היי :) לא אהבתי את הדברים שקרו בעלילה של ג'ורג' ואיזי באנטומיה של גריי, אז החלטתי לכתוב המשך משלי של הדברים שקרו אחרי שג'ורג' סיפר לאיזי שהוא אוהב אותה. תגיבו!!! :)

האנטומיה של גריי, איזי וג'ורג', חלק ראשון

22/04/2014 1280 צפיות 7 תגובות
היי :) לא אהבתי את הדברים שקרו בעלילה של ג'ורג' ואיזי באנטומיה של גריי, אז החלטתי לכתוב המשך משלי של הדברים שקרו אחרי שג'ורג' סיפר לאיזי שהוא אוהב אותה. תגיבו!!! :)

הייתי ישובה על המיטה המפוארת, בעלת הכיסוי הבוהק. ג'ורג' בהה בחלון שהשקיף אל גורדי השחקים של סיאטל, גבו היה מופנה אליי.
קאלי הייתה אמורה לחזור בכל רגע נתון מבית החולים, ולהגיע אל חדר בית המלון, אך שום דבר לא הפריע לשיחה הזאת שלנו.
"אנחנו לא יכולים לפרק נישואים רק בשביל להיות ביחד." אמר ג'ורג' לאחר דקות ארוכות, בזמן שגבו עדיין היה מופנה כלפיי.
"אתה יכול לבחור במי שאתה רוצה, אבל אל תתרץ ותנמק. זה רק יגרום ללב שלי להשבר יותר." השבתי לו.
"קאלי היא אדם טוב", אמר בזמן שהסתובב לכיווני, "אני לא יכול לעשות לה את זה. אני הבטחתי לה שנהיה ביחד לנצח".
"תגיד את זה כבר. תגיד לי שאתה לא רוצה אותי. פשוט תגיד!" מיררתי בבכי.
"את יודעת שאני רוצה אותך, אבל אני לא יכול לדרוך על אחרים בדרך…" "אל תשקר לי ג'ורג'. אני מכירה אותך. אתה לא באמת אוהב אותי." קטעתי אותו.
חיכיתי מספר שניות כדי שהוא יגיב לדבריי, אבל הוא לא אמר מילה. כעבור זמן מה הוא שב להתבונן מהנוף שנשקף מחדר המלון, וגבו הופנה אליי שוב.
קמתי מהמיטה במהירות, ותוך כדי הליכה מהירה משיתי את התיק שלי מהשולחן שהוצב בכניסה לחדר. כשהגעתי אל הדלת פתחתי אותה בגסות וטרקתי אותה אחריי. ג'ורג' לא זז אפילו מילימטר. היה נראה שלא מפריע לו כלל שאני אלך.
כשהגעתי לחדר המעליות, לא הפסקתי ללחוץ על כפתור הזימון עד שהמעלית הגיעה. אנשים רבים שהיו במקום בהו בי, אבל לי זה לא שינה כלל.
כעבור כמה שניות, דלת המעלית נפתחה, אך דבר בלתי צפוי קרה.
דווקא היא הייתה שם… קאלי.


תגובות (7)

כצופה של האנטומיה של גריי אני לא כל כך אהבתי את ג'ורג' ואיזי ביחד הוא וקאלי היו יותר חמודים, לגבי הכתיבה את כותבת יפה לא קראתי סיפורים על הסדרה נשמע מעניין אבל אל תתמקדי רק בג'ורג ואיזי תנסי לשלב עוד דמויות בסיפור.

22/04/2014 07:18

    תודה וגם אני לא אהבתי אותם ביחד כל כך. כל הסיפור בניהם הרס את התמימות של הסדרה.
    ואני אקשיב לעצות! תודה :)

    24/04/2014 13:49

    דווקא לא אהבתי את ג'ורג' וקאלי (היא בכלל לסבית) וגם לא את ג'ורג' ואיזי אהבתי את איזי ודני (הארוס שלה שמת)

    25/04/2014 21:47

תמשיכי, זה חמדמד.

22/04/2014 07:20

    תודה!! :)

    24/04/2014 13:49

נראלי את הראשונה שכותבת על האנטומייה, ופליז שלא ימותתתתתת!!
תמשייכי!!

25/04/2014 15:34

האנטומייה אהבת חיי!!!!!

25/04/2014 21:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך