המשך יבוא... אולי הסיפור נראה לכם כמו מלא פאנפיקים שיש בהם משולש אהבה בין בחורה ושני בחורים מפורסמים, אבל אני משתדלת לעשות אותו הכי לא רגיל והכי טוב שאני יכולה. ואני גם אשמח מאוד לתגובות, דירוגים, הערות (עדיף בונות) והארות.

You&I פרק 18

14/07/2014 994 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא... אולי הסיפור נראה לכם כמו מלא פאנפיקים שיש בהם משולש אהבה בין בחורה ושני בחורים מפורסמים, אבל אני משתדלת לעשות אותו הכי לא רגיל והכי טוב שאני יכולה. ואני גם אשמח מאוד לתגובות, דירוגים, הערות (עדיף בונות) והארות.

You&I פרק 18:
"למה?" נייל שאל אותה שנית. היא לא רצתה לספר לו שהיא לא מאוהבת רק בו. גם כשהיא התאהבה בו והם היו ביחד. היא חשבה שהרגשות שלה אל האדם השני יעברו במהירות, אבל לא. היקום חייב להיות אכזר ולהכניס בה רגשות לשני בחורים. לנייל ולזאיין.
"כי אני לא מאוהבת רק בך." היא אמרה והדגישה את המילה רק כדי שיבין שכן יש לה רגשות אליו.
"את לא מאוהבת בי?" הוא שאל. הוא לא הבין. הוא חשב שאין לה רגשות אליו אבל יש לה. רגשות חזקים מאוד, פשוט גם לזאיין.
"אני כן. אני פשוט מאוהבת בעוד בחור. ואני פוחדת לפגוע בך." היא אמרה לו מסבירה את עצמה.
"וזה שתיפרדי ממני לא יפגע בי?" הוא שאל שבור והרוס.
"אני חושבת שכן אבל לא כמו אם אני אעשה טעות ואבגוד בך עם הבחור האחר שאני אוהבת. נייל יש לי רגשות חזקים כלפייך, אני משערת שיש לי רגשות חזקים כלפייך יותר חזקים משיש לך לי. פשוט יש לי רגשות כאלו אל עוד בחור ואני פוחדת לפגוע בך. אם אני אפגע בך אני אהיה שבורה והרוסה, יותר משאתה תהיה." היא אמרה לו והדמעות שזלגו על לחיים לא הפסיקו.
"אם היו לך רגשות חזקים אליי לא היית פוחדת לפגוע בי כי היית יודעת שלא תעשי את זה. הייתי מעדיף שתיפרדי ממני ולא תשקרי לי. עכשיו בבקשה לכי מפה ואל תחזרי, לעולם!" אמר לה נייל. היא מחתה את דמעותיה והסתכלה עליו בעיניים עדיין רטובות מדמעות. הוא סגר את דלת ביתו. בדיוק התחיל הגשם. מזל שהיא באה עם מעיל ומטרייה. היא שמה את הכובע של המעיל על ראשה ופתחה את המטרייה. בעודה הולכת, בוכה ומחזיקה את המטרייה במטרה שהגשם לא ירטיב אותה היא חשבה על נייל ותהתה עם עשתה טעות בכך שנפרדה ממנו או לא. היא הרי אוהבת אותו, מאוד. פשוט היא לא אוהבת רק אותו והיא לא רוצה לפגוע בו. ברור לה שלהיפרד מבחור שאמר לה שגם הוא אוהב אותה אחרי שהיא אמרה לו שהיא אוהבת אותו יפגע בו אבל לא יותר מעם בטעות היא תבגוד בו עם זאיין. היא לא רצתה לעשות טעות כזאת. מעכשיו היא לא תצא עם אף-אחד מהם! היא החליטה. היא לא תצא אם אחד מהם ואז תפגע בו! היא צריכה למצוא חבר שלא קשור אליהם ולקוות שהרגשות שלה אליהם יעברו אליו. אבל היא לא יודעת מי. טוב, אולי מתישהו היא תפגוש מישהו, בינתיים היא הגיעה לבית שלה. היא פתחה את הדלת שלה ותלתה את המעיל על קולב בכניסה. היא שמה את המטרייה שלה במקום של המטריות ועלתה לחדר שלה. ברגע שהיא הגיעה אליו היא נשכבה במיטה, עם הפנים אל הכרית ובכתה. הארי, שחדרו היה סמוך לחדרה שמע את הבכי של אחותו והלך אליה לבדוק מה קרה. הוא לא ייתן לה לשקר לו. הוא נכנס לחדרה והיא הרימה את ראשה אליו בוכה. היא מחתה את הדמעות ואמרה "לך מפה הארי." הוא לא הלך. "נו לך מפה הארי!" הפעם היא צעקה. הוא הניד בראשו לשלילה והתיישב לידה. הוא חיבק אותה. היא שמה את ראשו על חזהו. "מה קרה אשלי?" הוא שאל.
"זה… זה נייל." היא אמרה מתייפחת.
"מה האידיוט עשה לך? אני מבטיח שהוא ישלם על זה." הוא אמר.
"כלום," היא אמרה והוא הביט בה מופתע.
"כלום?" הוא שאל מופתע חושב שאולי לא שמה נכון אך הוא בהחלט שמע נכון.
"כלום. נייל לא עשה לי כלום. פשוט נפרדתי ממנו." היא אמרה להארי ועדיין בכתה.
"למה נפרדת ממנו עם את מאוהבת בו? ואני יודע שאת מאוהבת בו אז אל תנסי לשקר לי." הוא שאל.
"אי אוהבת אותו, בזה אתה צודק אבל אני לא אוהבת רק אותו. אני והוא לא היינו אפילו שבוע ביחד, נכון. אבל אני מרגישה רגשות אל עוד מישהו." היא אמרה לו עדיין בוכה, הדמעות עדיין זולגות על פניה.
"את מי את עוד אוהבת?" הוא שאל.
"מישהו מהבית ספר שהייתי בו לפני שהכרנו לאחים חורגים." היא אמרה לו ומבטו השתנה. היא לא הצליחה לקרוא את רגשותיו דרך פניו אך ידעה שפגעה בו. הוא לא אהב שהיא אומרת שהם אחים חורגים והיא ידעה את זה. זה היה נכון אבל עדיין פגע בו. זה פגע בו משום שכשהיא אמרה את זה הוא הרגיש כאילו היא לא רוצה אותו כמו אחיו. כמובן שהיא רצתה אבל כשהיא אמרה את זה, זה הרגיש לו כאילו היא לא רוצה.
"אה," הארי אמר ובקולו נשמעה נימת כאב. היא הבינה שזה בגלל שהיא אמרה "לפני שהפכנו לאחים חורגים". בלי ה"חורגים" זה לא היה מפריע לו.
"מצטערת שאמרתי אחים חורגים. זה מיתוך הרגל." היא אמרה וחייכה את החיוך הכי מעודד שהיא הצליחה לגייס.
"זה בסדר," הוא אמר וחייך. "בקשר לרגשות שלך לנייל ולעוד בחור. אני לא יודע מי הבחור השני אבל הוא בחיים לא יהיה כמו נייל. נייל אמנם ריסק את הלב של מליוני בנות למליוני חלקים אך כשהוא מתאהב במישהי הוא לא יעז לפגוע בה. במיוחד עם אני אח שלה, כי אני אפגע בו עם הוא יפגע באחותי. ולא רק שאני אח שלך הוא גם מאוהב בך."
"עכשיו אבוד לי." היא אמרה.
"אולי בקרוב תחזרו. אף אחד לא יודע. אבל דבר אחד בטוח והוא שלעולם לא תמצאי עוד גבר כמו נייל." אמר הארי. "וגם לא כמו זאיין." היא אמרה בלב.
"אני יודעת." היא אמרה. היא נישק את המצח שלה והלך. היא נשכבה עם הפנים לתקרה וחשבה. נייל או זאיין?
המשך יבוא…


תגובות (4)

תמשיכיי

14/07/2014 23:44

תמשיכיייי זה פשוט מושלם כמו תמידד

15/07/2014 00:31

מצטערת שממזמן לא הגבתי לך..
ותמשיכי !!!
אני במתח ,אשלי וניילר חמודים למה??
שיחזרו ביחד ♥

15/07/2014 21:54

    הם יחזרו (אולי)

    16/07/2014 10:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך