היתומה

זוהר12 18/09/2015 1908 צפיות תגובה אחת

כשהייתי בת 5 הורי נטשו אותי. הם השאירו אותי ברחוב וברחו, לפני שהם עזבו אימי אמרה לי שהם יחזרו לקחת אותי… לא ראיתי אותם מאז.
כמה אנשים מצאו אותי מעולפת מהקור ולקחו אותי לבית היתומות הקרוב.

אז עכשיו אני בת 12 כבר שבע שנים בבית היתומות בכפר קטן באנגליה , החדר שלי לא גדול במיוחד ואני חולקת אותו אם עוד שתי בנות, אנה וריקי. אין לי חברות, הילדות קוראות לי מוזרה ופריקית אבל לא אכפת לי כי אני יודעת שבקרוב, הן ישלמו על כל מה שהן עשו לי במשך השנים…
ובמה שהן אומרות אולי יש אמת, אני יכולה להזיז דרים בכח המחשבה ואיך לומר זאת… אני יכולה להגשים את הפחדים הכי גדולים שלהם בתוך ראשם עד משתגעים וזה מרגיש להם כל כך… אמיתי.

לפני כמה שנים גיליתי את היכולת הזו כש ילדה בשם רנה קראה לי מכשפה לפני כל הכיתה של שיעור מדעים (זה העליב אותי באותה תקופה עכשיו כבר לא) באותו הרגע היא החלה לצרוח צווחות אימה! תחבה את ראשה בידיה וקפלה על הרצפה, כולם נעמדו סביבה והמורה לקחה אותה לחדר האחות אף אחד לא חשב שאני עשיתי את זה, אבל אני ידעתי…

את הנקמה בבנות בית היתומות תחננתי עד הפרט האחרון. לפני כמה זמן סיימתי. רציתי לבצע אותה הלילה… עברתי חדר, חדר ובצעתי את התוכנית הנקמה שלי כולן מתו עד הנערה האחרונה.

יצאתי מבית היתומות שהפך לבית קברות אבל הנקמה לא הושלמה…..
עכשיו הגיעה הרגע למצוא את ההורים שלי
ולנקום בהם……


תגובות (1)

תכננתי*
תכלס התוכן עצמו אמור להיות מפחיד אבל הניסוח של הטקסט לא צמרר אותי. זה כאילו סופר בצורה רנדומלית כזאת: "היה הייתה ילדה…מכשפה… רוצחת."
אני לא חושבת שיתומה גם תרצה לרצוח את ההורים שלה במידה והם חיים. הידיעה הזאת שיש לך מישהו בעולם ,גם אם הוא נטש אותך, מעוררת תחילה רגשות חיוביים.
מאחלת לך הרבה הצלחה בהמשך דרכך ככותבת ומקווה שתפנימי את הביקורת:)

18/09/2015 21:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך