noalovejb6
אני מתחילה להקדיש פרקים -אם אתם רוצים הקדשה תכתבו לי לתגובות-הראשון שיבקש יזכה. אז הפרק הזה מוקדש לכל הקוראים המדהימים שלי. ושוב אני מבקשת שתגיבו זה נורא נחמד לקרוא את התגובות שלכם.

I have to believe in myself 21

noalovejb6 16/04/2014 1353 צפיות תגובה אחת
אני מתחילה להקדיש פרקים -אם אתם רוצים הקדשה תכתבו לי לתגובות-הראשון שיבקש יזכה. אז הפרק הזה מוקדש לכל הקוראים המדהימים שלי. ושוב אני מבקשת שתגיבו זה נורא נחמד לקרוא את התגובות שלכם.

פרק 21:
_נקודת המבט של סופיה_
התעוררתי בבוקר בשעה 7:00 על ידי השעון המעורר שלי שהזכיר לי שהיום אני מתחילה לעבוד בVOUG.
התקלחתי,התאפרתי לא מוגזם מידי רק מסכרה ואודם ורדרד,סידרתי את השער הגלי והשטני שלי,לבשי טופ קרופ עם פסים שחור לבן ומכנס עור שחור וגבוהה ונעלי עקב(כן,רציתי לעשות רושם ביום הראשון שלי).
ירדתי במדרגות וראיתי את ג'סטין במטבח(?) מה שהיה לא אופייני לו בכלל: לבשל,לקום ב7:00 בבוקר,לבשל כבר אמרתי?
"היי ג'סטין" אמרתי בקול חשדני "בוקר טוב, סוויטי (מתוקה)" אמר "מה אתה עושה ער בשעה כזאת?! ולמה לעזאזל אתה במטבח?" שאלתי "אני ער כי רציתי להכין לך ארוחת בוקר לפני היום הראשון לעבודה וזאת גם הסיבה שאני במטבח" ענה "אויש אתה נחמד הבוקר" אמרתי "מה קרה ?אסור לי לפנק את מי שאני או" אמר ולאחר שנייה תיקן את עצמו "את מי שאני גר איתה" הוא הגיש לי מגש עם מיץ תפוזים טבעי וצלחת עם הר של פנקייקים עם רוטב שוקולד.
אכלתי את ארוחת הבוקר שג'סטין הכין (ולהפתעתי היא הייתה טעימה) "תודה ג'סטין אבל אני חייבת לזוז,ביי" אמרתי במהירות לוקחת את התיק שלי ויוצאת לעבר הפרארי הלבנה של ג'סטין.
_נקודת מבט של ג'סטין_
התעוררתי ב7:00 בבוקר על ידי השעון המעורר שלי ונכנסתי להתקלח במקלחת חשבתי לעצמי שאימא צודקת אני צריך לעשות דברים בשבילה ובגלל זה התעוררתי כלכך מוקדם אני אבשל בשבילה ארוחת בוקר.
כששמעתי את קול העקבים יורדים במדרגות כבר סיימתי לבשל.
"היי ג'סטין" אמרה סופיה בקול חשדני "בוקר טוב,סוויטי(מתוקה)" אמרתי "מה אתה עושה ער בשעה כזאת?ולמה אתה במטבח?" היא שאלה זה באמת לא משהו שאני עושה ברגיל-רק למי שאני אוהב "אני ער כי רציתי להכין לך ארוחת בוקר לפני היום הראשון לעבודה וזאת גם הסיבה שאני במטבח" עניתי "אויש אתה נחמד הבוקר" אמרה "מה קרה?אסור לי לפנק את מי שאני או" אויש מטומטם כמעט נפלט לך שאתה אוהב אותה "את מי שאני גר איתה" תיקנתי את עצמי והגשתי לה את המגש שהכנתי קודם לכן.


תגובות (1)

אני מחכה לתגובות עד שאין 3 תגובות אין פרק!!
(אני ממש לא אוהבת לעשות את זה אבל אין בררה תגיבו כל דבר אפילו פסיק ,נקודה סמיילי ,תראו סימן חיים)

17/04/2014 11:26
סיפורים נוספים שיעניינו אותך