צבי 4000
פרק 5 יעלה מחר

גאליס להחזיר את המתים פרק 4: מכת הרעלות

צבי 4000 24/02/2015 924 צפיות אין תגובות
פרק 5 יעלה מחר

"מישהו יכול להסביר לי מה זה מעיין הנשמות?" שאלתי."זו באר שבעזרתה אפשר להחיות אנשים מתים" השיב לי רפאל."כדי שאמצעותה הוא יחיה נגיד למשל איזה רוצח?" שאלתי."הוא לא יסתפק ברוצח אחד" אמר לי יונתן."הוא אסף 400 קברים של לוחמים צמאי דם שבאמצעותם הוא "יכתיב מחדש את ההיסטוריה"."כדאי שאנחנו נחזור הביתה בטח הכלב שלנו מת מרעב" אמרה אנה. לאחר שאנה ורפאל התרחקו התחלנו לחזור למחנה. כשהגענו ראינו אמבולנס…

~אביעד~ כל החניכים התגודדו סביב האמבולנס. כשהתקרבנו ראיתי את מיקה,המדריכה של המחנה שוכבת על על האלונקה. המצח של היה אדום."מה קרה לה?" שאל יונתן."היא שתתה משהו ופתאום התעלפה" אמר לו דורי."מישהו יודע בגלל מה זה?" שאלתי."אנחנו עדיין לא יודעים אבל ברגע שנדע נתפוס את המרעיל" אמר לי אחד החובשים. הוא ועוד שלושה חובשים העלו את מיקה לאמבולנס ופתחו בנסיעה לבית החולים."אני מקווה שהיא תהיה בסדר" שמעתי את נוי אומרת.

בסביבות 10:00 בלילה ניסיתי להירדם בבקתה של צוות אולימפוס. כל שאר החניכים נחרו במיטות שלהם. כשסוף סוף כמעט נרדמתי הבזק שבא מכיוון היער משך את תשומת ליבי. קמתי בשקט ויצאתי מהבקתה. הבחנתי בשני אנשים שהתקדמו בשקט לעבר הבקתה של טורינו. עקבתי אחריהם לתוך הבקתה של טורינו. הסתתרתי מאחורי אחד המיטות בעודי צופה באחד מהם מוציא נוזל ירוק. האיש הראשון הנהן לאיש השני, ששפך את הנוזל לתוך הפה של מאיה. כשהם פנו לצאת שמתי להם רגל והם נפלו עם הפנים על הרצפה. מיהרתי להדליק את האור והם צרחו. החטפתי להם אגרופים בפרצוף והם התעלפו. בעוצמת החבטה כל צוות טורינו התעוררנו ונעצו מבט בשני האנשים. שמתי לב שמאיה עדיין לא התעוררה. למרות האור,שהיה אמור להעיר אותה היא נחה במיטתה ונראה שמשהו לא בסדר. המצח שלה היה אדום וכשנגעתי בו רק כדי לבדוק חום היא הייתה כול כך חמה שמשכתי את ידי."תזמין אמבולנס" אמרתי לאודי. הוא רץ מהר כדי למצוא טלפון והתקשר למדא."רותם,ארז, תעזרו לי לצנן אותה" אמר אודי. אודי הביא מים קרים ורותם וארז הביאו מטלית. התקרבתי לאנשים. תפסתי את אחד מהם בצוואר והטחתי אותו בקורה שבאמצע הבקתה."מה זה הנוזל ששמתם לה?" שאלתי."אתה באמת חושב שנאמר לך מה זה- הוא לא הספיק לסיים את המשפט כי אחזתי בצוואר שלו יותר חזק."תגיד לחבר שלך שיתחיל לדבר" אמרתי לאיש השני."בסדר בסדר!" האיש שהחזקתי אמר. הרפתי ממנו."הנוזל הזה היה רעל מסוג נדיר ביותר. הוא גורם למוות בתוך כמה שניות ואם יש לך מזל יקח לו 3 שעות. תפסתי בשני האנשים והעפתי אותם מהביתן. הם נחתו במפתן דלת הביתן ולא זזו. תוך חצי דקה המשטרה והאמבולנס הגיעו. בזמן שהשוטרים נאבקו בשני הפושעים בניסיון להכניס אותם לרכב ניסיתי לקשר בין האירוע הראשון לאירוע השני. בשני האירועים היו לנפגעות מצח חם מאוד אז כנראה שבשני הפעמים השתמשו באותו רעל. הלכתי לבקתה של צוות אולימפוס וראיתי את יונתן ודורי שופכים מים קרים על דני. גם לה היה מצח אדום."חבל שלא נשארתי פה כי אני רואה שגם פה הייתה הרעלה" אמרתי."מה זאת אומרת עוד הרעלה?" שאל דורי. סיפרתי לו מה קרה בבקתה של טורינו. כשסימתי שני חובשים נכנסו לבקתה והעמיסו את דני על אלונקה."בקצב הזה יסגרו את המחנה" אמרה נוי."ואפילו לא התחלתי להנות" אמרה סקיי, שבדיוק נכנסה לבקתה עם עידן. פתאום שמתי לב שגם לסקיי ולנוי יש מצח אדום."כדאי שתרגישו את המצח שלכן בנות" אמרתי. איך שסימתי את המשפט שני הבנות קרסו על הרצפה."תקרא לחובשים מהר!" קראתי. יונתן והוגו מיהרו לקרוא לרופאים. "נראה לי שיש פה מכת הרעלות" אמר דורי."כנראה" אמרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך