המשך יבוא...

You&I פרק 20

02/08/2014 848 צפיות 6 תגובות
המשך יבוא...

You&I פרק 20:
זאיין ראה את נייל הולך ברחוב, הולך ובוכה. הוא רץ אליו ושם יד על כתפו. "מה קרה ניילר?" הוא שאל ונייל הרים את ראשו. זאיין ניגב את הדמעות של נייל בגב כף ידו.
"אשלי נפרדה ממני כי היא לא אוהבת רק אותי היא אוהבת עוד מישהו. אמרתי לה שלא אכפת לי. אני יודע שהיא לא תשבור לי את הלב אבל היא אמרה לי שהיא לא רוצה את הקשר הזה." אמר נייל בטעות משנה כמה פרטים. זאיין חיבק אותו. "זאיין תהינה, יש לך סיכוי איתה. אולי הבחור שהיא אוהבת הוא אתה."
"אני לא חושב. העבר שלי ושלה לא שמח במיוחד." אמר זאיין לנייל.
נייל הלך משם לביתו וכך גם זאיין. הם אוהבים אותה כל כך שהיא משגעת אותם. הם לא יכולים להסביר את זה. כשהם מתחילים לחשוב עליה הם חושבים את המחשבות הכי קיטשיות שקיימות ואז חוזרים למציאות הלא קיטשית. אם היא תהיה עם השני זה יכאב להם. הם אולי לא יודעים שהיא מאוהבת בשניהם אבל אף אחד מהם לא רוצה שהיא תהיה עם השני. היא כל כך חשובה להם והם לא מסוגלים להסביר את זה ואותו הדבר הפוך. גם הם חשובים לה כמו שהיא להם. זה כל כך קשה להם להסביר.
*
"היי קייט." אמרה אשלי כאשר היא פתחה את הדלת וקייט ניצבה בכניסה לבית.
"ניי אשלי." אמרה קייט בחיוך גדול. "הארי בבית?"
"הוא בחדר שלו. את מוזמנת לעלות." היא אמרה.
"תודה," אמרה קייט ורצה אל הארי. אשלי סגרה את הדלת וצנחה על הכורסה בסלון. היא נהייתה עייפה אבל לא היה לה כוח לעלות לחדרה אז היא חלצה את נעליה ונשכב על הספה מתכרבלת ונרדמת.
"אשלי, אשלי." היא התעוררה למשמע השם שלה. היא ראתה את אחותה החורגת הגדולה ג'מה.
"מה ג'מה?" היא שאלה.
"את ישנה פה כבר כמה שעות. בואי תלכי למיטה שלך יהיה לך יותר נוח." היא אמרה ואז הוסיפה "ואני אוכל לראות טלוויזיה." אשלי התחילה לצחוק.
"בסדר," היא אמרה והלכה לחדר שלה. היא נשכבה על המיטה שלה והתכסתה בשמיכה שלה. היא עצמה את עיניה וניסתה להירדם. לפני שהיא נרדמה היו לה הרבה מחשבות על נייל ועל זאיין. לקח זמן רב להירדם אבל בסופו של דבר היא הצליחה להירדם.
*
היא ישנה ללא חלומות. כשהיא התעוררה כבר היה היום למחרת. "מה השעה?" היא מלמלה לעצמה. היא קמה ובדקה מה השעה. שבע וחצי בבוקר. היא צחצחה שיניים והתקלחה. היא גם התלבשה. אחרי זה היא הלכה למטבח וראתה את הארי אוכל חביתה. "בוקר טוב," הוא אמר לה.
"בוקר טוב גם לך." היא אמרה. "תכין גם לי חביתה."
הוא חייך. "כבר הכנתי לך. החביתה על השיש."
"תודה," היא חיבקה אותו ולקחה את החביתה מהשיש. היא התחילה לאכול. הארי סיים והלך משאיר אותה אוכלת לבד.
*
הארי הלך לחזרה. הוא הגיע כמעט באיחור. "היי בנים," הוא אמר.
"היי הארי," הם אמרו. הוא התיישב על הספה לידם והם חיכו לסיימון. סיימון התעכב וכשהוא הגיע הוא מיהר להתנצל "מצטער על העיכוב היה פקק בדרך לפה." הוא אמר.
"זה בסדר סיימון," השיבו הבנים.
"עוד יומיים מתחילים את החלק של הטור באמריקה." אמר סיימון לבנים.
"אנחנו יודעים." אמר לואי.
"תתחילו לשיר." אמר סיימון.
"בסדר," אמר הארי והם התחילו.
*
בסוף החזרה אחרי שסיימון הלך ולפני שהבנים הלכו לואי אמר, "היום בערב תבואו אליי."
"בסדר," אמרו הבנים.
"אפשר להביא את חברה שלי?" שאל ליאם. אמנם סופיה היא חברה מזויפת אבל עדיין. אין טעם בחברה מזויפת עם זה בסתר.
"יש לך חברה ולא סיפרת לי?" שאל נייל.
"כן," אמר ליאם.
"אתה יכול להביא אותה." אמר לואי.
"יופי," אמר ליאם.
"זאת סופיה, נכון?" שאל זאיין וליאם הנהן לחיוב.
"תמיד ידעתי שאתה מאוהב בה." אמר זאיין.
"תמיד הייתי," שיקר ליאם. הוא מעולם לא היה מאוהב בסופיה.
*
כל הבנים היו אצל לואי. אלינור וסופיה היו גם הן. חוץ מלואי, זאיי, נייל, הארי, ליאם, סופיה ואלינור היו גם ג'מה אחותו הגדולה של הארי ועוד כמה חברים של לואי. אשלי לא רצתה לבוא. הם בדיוק שיחקו אמת או חובה. ליאם סובב את הבקבוק ויצא שהארי שואל ולואי הנשאל. "אמת או חובה?"
"חובה." אמר לואי והארי חייך חיוך זדוני.
"חובה עלייך לנשק כל בת שהיא לא אלינור." אמר הארי ולואי אמר איזו קללה. הוא חייך ונישק את ג'מה. הם המשיכו לשחק עוד ועוד עד שלא היה להם כוח והם נשארו לישון אצל לואי.
*
אשלי שמעה דפיקה בדלת והיא פתחה אותה. בחוץ עמד אדם לבוש בגדים שחורים מסכה והיה לו אקדח שחור. הוא כיוון את האקדח לראשה של אשלי ולפני שהיא הספיקה לצרוח הוא חסם את פיה עם ידו הגדולה. הוא לקח אותה משם וסגר את הדלת. הוא הכניס אותה למכונית שלו והתחיל לנסוע.
המשך יבוא…


תגובות (6)

שכחת ממני? :(
תמשיכי עכשיו בבקשה!!

02/08/2014 11:44

    שמחה שאהבת אבל אני צריכה לכתוב את הפרק. *אולי* אני אמשיך בערב.

    02/08/2014 12:59

אעאעאע מזתומרת מישהו עכשיו חטף אותה? למהההה?
תמשיכיייי זה מושלם

02/08/2014 20:28

    שמחה שאהבת

    03/08/2014 05:33

תמשיכייי

03/08/2014 02:01

    שמחה שאהבת

    03/08/2014 06:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך