הפסיכופת שהתאהב בי

גורל666 10/08/2014 907 צפיות 2 תגובות

פרק 2:
התעוררתי,לא הייתי בחדר שלי זה היה חדר חשוך,הקירות היו בצבע אדום חזק ולא היה שם שום חלון. הסתכלתי לצדדים הידיים שלי היו כבולות למיטה וגם הרגלים התחלתי לצעוק בכל הכוח ידעתי שזה לא יכול לעזור לי ובטח אף אחד לא ישמע אבל המשכתי לבעוט ולצעוק עד שלא נותר לי עוד קול. לצד הביתה היה כיסא חום מעץ בדיוק כמו שהיה לסבתא שלי כשהייתי קטנה לפני שהיא מתה אני וג'ניפר היינו הולכות אליה כל קיץ היינו יושבת שם איתה בחווה זה היא לא הייתה סבתא זקנה ולא צעירה כול כך היה הייתה בת 55, היה לה חווה עם סוסים ופרה אחת החווה הייתה חצי שעה מהעיר ליד יער תמיד היה שם חיוכים,אני עוד זוכרת את הדשא הירוק שהייתי רצה בוא תמיד אחרי שהיינו עוזרים לה עם המטלות אני וג'ניפר היינו עולות אל הסוסים ורוכבות אליהם הסוס שלי היה אש ושלה היה ביבי ואז בערב אני והיא היינו ישנות על עליית הגג כשגדלו אני וג'ניפר הלכנו לרכב ביער בין העצים היינו רוכבות עד שהיינו מגיעות לנהר ושם היינו יושבות מתחילות לצחוק אל החיים. בגיל 15 אני והיא פרשנו מהתיכון כדי לעבוד החיים היו קשים אבל הצלחנו לעמוד כל פעם מחדש עם התשלומים של החודש.
פתאום שמעתי דלת נפתחת שם עמד אותו אחד שהיה אצלי בבית היה לו חולצה שחורה ומכנס גינס כחול עם נעלי סניקרס לבנות הוא שם כובע גרב כזה שכיסה לו את הפנים,הצלחתי לראות רק את העיניים היו בצבע ירוק כמו של דשא והיה לו בושם לגבר,הריח היה לי מוכר מאיפה שהוא וגם העיניים אבל לא הצלחתי להיזכר מאיפה הוא נראה לי מוכר. הוא התקדם לכיוון המיטה וישב על הכיסא החום שליד המיטה,הסתכלתי עליו והתחלתי לצעוק תעזוב אותי!מה עשיתי לך שזה היה מגיע לי!הוא צחק והסתכל אלי בחיוך ואז הוא אמר:"לא עשית לי שום דבר רע,אני יודע שזה מפחיד אותך וסליחה שחטפתי אותך מהבית שלך ועלפתי אותך אבל הייתי חייב,אני שנים שאני מסתכל אלייך בשיעור לפני שעזבת את הב"ס כמובן אני הייתי אתך באותו כיתה 10 שנים.תמיד הייתי עוקב אחרייך לבית לבדוק שאת חוזרת הביתה בשלום וששום דבר לא יקרה לך. ידעתי מה קורה לך ולאחותך עם אמא שלך שהיא הייתה מטורפת והייתה מרביצה לך ולאחותך אני זוכר שהייתי רואה את החותך באה לב"ס עם פנסים בעיניים ומכות אל כל הגוף כולם ידעו מה היה קורה לכם עם אמא שלכם אבל לאף אחד לא באמת היה אכפת ממכם.כולם היה להם את החרא בחיים שלהם והם שכחו מה באמת היה החרא הכי גדול .אבל לא אני אני הייתי זה ששומר אלייך הייתי רואה שאמא שלך הייתה מרביצה לך הייתי מסתתר בחצר שלכם מאחורי השיח הגדול תמיד תמיד הייתי רואה אותך ואת החותך מקבלות את המכות אל משהו שבכלל לא עשיתם לא אתן הייתם אלה שטעו זאת הייתה אמא שלכם ואני רוצה שתדעי את זה.לפעמים כשהיית ישנה הייתי עולה לעץ שליד החדר שלך ורואה אותך ישנה היית כזאת שקטה תמיד כאילו את מלאך כאילו כלום לא יפגע בך,יום אחד ריאתי את אמא שלך מרביצה לך והחלטתי שנמאס לי אז החלטתי לעשות לך ולאחות שלך טובה אני ביימתי את "התאונה"שגרמה לאמא שלך למות אני חתכתי לאמא שלך תבלמים וגרמתי לה לעוף מהצוק. את מבינה מלודי אני אוהב אותך תמיד אהבתי אותך בגלל זה עשיתי את זה. גם כשהרוצח חטף את אחותך ועינה אותה כל הזמן הזה חיפשתי אותה למענך ובסוף כשמצאתי אותה היא כבר הייתה מתה אני מצטער באמת ניסיתי למצוא אותה אבל זה היה מאוחר מדי. הסתכלתי עליו כשהוא סיים וצעקתי אתה ידעתה איפה אותי נמצאת למה לא התקשרתה למשטרה הם היו יוכלים לנסות להציל אותה בפניו היה מבט של עצב התחלתי לבכות שם במיטה. למה אתה כובל אותי פה הוא הסתכל אלי וקם מהכיסא ולפני שהוא יצא מהחדר אני מצטער שאני מתנהג אלייך ככה אבל עד שאני ידע שאני יכול לסמוח אליך שלא תברחי את תשארי ככה אני יקרה לך לארוחת ערב כזה היה מוכן טוב?אני מכין היום דג ברוטב אדום וצלעות כבש אני מקווה שתאהבי להיות פה צעקתי אליו שישחרר אותי אבל הוא פשוט יצא מהחדר עם מבט של אכזבה,המשכתי לצעוק בזמן שבכיתי,בכיתי אל האותי שלא הגעתי בזמן אל הכאב של הידיים שלי שבגללי אמא שלי מתה אולי היא הייתה אמא שיכורה שהייתה מרביצה אבל עדיין אהבתי אותה,בסוף נרדמתי כבולה למיטה עם פסיכופת שהתאהב בי בלי שום יכולת לצאת משם…..


תגובות (2)

יפה מאוד :)
תנסי לעשות את הפרקים יותר ארוכים ורווחים אחרי הסימני פיסוק, חוץ מזה מושלם. בהצלחה ותמשיכי :)

10/08/2014 19:40

תודה,העלתי היום עוד פרק מקווה תהני/י עשיתי אותו יותר ארוך הפעם אבל תודה ♥

10/08/2014 19:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך