הסיפור עוד לא נגמר...

המתנה חלק 2

14/07/2016 921 צפיות תגובה אחת
הסיפור עוד לא נגמר...

22 ליוני 2005
היום התחיל בסדר גמור, אני יצאתי מהבית קצת לשחק עם חברים ודי ניסיתי לשכוח ממה שקרה.
בערך בשעה 6:30 חזרתי הביתה ורציתי לשחק קצת במחשב אבל ברגע שהדלקתי אותו שמעתי רעש מוזר מתוכו שאמר: "טיפש, אתה טיפש, לא הייתה צריך לשחרר אותי" אני נבהלתי וזזתי לאחור מהמחשב, ואז באותו הרגע אני ראיתי נחיל של ג'וקים וחרקים אחרים זוחלים אל מחוץ למחשב.
על המסך היה כתוב באותיות כחולות על רקע אדום: "תסתכל על הקופסה של המשחק", אני לא ידעתי מה לעשות אז עשיתי את זה אבל במקום שיהיה על הקופסה התמונה הרגילה שלה היה כתוב א-נ-י כ-ב-ר כ-א-ן.
אני זרקתי את הקופסה על המקקים וברחתי למטבח כדי למצוא את חומר ההדברה נגד מקקים, מצאתי אותו ובדיוק איך שבאתי לרסס אותו שמעתי רעש חזק, צלצולים, המסך נדלק והיה כתוב: "לילה טוב".
אני פתאום מצאתי את עצמי על המיטה שלי כאילו התעוררתי מחלום רע, התקשרתי לרון.
רון אמר לי שאין לו מושג למה כל זה קרה, הוא רק קיבל את המשחק מדוד שלו, הוא נתן לי את המספר של דוד שלו, התקשרתי גם אליו, הוא סיפר לי שהדיסק הזה היה שייך לחבר טוב שלו שהיה בודק ביטא של משחקים בחברה שלו, הוא סיפר לי שהוא אהב כלכך את המשחק הזה עד כדי כך שהוא היה משחק בו עד שלא יכל יותר להישאר ער, אחרי חודש הוא התחיל להשתגע ולחשוב שהוא בתוך המשחק אבל אחרי שהוא הבין שהוא לא הוא היה מתחיל לבכות, הוא לא רצה להמשיך להיות חלק מהחברה והוא עזב ולעולם לא שמענו ממנו שוב, הוא גם החליף את מספר הטלפון שלו אבל דבר אחד הוא אמר לי לפני שהוא עזב, הוא אמר לי…, השיחה התנקה ושמעתי מהרמקולים של המחשב משפט מצמרר שאני יכולתי להישבע כאילו נאמר על ידי שד, הקול אמר לי: "אל תיתן לאף אחד להיות כמוני, אני כבר אבוד, אני רוצה שתשקח ממני" אחרי שלוש שניות הקול הזה צרח "אני רוצה אותך מת, מת, מת, מת…" בכול פעם שהוא צרח מת הכול שלו גדל וגדל עד כדי כך שהרמקולים התפוצצו.
ניתקתי את המחשב מהחשמל ואת הרמקולים זרקתי לזבל, חשבתי שעל הדיסק כנראה הוא שם וירוס בגלל שהוא היה מטורף, הלכתי לישון אצל חבר שלי בגלל שאני לא יכולתי עוד להיכנס לחדר מרוב פחד.


תגובות (1)

סיפור מותח מאוד אהבתי????????????????

14/07/2016 21:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך