדולה מכולם? תני לי לנחש, זאיין נפרד מחברה שלו? צילמו את הארי ונייל תמונה חדשה שלא ראית? ליאם למד לרכב על אופניים בלי גלגלי עזר?״ אני מכירה את אליסון כבר מליון שנה, כל צעד שהם עושים הוואן דירקשן האלו והיא מתעלפת, לא שמעתי אותם אפילו פעם אחת ואני כבר לא סובלת אותם.

״לא לא ולא!!!! וואן דירקשן המושלמים שלי מסיימים היום את סיבוב ההופעות העולמי שלהם כמו שאת יודעת..״

״… מה מאיפה אני אמורה לדעת דבר כזה?!״ נכנסתי ישר לדבריה

״את לא מקשיבה לי אלכסה?? אני כבר חודשיים סופרת את הימים לאחור!!״

״אהההה כן בטח בטח שהקשבתי לך…״

״גברת אלכסה תיזהרי לך אני יודעת איפה את גרה! ואם לא היה עכשיו שש בבוקר הייתי גם באה להרביץ לך!!״ צעקה לי בפלאפון ואני לא מפסיקה לצחוק
״ואם מישהי לא הייתה מעירה אותי אני גם לא הייתי ערה בשעה שש בבוקר!!״ אמרתי בכעס מזוייף

״בקיצורררר אלכסה הם הודיעו שבוע שעבר שלכבוד סיום סיבוב ההופעות הם הולכים לעשות הופעת סיום ענקית כאן בלונדון ומעניקים לחמישה מעריצים שידעו לענות על השאלון נכון כרטיס זוגי לשורה הראשון פלוס כניסה למאחורי הקלעים!!!!!״ אמרה כלכך מהר שאני בספק אם עצרה לנשום באמצע

״ווואו כניסה מאחורי הקלעים??? אני חייבת להשתתף בהגרלה!!״ אמרתי בזלזול

״אז לצערך ההגרלה כבר נגמרה וחברתך המושלמת פה ניצחה אעאעאעעאעאעאעעאעאעא״ צרחה לי באוזן, חושבת שאיבדתי כמה אחוזי שמיעה טובים

״חחחחחח האמת שאני שמחה בשבילך אליסון״ אמרתי לה, אני יודעת כמה היא חולמת על לראות אותם, החדר שלה הפך בשנים האחרונות לדבר שאפשר לקרוא לו יותר בית מקדש לוואן דירקשן מאשר חדש השינה של אליסון.

״ונחשי את מי החברה הכי מושלמת בעולם לוקחת איתה להופעה ולמאחורי הקלעים?!?!?!״ אוי רגע אחד.. היא לא מתכוונת אליי נכון??

״את מייסון?… קלואי?…״ שאלתי בחשש שידעתי את התשובה מראש

״לא!!!!!! את גברת אלכסה!!! תתכונני חברה כי היום אנחנו הולכות לראות את 5 המושלמים שלי בלייב!!!!״ הילדה הזו בשש בבוקר כלכך מלאת אנרגיה.. איך בדיוק?

״יאיייי…כיף״ ניסיתי לזייף התרגשות

״טוב תיזהרי לא להתעלף מהתרגשות רק״ אמרה אליסון
״טוב בקיצור היום אנחנו הולכות לאוקספורד וקונות את האאוטפטים הכי מושלמים שיש!!! אנילא מפספסת את ההזדמנות להראות הכי יפה בעולם, אין לדעת מי יתאהב בי! מזל שיש לי את מלכת הסטייל כאן איתי נכון אחותי??״ הוסיפה

״כן אני מניחה..״ אמרתי 

״טוב בשעה שתיים עשרה את אצלי, ביי!״ דרשה וניתקה

למה יש לי הרגשה שזה יהיה היום הכי ארוך בעולם? חשבתי לעצמי
טוב אם כך, אני צריכה להשלים קצת שעות שינה, כיוונתי שעון מעורר ל11 וחזרתי לישון


תגובות (5)

מין הרשמה..?
קיי,
שם: קאי סנו
מראה: שיער אדמוני עם פסים סגולים, ועיניים כחולות שמגרות ביטחון עצמי.
די גבוהה עם עור חיוור בצורה יפה.
אופי: לא פוחדת להגיד את מה שהיא חושבת בפרצוף, חסרת טקט בצורה בולטת, חברה ממש תומכת למי שמכיר אותה ומתחבר אליה, אוהבת מטאל ורוק אבל גם לשמוע קצת וואן דיירקשן.
רקע: קאי היא בת 17, היא עולה לי"ב.
לקאי אין אחים והיא באה מבית עשיר למדי, היא ממש עליזה באופן מוגזם, היו לה לא מעט מחזרים אבל היחיד שהיא התאהבה בו היה תפוס, וכך עברו להן שנתיים של עצב ותקווה לנער שיש לו חברה. עד שהוא עזב את העיר.
וואן דיירקשן היא הלהקה היחידה שהסכימה לשמוע והתאהבה בה, וזה בגלל חברתה הטובה ביותר, תאליה.
היא ותרחיב חברות מגיל 3 ועושות הכל ביחד, גם תאליה היא בת יחידה.

-Done-

אוקיי?
תמשיך, הכתיבה מעולה והרעיון לא מקורי אבל אהבתי.

25/01/2015 23:47

    והפייב (אחד מתוך להקה) של. הוא לואי XD

    נ.ב
    הנערה הכי בעייתית (קאי) בעולם עם הנער הכי אחראי (לואיס שלנו) בעולם, חברים..! קורע!

    25/01/2015 23:53

    אחשוב על איך להוסיף על הדמות בהמשך הסיפור, תודה:)
    לא ניסיתי לעשות רעיון מקורי, זו תבנית ידועה אז הלכתי עליה, יותר חשוב לי איכות הכתיבה שלי :)

    26/01/2015 11:34

ממש יפה, יש לך כתיבה ממש נעימה וכיף לקרוא אותה… מקווה שתמשיכי בקרוב!

26/01/2015 00:39

    תודה רבה לך:) גם אני קוראת את הסיפור שלך! אשמח אם תמליצי לכמה קוראות שלך עליי כי אני חדשה, העלתי פרק חדשף מקווה שתהני, אך הפעם אני לא אעלה פרק חדש עד שאקבל לפחות 3 תגובות, כי אני רוצה לקבל פידבק להשקעה שלי, מקווה שאת מבינה בתור כותבת כמוני :)

    26/01/2015 11:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך