חדר שינה

לנסות כדי להיכשל 15/05/2017 1043 צפיות 9 תגובות
פחח

נחשים באוויר מטרידים. הלשון שלהם חצוצרות (כפולות ומתפצלות) והלב שלהם אבן גיר נמסה. ילדים בפינות חשוכות. ילדים לכודים בפינות חשוכות. הרצפה נזרקת קדימה כשזרועות מושכות ילדים גדולים אחורה, אל החוטים המפותלים שם פוסעים הסוסים השחורים שם מצלצל הפעמון דום.
במיטות שם הלחישות קורות. ניסורים על קצות האוזן. במיטות הלחישות וניסורים קורות, מדלגים על קצה האוזן, זמזומי ערש. זמזומם זמזומי קופסת הראש. ארגז גדול. חולצה בתוך ארון. חולצה קרועה בתוך ארון. הרווחים מתרחבים; החריץ הקטן של אוריום שבין הדלתות מתרחק. חולצה קרועה; שקרעו אותה. חולצה קרועה בתוך ארון.
קחי אותי. קחי אותי, הו גארא. קחי אותי. הלחישות הן בין האזניים: בין-אזניות. בתוך האוזניים, מעבר לאזניים. מוגנות מפני האוריום יש יצורים קטנים בתוך הכריות; על המיטה, שם הגניחות קורות. קחי אותי, הו גארא. פעם אחת. פעם אחת נו.
בתוך המיטות שם הלחישות קורות. קחי אותי, הו גארא. ילדים גדולים בוכים לבד. לבד לבד. מנוע קיטור חם מרטיב את הכריות. החלון כה מואר וכה חשוך. גארא. ילדים גדולים בוכים בין הכריות. הו גארא, קחי אותי. קחי כמו רגליים של ציפור; ציפורניה צרחות. משהו חם וחד. קחי אותי. המיטה מנסרת את רגלי העץ. המזרון הוא בית בליעה איטי מאוד, חיבוק אחרון. צו צוואתו של הרצון השחור.
בתוך הארון חולצה קרועה; שקרעו אותה. חריץ קטן של אור בין הדלתות, כה חיוור וכה חלוש, מתמלא בחוטים שחורים; בשקט מוחלט. גארא.


תגובות (9)

חח זה נחמד, דרמתי להפליא (למה דווקא גארא?)

15/05/2017 16:12

זה מזעזע. זה כמו מסיבה רק של טרגדיה. בהתחלה קשה להכנס ואז זה הופך לטרנס של שפיכת דמים. מאוד חזק

15/05/2017 16:20

    טנקס. אבל זה יבש, מהבחינה שאין פה דם. מה גם מעניין אם הבחנת שהאיכות כתיבה מחופפת

    15/05/2017 22:29

אני ממש נסחפתי לזה וזה כתוב כלכך… אומנותי. אפשר להגיד.
השורות כאן ממש מתגלגלות

15/05/2017 16:51

זה קצת מצחיק.
סליחה, אני צינית מידי.
אני אנסה שוב…
לא, אין לי.
????

15/05/2017 17:50

כן, מחופפת ראיתי. ממממ

16/05/2017 04:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך