אמנדה סטיילס
הייי חזרתי!! אוקי אז לא יכולתי להתאפק ופרסמתי משהו שאני עכשיו עובדת עליו :))) אוקי אז בעיקרון, כל שם של פרק בפאנפיק הזה זה שם של שיר שמומלץ לשמוע תוך כדי הפרק אני לא חושבת שהפאנפיק הזה יהיה ארוך מדי אז אל תצפו ל3 עונות חחחחחחח וכן זה סיפור על הארי. קצת נמאס לי לקרוא בסיפורים על הארי שהוא תמיד הבנאדם הדפוק וזה, אז החלטתי לנסות לעשות את הארי בסיפור הזה כמה שיותר קרוב למציאות :) קיר אם אהבתם תגיבו ואני אעלה פרק 1 :)

Devils Don't Fly: פרולוג

אמנדה סטיילס 14/06/2014 975 צפיות 5 תגובות
הייי חזרתי!! אוקי אז לא יכולתי להתאפק ופרסמתי משהו שאני עכשיו עובדת עליו :))) אוקי אז בעיקרון, כל שם של פרק בפאנפיק הזה זה שם של שיר שמומלץ לשמוע תוך כדי הפרק אני לא חושבת שהפאנפיק הזה יהיה ארוך מדי אז אל תצפו ל3 עונות חחחחחחח וכן זה סיפור על הארי. קצת נמאס לי לקרוא בסיפורים על הארי שהוא תמיד הבנאדם הדפוק וזה, אז החלטתי לנסות לעשות את הארי בסיפור הזה כמה שיותר קרוב למציאות :) קיר אם אהבתם תגיבו ואני אעלה פרק 1 :)

נשענתי על הקיר במרפסת שלי, לוקחת שאיפה עמוקה מהסיגריה.
ותוהה. מה עשיתי לחיי.
זה כבר מאוחר מדי לתקן הכל.
נכון?
אבל היי! זו לא אשמתי.
כנראה שתמיד הייתי מישהו שכיף להתאכזר אליו.
״לא אמרתי לך להפסיק עם זה?!״ הוא הקפיץ אותי
״לך תזדיין״ מלמלתי
והוא צחק.
״רוזלין אדמס-״ הוא התחיל ואני הנחתי את ידי על פיו
״אל תקרא לי ככה״
״למה?״
כי זה מזכיר לי את כל מה שאני רוצה כבר לשכוח.
לשכוח במשך 5 שנים.


תגובות (5)

אהבתי!
זה נשמע מעניין

14/06/2014 12:44

תמשיכי!

14/06/2014 19:14

לא אהבתי,

אני מאוהבת בזה !!!
זה רעיון ממש טוב לעשות את הארי כמו שהוא באמת ולא איזה רע ובן ז**ה כמו בכל מיני פאנפיקים !!!!!

וזה ניראה לי מאוד מעניין !!!!!!! תמשיכי הכי מהר שאת יכולה !!!

ועם את יכולה תקראי את הסיפורים שלי D:

תמשיכי !!!!

14/06/2014 20:28

אהבתי מאוד♥
רק בבקשה אל תעשי את זה צפוי…
ותתחילי !

נ.ב
הוא מפורסם בסיפור?

14/06/2014 20:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך