לא באמת ביחד-פרק 46-העלאה שלישית-מוקדש לYAELIS,דני,אופק,אלין,SBW,michal2467300

shira1 22/07/2014 748 צפיות 5 תגובות

סוף הפרק הקודם-פרק 45
נמ שירן
“לכי תדעי,יכול להיות שכשאת לא בחדר,או שכשאת נכנסת(בעבר) להתקלח,הוא חיטט לך במגירה של ההלבשה התחתונה.”
נייל אמר
“אתם לא אמורים להיות חברים?-אתה וזאין?”
שאלתי
“אני לא בטוח שאני רוצה להיות חבר של אדם כמהו,אני מגלה בו צדדים שלא ראיתי אף פעם,צדדים שהייתי מעדיף גם לא לראות.מצד שני אני מעדיף לגלות את זה עכשיו מאשר מאוחר יותר.”
נייל ענה.
“מה אתה חושב ליאם? מה קרה השתתקת פתאום?”
נייל פנה אל ליאם.
“אני לא מסכים איתך-לגמרי לא.זה חולני מה שאתה אומר-שזאין יחטט לה במגירה של ההלבשה התחתונה?! זה ממש לא מתאים לו…” ליאם אמר ברוגע,מנסה לדבר אל ההיגיון של נייל.
“אני כבר לא בטוח מה מתאים לו.אני צריך להזכיר לך שהוא פאקינג הסתכל עליה כשהיא הייתה ערומה?! מי עושה דבר כזה-זה חולני!!!”נייל שם דגש על המילה זה,”מי עושה דבר כזה לשותפה שלך לחדר?! והיא עוד הבת של האמרגן שלנו!-זה לא משנה אפילו שהיא בת של האמרגן שלנו!-מי עושה דבר כזה למישהי?! ועוד לאחת שאתה אוהב?!”
נייל שאל מזועזע ונעמד.

היי בנות,
אני יודעת שהבטחתי להעלות את הפרק כבר לפני כמה ימים(נראה לי יומיים).
כתבתי את הפרק והוא נמחק לי כבר פעמיים,אז זו הפעם השלישית שאני כותבת אותו מההתחלה.מצטערת על העיכוב.

פרק 46
נמ שירן-המשך
"הוא עשה את זה כי הוא אוהב אותה!"
ליאם צרח ונעמד גם הוא.
"איפה פה בדיוק האהבה?! תגיד לי ליאם, כי אני לא רואה אותה!"
נייל צעק חזרה
"הוא היה מתוסכל כי הוא לא ידע אם היא רוצה אותו!"
"זו עדיין לא סיבה! הוא היה יכול לשאול אותה במקום לעשות לה את זה וגם אם היא הייתה עונה לו לא-זו עדיין לא הייתה סיבה מספיק טובה כדי לעשות את מה שהוא עשה! הוא חצה את הגבול! המעשה שלו היה אדיוטי לגמרי-הוא חיסל כל סיכוי שהיה לו איתה!"
נייל צעק,כולו אדום כמו עגבניה.
"די! תפסיקו כבר-שניכם!אתם חברים!"
נעמדתי בין שניהם כשיד אחת שלי מונחת על חזהו (השרירי)של ליאם והיד השנייה מונחת על חזהו של נייל (זה לא שהוא לא שרירי אבל אין מה להשוות לליאם).דפיקות חזקות נשמעו מעברה השני של הדלת.כנראה אלו הבנים,ששמעו את המריבה והצעקות ובאו לעזור;או שאלו אנשים מחדרים ליד שבאו להתלונן על הרעש.
"אני כבר לא בטוח שאנחנו חברים.מאיפה לי שהוא לא חושב שגם אני אדיוט?"
ליאם שאל
"בטח שלא!" אמרתי בניסיון להרגיע את הרוחות ולהפריד בינהם כבר.הפנתי את פניי לכיוונו של ליאם,רואה כיצד פניו מאדימות,העורק בצווארו פועם,פניו מתקשחות ומתקשות,כי בדיוק בזמן שאני דיברתי נייל צעק "בטח שאתה אדיוט! זאת לא שאלה אפילו! איך אתה פאקינג יכול לתמוך בזאין?! איך לעזאזל אתה מסכים איתו?!"
הסתובבתי לגמרי אל ליאם,מורידה את ידי מחזהו של נייל בתנועת ליטוף,מפנה אליו(אל נייל) את גבי.
"ליאם,תירגע.תסתכל עלי,"עיניו של ליאם שהיו נעוצות בנייל באיבה הופנו לעברי,"תירגע."
אמרתי בקול רגוע.ליאם לקח נשימה עמוקה וראיתי את פניו נרפות ואת הארסיות יוצאת מעיניו.
הסתובבתי אל נייל,ידעתי שיהיה לי הרבה יותר קשה להרגיע אותו.
"נייל.ניילר.נייל! תירגע בבקשה."
אמרתי לו אבל הוא לא הניד עפעף.עיניו היו קשות ופניו מאובנות.הוא נעץ בליאם מבטים מפחידים עד כדי כך שהרגשתי פתאום צורך עז לעשות פיפי בתחתונים.עיניו היו מאיימות,זורעות פחד.
"נייל-תסתכל עלי!"
צעקתי,מנערת את כתפיו של נייל אבל הוא אפילו לא העיף מבט לעברי.ניסיתי למשוך את תשומת ליבו בכך שחבטתי על חזהו אך גם זה לא עזר.הדפיקות על הדלת רק התחזקו עם כל שניה עוברת,לא נפסקות לרגע.
"תפתחו כבר!"
יכולתי לשמוע את הארי ולואי צועקים אבל לא זזתי ממקומי כי פחדתי שאם אני אזוז ממקומי הם יתחילו ללכת מכות.
"שירן,תזוזי בבקשה.אני לא רוצה לפגוע בך בטעות."
נייל אמר בנוקשות וביובש.הבנתי שאני חייבת לחשוב מהר על משהו שימשוך את תשומת ליבו של נייל אלי כי אחרת הם יעיפו אותי מדרכם ואגרופים יעופו פה באוויר.
נשיקה-סטירה! אלו שתי האופציות שלי! או לתת לנייל נשיקה שתשתק אותו ותקפיא אותו במקומו או לתת לו סטירה מה שבטח רק יחמיר את המצב ויעצבן אותו יותר,יגרום לו להתעצבן גם עלי.אז החלטתי ללכת על האופציה שתשרת אותי טוב יותר ותעזור לי למלא את מטרתי.
נעמדתי על קצות אצבעותי,מרסקת את שפתי על שפתיו של נייל,שפתינו נוגעות-לא נוגעות.בהתחלה הוא קפא,כמו שחשבתי שיקרה,ואז הוא הגיב לנשיקה-כורך את זרועותיו סביבי,מצמיד אותי אליו ומרים אותי סנטימטרים ספורים מעל הקרקע,שפתיו נעות כנגד שפתי ומחזירות נשיקה.ואז נפתחה הדלת ומזווית עיני ראיתי את לואי והארי עומדים בפתחה,הבעות מופתעות על פניהם.מאחוריהם עמד זאין.הוא נראה כאילו סטרו לו,כאילו אמרו לו שיש לו עוד שבוע לחיות.הוא נעץ את מבטו בי ובנייל.אחרי שניות ספורות הוא הפנה את מבטו,הסתובב ויצא מהדלת,טורק אותה מאחוריו.
תגיבו ותדרגו!!!


תגובות (5)

Omg תמשיכי מהר!!! :0

22/07/2014 17:58

תמשיכיייייי מסכןןןן זאיין

22/07/2014 21:16

תמשיכייי סיפור מושלם *-*

23/07/2014 12:02

תודה לכולכן על התגובות!!!
אני מצטערת שאני לא מעלה בינתיים פרקים האתר פשוט לא הכי פועל.

23/07/2014 17:20

תודה לכולכן על התגובות!!!
אני מצטערת שאני לא מעלה בנתיים פרקים האתר פשוט לא

23/07/2014 17:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך