שירז סוייפר דיירקשנית
אני עצובה שאין לי הרבה תגובות נסיכות אני עוד מוסיפה את מי שביקש בפרקים הבאים!!

Now or never -פרק עשר

אני עצובה שאין לי הרבה תגובות נסיכות אני עוד מוסיפה את מי שביקש בפרקים הבאים!!

*מנקודת מבטה של שירז*
יצאתי לדייט עם הארי. אני חושבת שאני מאוהבת בו. הוא מושלם, התלתלים שלו, העניים שלו, הכל!!!
יצאנו למסעדה איטלקית. אני הזמנתי ניוקי והוא פסטה ברוטב שמנת פיטריות. "היי אז מה קורה?" שאל. "טוב מאוד" עניתי. "בא לך להיות חברה שלי?" שאל כמה שיותר מהר. את האמת היה בא לי להלחיץ אותו."את האמת" שאלתי. "כן" ענה. "אתה מושלם וחתיך וכל בחורה הייתה רוצה אותך ובקיצור אני מאלה ש.." הפסקתי. "ש….." הוא ענה. "רוצה אותך!" עניתי לו. "יששששששששששששש!!" הוא צעק. אושר ולואי שמעו אותנו והתחילו לצחוק. גם אני צחקתי בלי הפסקה. "יש לך צחוק מהמם" הוא אמר. "תודה " אמרתי והסמקתי. (הוא גורם לי להסמיק מלא!) קיבלתי בטלפון ורצתי לדבר בשירותים.
"הלו?" נשמע קול מצד השני.
"מי זה?" שאלתי .
"שירז מה קורה זאת שחר" ענתה. (שחר היא חברה שלי ושל אושר והיא גם חברה של זאין)
"סבבה מה רצית" שאלתי במהירות.
"זאין איתכם כי הוא לא עונה לי?" שאלה.
"לא סורי אולי תתקשרי לליאם או לנייל הם איתו" עניתי.
"ביי תודה" אמרה וניתקה את השיחה.
יצאתי מהשירותים וראיתי את הארי בכניסה. "מה אתה עושה הארי" שאלתי. "משהו שחלמתי עליו" ענה. (הזכרתי כבר שהוא רומנטי!) הוא נישק אותי זה היה נפלא הרגשתי את כל השירים שלהם עוברים לי בראש. אחרי כמה זמן שאלתי אותו "ביקשת רשות " "לא ממש" ענה. "עכשיו אפשר?" שאלתי. "להתפנות?" שאל לא מבין. " לא את זה" אמרתי. ונישקתי אותו בלחי וחיבקתי אותו חזק. חזרנו לשולחן ואושר ולואי סיימו לאכול. יצאנו לבחוץ ואושר הציעה "בואו נעשה שופינג!" " כן כן פליז" אמרתי ועשיתי פאפי פייס. "אוקיי אמרו לואי והארי ביחד נאנחים. אני ואושר צחקקנו והמשכנו ללכת. הגענו לחנות מעצבים והתחלנו לקנות. הארי עזר לי לבחור ( כל מה שהוא נתן לי היה בצבע ירוק!) ולואי לאושר. הגענו לקופה ופתחתי את התיק והייתי עם פרצוף מופתע "מה קרה" הארי שאל. אך לא הגבתי. "שירז את בסדר?" שאל מודאג ולא מבין. " הארנק שלי" עניתי. "מה איתו" שאל. "הוא לא פה " אמרתי והדמעות התחילו לצאת. "למה את בוכה אני ישלם" אמר. "זה לא קשור יש לי שם תמונה שהייתי גרה פעם בבריטניה ואני תמיד איתה ואני מצולמת שם עם ילד שמסתבר שזה אתה. "את מתכוונת לתמונה הזאת" שאל הארי והוציא מכיסו תמונה. "כן"עניתי בחיוך. "גם לי יש אותה מגיל קטן" אמר. "קחי אותה עד שנמצא את שלך" אמר ונתן לי את התמונה. "בואי נלך למשטרה ונתלונן" אמר. הודענו ללואי ואושר שאנחנו כבר נחזור. הגענו לתחנה ושם פגשנו את טיילור, כן כן טיילור סוויפט, זאת שיצאה עם הארי. הסתכלתי על הארי והוא היה מובך."הארי" היא אמרה. "מה את רוצה ממני" שאל. " אין שלום מה קורה איפה הנימוסים?" שאלה. "בזבל" ענה. "אתה אפילו לא שואל מה אני עושה פה" אמרה. "לא מעניין אותי" ענה . "אוקיי אני מתלוננת עליך ואתה תיכנס לכלא" אמרה בחיוך ערמומי."מה שתגידי " אמר הארי והרגשתי שהוא נבהל,שקשה לו ,לקחתי אותו לצד וחיבקתי אותו. "הארי אל תתייחס" אמרתי . "אוקיי" אמר והרגשתי שגרונו חנוק.


תגובות (7)

תמשיכיי

20/01/2013 05:54

מה אכפת העיקר שיש לך תגובה אחת שאומרת לך להמשיך וזה כבר הכי טוב
אז דבר אחד יש לי לומר !!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/01/2013 06:01

תודה נסיכות ואת צודקת

20/01/2013 06:11

זה מהמםםםם ותמשיכי בשביל הבנות שכן קוראות את הסיפור שלך , אני מגיבה על כול פרק ופרק שאת מעלה ואת אפילו יכולה לבדוק D:

20/01/2013 06:58

היי, אני כל הזמן קוראת את הסיפורים שלך, ומגיבה, אבל את עשית מלא פרקים שלא קראתי כשהעלת אז לא הגבתי עלייהם

20/01/2013 08:00

ותמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/01/2013 08:08

טוב אני ממשיכה נסיכות (8

20/01/2013 08:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך