הפסיכופת שהתאהב בי

גורל666 11/08/2014 908 צפיות אין תגובות

פרק 3:
התעוררתי מרעש פתיחת הדלת הסתכלתי לכיוון הדלת קיוויתי שזה היה חלום אבל זה לא היה הוא היה עם המסכת גרב שלו שוב אבל הפעם עם בגדים יותר יפים הוא שם מכנס שחור וחולצה שחורה ומעליה גקט שחור עם נעלים קלסיות שחורות. הוא ישב על הכיסא שליד המיטה והזיז את שערי הארוך והבלונדיני מהפנים הסתכלתי עליו בכעס וניסיתי לנשוך לו את היד,הוא צחק ואמר לי שארוחה תהיה מוכנה עוד חצי שעה ושאני יתארגן הוא שחרר את האזיקים שהיו מחוברות למיטה
ואת הידיים ואת הרגלים שלי ישר ישבתי והסתכלתי אליו הוא לקח את ידי והוביל אותי אל מחוץ לחדר היה מסדרון ארוך והכול היה חשוך ואז הוא לחץ אל כפתור אדום שהיה ליד הדלת לפתע כל המסדרון היה מואר,הוא משך את ידי והוביל אותי לחדר כשנכנסנו היה שם אמבטיה,מקלחת,וגקוזי. בתוך החדר עמדו שתי בנות בסביבות גיל ה40 היה להם חולצה לבנה וחצאית שחורה כמו של משרתת השפתיים שלהם היו תפורות עם חוט שחור שנראה כאילו הם לא יוכולות לדבר.הם יעזרו לך להבין אייך משתמשים בכל דבר ואז הם יעזרו לך להתכונן לארוחת ערב עם הלבוש. הסתכלתי אליו והנהנתי ידעתי שאני יכולה לברוח עכשיו לרוץ להתנגד לכול האנשים שם למשרתות לבנאדם הזה אבל אם אני יברח ואני יצליח לחזור מה באמת
נשאר לי שם בלואיזינה לא נותר לי שם אף אחד לא חברים,אמא ,אבא,ואחותי מתו לא נותר לי כלום העבודה שלי חרא.עם אני אשאר פה יהיה לי הכול אוכל,בגדים,בית לא יהיה לי עוד בעיות. הוא משלך לי את היד ויצאנו מהחדר ונכנסנו לחדר ליד החדר היה בצבע ורוד והיה שם שתי ארונות עם מלאה בגדים באחד היה שמלות ערב,ושמלות רגילות,ובארון השני היה גנסים,ומכנסים,וחולצות של חורף,סוודרים,חולצות קצרות ,גופיות,חולצות בטן ,והיה ליד זה היה עוד ארון אבל זה היה ארון נעליים בפנים היה מלאה נעליים נעלי עקב,נעלי בובה,סניקרס,נעלים נוצצות,נעליים לקה,מלאי נעליים,ובצד השני של החדר היה כיסה ורוד ושולחן עם מלאי איפור ודברים לשער. אחרי זה יצאנו מהחדר והוא הוביל אותי חזרה לחדר אמבטיה,והלך לדרכו,נכנסתי לחדר אמבטיה ונעלתי אותה שם עמדו שתי המשרתות שהסבירו לי איך כל דבר עובד והביאו לי מלאי שמפו ומרכך וסבון רחצה נכנסתי למקלחת והתחלת לסבן את הגוף וחפפתי את השער הרגשתי את המים החמים על הגוף ישבתי במקלחת כשהמים נופלים אל גבי המלאה צלקות מהמכות אצלי בבית לא יכולתי להרשות לעצמי להתקלח יותר משתי דקות,חשבתי על הכול אל זה שהוא הרג את אמא שלי,אני יודעת שזה לא טוב מה שהוא עשה אבל זה עזר לי ולג'ניפר כי גם ככה לא היא לא הייתה עובדת וסתם שוכבת על הספה ושותה לפעמים היא הייתה מבלה את כל הלילה בבר ואני וג'ניפר היינו מחפשות אותה ומביאות אותה ואז היינו מנקות אותה מהקיא שלה היא הייתה אולי אמא שלנו אבל היא הייתה אמא גרוע,היא לא באמת עשתה הרבה דברים מאז שאבא מת הדבר היחיד שהיא באמת עשתה זה להיות שיכורה ולהרביץ לי ולג'ניפר. אחרי שהיא מתה היה לנו הרבה יותר כסף בלי שכל שנייה היו מבזבזים את הכסף שאנחנו הרווחנו על אלכוהול. אחרי שסיימתי יצאתי מהמקלחת ואחת הבנות הביא לי חלוק לבן שמתי את החלוק ואז יצאנו לחדר השני, נכנסתי לחדר הוורוד ופתחתי את הארון התחלתי לדפדף בין השמלות ואז הוצאתי ששמלה אדומה ונעלים אדומות גבוהות לקחתי מסרק וסירקתי את השער הרטוב והבלונדיני שלי הסתכלתי במראה וראיתי את פני החיוורות עם השער הבלונדיני שלי גולש עד למותני תמיד שנאתי את עיני הם היו בצבע כחול כמוהים תמיד חשבתי שהעינים שלי כאלה קיצי.
אחרי שסיימתי להתארגן שתי המבנות ליוו אותי במסדרון המואר, הלכנו כמעט חמש דקות ואז הם פתחו דלת בצבע שחור כשנכנסתי היה שולחן ארוך עם מפה אדומה ושתי נרות זר פרחים אחת ושתי צלחות וכוסות ובקבוק יין אדום המשרתות ליוו אותי לכיסא ישבתי שם
ואז הוא נכנס וישב בכיסא לידי אבל הפעם הוא היה בלי המסכה והוא לבש את אותם בגדים רק עם שעון זהב על ידו השמאלית שערו היה קצוץ בצבע שחור ועיניו ירוקות הוא חייך אלי.לא חייכתי חזרה אבל גם לא עשיתי פרצוף לא זיהיתי אותו בהתחלה אבל לאחר שתי דקות קלטתי
מיהו הוא היה לומד איתי כימיה. את נראית יפה מאוד היום אמרתי תודה והורדתי את ראשי למטה.ואז הגיעה האוכל היו שני גברים שהגישו את האוכל הרב לשולחן אחרי שאכלנו.הוא ליווה אותי למחוץ החדר. הלכנו שתי דקות ואז הוא פתח דלת בצבע אדום כהה כשנכנסנו היה שם מיטה של יחיד עם סדינים ורודים והקירות היו בצבע ורוד,אל המיטה היה בובות של דובי ענקיים וטלוויזיה באמצע החדר ולידו שלט,בתוך החדר היה שתי דלתות נוספות פתחתי את הדלת הראשונה וזה הוביל לחדר אמבטיה שהייתי בוא והשנייה לחדר הלבשה. הוא פנה אלי ואמר:"לילה טוב,אני יודע שכל זה חדש לך אבל אני מקווה שתהני לגור פה. הוא יצא מהחדר וסגר את הדלת נעלתי תדלת אחריו והלכתי לחדר הלבשה הורדתי את השמלה האדומה ואת העקבים ואז שמתי לב שנוסף לשם עוד ארון בגדים ועוד ארון נעליים וסל כביסה שמעליו היה רשום שלט כביסה מלוכלכת שמתי את השמלה בתוך ופתחתי את הארון החדש שם היה פיזמות,ותחתונים וחזייה במידה שלי ובארון נעליים מלאי נעלי בית בצבעים שונים ועם חיות הוצאתי מהארון של הפיזמה,פיזמה בצבע כחול וחזרתי לחדר השינה נכנסתי למיטה והדלקתי טלוויזיה בטלוויזיה היה סרט הרקולס,באמצע הסרט נרדמתי…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך