הקול של פו הדב

01/04/2017 1408 צפיות 2 תגובות

כולם מכירים את פו הדב המתוק.
וגם כולם מכירים את הבובות של פו הדב. אבל היום… היום אני אספר לכם מה קרה לי ומזה הבנתי שפו הדב לא כל כך מתוק…
הכל התחיל לפני שנה כשקניתי בובה חמודה של פו הדב אני ממש אהבתי את פו הדב והבובה הזאת הייתה מיוחדת היא יכולה לעשות קולות עם לוחצים לה על היד. אף פעם לא הבנתי מה הקולות האלה אומרים אבל חשבתי שהם חמודים… טוב בהתחלה…
כשקיבלתי את הבובה לא עזבתי אותה כל היום אבל אז בלילה משהו קרה.
אני נרדמתי מהר מאוד ואז באמצע הלילה קמתי בבהלה כי שמעתי את הקולות של פו הדב ואז בדקתי איפה פו הדב כי הוא לא היה איתי במיטה למרות שסמתי אותו שם ואז בדקתי אולי הוא נפל למטה כי בלילות אני זז אז אולי הפלתי אותו אבל הוא לא היה שם. בדקתי בכל החדר אבל הוא לא היה שם. פתאום המוזיקה של פו הדב הפסיקה ואני פתחתי את דלת החדר ולא היה כלום ואז הסתכלתי מאחורי הדלת והיה שם את פה הדב עם החיוך המלחיץ שלו והמוזיקה שלו התחילה שוב פעם זה קצת הלחיץ אותי אבל חשבתי שאולי הכלב שלי לקח אותו או משהו כזה וחזרתי לישון.
לאחר מה שקרה החלטתי להתרחק קצת מפו הדב אז שמתי אותו על המיטה שלי ויצאתי לארוחת בוקר ואז לבית ספר.
אחרי בית הספר חזרתי מהר הביתה כדי לשחק בפו הדב אבל כשנכנסתי לחדר הוא לא היה על המיטה התחלתי קצת להילחץ ולחפש אותו אבל לא מצאתי אותו. חשבתי אולי הוא מתחת למיטה ואז הסתכלתי מתחת למיטה והוא היה שם ושוב חייך עליי ושוב המוזיקה שלו התגברה עוד יותר ועוד יותר ועוד יותר עד שהמוזיקה הייתה נשמעת כמו צווחה נוראית ותפסתי את פו הדב וניסיתי להשתיק אותו אבל המוזיקה הפריע לי אבל בסוף הצלחתי לכבות את המוזיקה. התחלתי להבין שיש משהו בבובה הזאת אז חפשתי באינטרנט כל מה שיש על הבובה הזאת אבל לא היה כלום רק כתבות על איזה בובה חמודה זאת חוץ מאתר אחד שבוא היה כתוב רק משפט אחד והמשפט היה "המוזיקה של הבובה" לא הבנתי מה המשפט אומר אז התחלתי לבדוק והקשבתי למוזיקה שעה לפחות ולא הבנתי כלום זה היה סתם ג'יבריש עד שחשבתי אולי צריך להקשיב מהסוף להתחלה אז הקלטתי אותו עם הטלפון שלי ואז הקשבתי ומה שזה אמר היה "בתוך הבובה!"
הבנתי שאני צריך לפתוח את הבובה אז לקחתי סכין וחתכתי לבובה את הראש ואז ראיתי בתוך הבובה גופה של ילד ובתוך הגופה היה תיבת הקול של הבובה שממנה יצא הקול כל שנייה!
ראיתי שעל הראש של פו הדב היה הכתוב שם החברה והכתובת שלהם. הלכתי לשם והבניין של החברה היה נראה נטוש נכנסתי עליו והיה על כל הקירות דם ואברי גוף של אנשים ועל הרצפה היה מלא גופות ואז התחלתי לשמוע את השיר של פו הדב שוב וזה התחזק והתחזק והתחזק עד שזה היה ממש חזק והסתכלתי אחורה וראיתי מאחורי את כל הבובות של פו הדב מחזיקים סכינים ושרים את השיר והחזקתי את האוזניים שלי וזה היה כל כך חזק עד שהאוזניים שלי התחילו לדמם והם התנפלו עליי.


תגובות (2)

סיפור עובר מהר מידי, חסר כמעט סימני פיסוק וחסר אקספוזיציה. בעיקר יש לזה פוטנציאל כלשהו, אבל זה לא כתוב באופן מפחיד.

01/04/2017 14:48

הרעיון והפרטים של הסיפור טובים. הבעיה היא הביטוי של הפרטים בסיפור. היו כמה שגיאות כתיב ואין סימני פיסוק. העלילה מתוארת על יבש ומהר מדי. יש רגעים שאפשר היה להוסיף ולהרחיב ולא לסכם בשורה את האווירה. למשל הקול של הבובה- זה היה שיר? ,זה היה קול צרוד או לא? לא היה לי ברור לגמרי כשקראתי.. הכתיבה לא הייתה מותחת ומפחידה והסוף היה פתאומי מדי לא הייתה התפתחות כלשהי בסיפור, אבל הרעיון הכללי לא רע.

30/09/2017 00:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך