מלאך ספיר
תראו, אין מצב שיגיבו פה כמו אצל שנהב ויוקי כי כולם שכחו אותי אבל, הי אני אוהבת אותכם. את כולכם.

פורשת

מלאך ספיר 10/08/2014 1117 צפיות 44 תגובות
תראו, אין מצב שיגיבו פה כמו אצל שנהב ויוקי כי כולם שכחו אותי אבל, הי אני אוהבת אותכם. את כולכם.

אין לי מה לכתוב פה. כלום. אבל אני פורשת חלקית.
יוקי ועוד המונים עוזבים ואני לא מסוגלת לשאת זאת.
אני גם החלטתי שהכתיבה שלי גרועה מידי לאתר הזה.
רייצ'ל- אני אוהבת אותך. רק שלאחרונה לא שמעתי סימן חיים מימך.
חתול ים קטן- תמשיכי להיות מוכשרת
שנהב- תחרות סיפורים, אה? והמון הודעת פרישה שקורעות את הלב.
שרונוקי- באמת, את ואני נמשיך להיות יחד כי את גרה לידי.
ליזה- תמשיכי לכתוב יפהפה
אאוריקה- ילדונת מצחיקונת.
גלי- לא הכרנו כל כך אבל את נחמדה.
תדמיינו פה משפט יפה- חמודה.
וכל מי שהכרתי, תפנו אלי ואני הוסיף אתכם לרשימה הזו.
צר לי, אני רוצה לבכות, אין לי שום רעיון לכתיבת סיפור.
אני אכתוב פה תגובות, ואקרא את הסיפורים שלכם, רק על תצפו להתאוששות מצדי.
כנראה אני באמת במצב שברירי.


תגובות (44)

מילים! שכחתי אותך. רציתי לכתוב אותך שניה אבל שכחתי. מה כבר אפשר לצפות מהפרעות קשב וריכוז. מילים- תמשיכי לשמח אנשים בתגובות שלך.

10/08/2014 16:33

חוחוחוח לא שכחת אותי:) אבל נעזוב את זה לרגע…
כתבת שהכתיבה שלך גרועה לאתר הזה- את טועה ובגדול. יצא לי לקרוא כמה מהסיפורים שלך ואת מוכשרת!
סיפורים רדודים משתלטים על האתר ואת פורשת? אבל אני לא יכולה לדבר. משום שעשיתי זאת גם.
אני אאחל לך דרך צלחה שיום יגיע שתרגישי בחיסרון הכתיבה ותחליטי לחזור לאתר.
את מדהימה ואני שמחה שעדיין תהיי כאן:)
אוהבת מלאמלא
-אלין/מילים.

10/08/2014 16:38

מקווה לחזור. אוהבת אותך גם. הסיפורים שלך גם טובים מאוד. באהבה, מישהי מתה.

10/08/2014 16:45

אני אולי לא מכירה אותך,
ואולי זה לא הזמן הכי טוב להכיר…
אבללל, כמו כולם באתר הזה. במיוחד שנהב :)
את תחזרי . אני יודעת את זה ^^ (כן, אולי אני יותר מידי אופטימית…)
זה שונה לא להיות באתר הזה, אחרי כמה ימים את תיכנסי ותרצי לכתוב.
למה ? כי זה הרגל את כאן כבר הרבה זמן.
את באמת חושבת שבגלל שתאמרי "החלטתי שכתיבה שלי גרועה מידי לאתר הזה"
זה אומר שאת צודקת?
אז תחשבי שוב !
לא באמת תחשבי !!!!
ואני יחפור עד שכולם יבואו לחפור *_*

10/08/2014 16:47

    כנראה את צודקת (חיוך קטן עולה על פני ואני נאנחת בהשלמה)

    10/08/2014 16:49

    אני אוהבת להיות צודקת :)

    10/08/2014 16:50

אנשים מישהי פה צריכה עזררה !!

10/08/2014 16:48

אל תעזבי (אולי לא קראתי את כול הסיפורים שלך אבל לפי מה שמילים אומרת אני חושב שאת לא צריכה לעזוב את האתר

10/08/2014 16:58

אל תעזבי (אולי לא קראתי את כול הסיפורים שלך אבל לפי מה שמילים אומרת אני חושב שאת לא צריכה לעזוב את האתר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/08/2014 16:59

עוד אנשים !!
אני צריכה פה עוד אנשים!!!!!!!

10/08/2014 17:01

    אף אחד לא יבוא. הניסיונות שלך גורמים לי לרחם עליך (עצוב, אה?)
    בכל מקרה זה נחמד, תודה.

    10/08/2014 17:03

    אוי נו,
    רק אתמול גרמתי למישהי לא לפרוש !

    10/08/2014 17:05

היי (:
אני אולי לא מכירה אותך, אבל אל תפרשי…
אולי המון פרשו, אבל אני בטוחה שיש המון בנות נחמדות שאפשר להתחבר איתן (:
אז… בכל מקרה, אני רוני, ואני מקווה שלא תפרשי (:

10/08/2014 17:05

    נכון,
    אם כולם יקפצו מהגג ? את תקפצי אייתם? (נדוש, אני יודעת!)
    באמת ?

    10/08/2014 17:07

~נדחפת שכמותי ~
אבל אולי יש שריפה?

10/08/2014 17:08

    חחח X_X
    אני לא מתכוונת לזה!
    אני מתכוונת, אל תתני להחלטות של אחרים להשפיע עלייך !!

    10/08/2014 17:10

אז גם אני רציתי לפרוש עד אתמול, מאותן סיבות פחות או יותר (בעצם כול הסיבות אותו דבר לא?), אבל בגלל ילדה נחמדה שדיברה אלי בגובה העינים אני עדין כאן ונראה שאני לא הולכת, תחשבי על זה ברצינות, הכתיבה שלך מדהימה, קראתי את הקטע שלך 'לוקמיה' בהתחלה לא רציתי לקרוא אותי(בגלל השם, זה טרגי) בסוף קראתי.
אל תפרשי ברצינות!

10/08/2014 17:10

    ומי גרמה לך לא לפרוש ?!

    10/08/2014 17:11
uta uta

אל תעזבי, אני לא חושב שאת זוכרת אותי, אבל את הגבת על ההרשמה הראשונה שלי, ואם כמה שזה נשמע מטופש, גם היית בין הקוראים הראשונים שנתנו לי את החשק להמשיך לכתוב (בינהם גם מילים ואז הצטרפו האחיות אדר ^^ (קארין ונועה) אבל זה לא חששוב) ואני מאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך שלך ככותבת. את כותבת מקסימה בעיניי (למרות שלא הגבתי על הסיפורים לא אומר שלא קראתי) ואם ת באמת חושבת ש/הכתיבה שלך לא יפה, למה הסיפור שלך נכנס לבחירת העורכים? אבל אם זה מה שאת בחורת אני האחרון שאעצור אותך…
יוטה ^^

10/08/2014 17:11

וכולם ביחד ~
אל תפרשי!!!!!!!!!

10/08/2014 17:12

אוף ! אנשים תנו לה סיבות להישאר לא להגיד בהצלחה ובי !!

10/08/2014 17:13

אנה בקשר למה שאמרת למעלה: ילדה נחמדה אחת בשם אנה. (וואי איזה טמבלית יצאת הרגע)
יאלה סיבות להישאר:
טוב יש לך כמה אופציות ואני מבקשת ממך מכול לשון של בקשה לחשוב לפני שאת עונה:
1.להישאר ולכתוב סיפורים
2.להישאר ולכתוב סיפורים
3.להישאר ולכתוב סיפורים
4.כול התשובות נכונות
(נדוש אה?)
יאלה את נשארת נכון?:))

10/08/2014 17:16

אני חושב שכל המשתמשים באתר הזה פספסו את הקונספט של "פרישה". כל מי שפורש זה או בגלל שאחרים פורשים או בגלל שהכתיבה שלו לא מספיק טובה, אתם רוצים לנחש משהו? אם אתם עדיין קוראים פה סיפורים ועדיין מגיבים זאת לא פרישה, זה שאין לך השראה כרגע ולא יצאה לכם מילה על הדף גם שבוע לא הופך את זה לפרישה, זה שאתם לא מפרסמים משהו כי אין לכם מה לפרסם זאת לא פרישה, זה שאתם מחכים לכתוב קטע מושלם כדי לפרסם אותו וזה יקח זמן זאת לא פרישה. פרישה זה כשאת תפסיקי לפרסם פה לגמרי כי לא מתחשק לך, זה לא שאם לא תהיה לי השראה פתאום ואני אפסיק לכתוב במשך חודש אני הודיע על פרישה עד לחזרת היצירתיות שלי. זה לא הולך ככה.
זה לא מכוון רק אלייך, אבל באמת אנשים, די "לפרוש" אם אתם לא פורשים. אני מצטער אבל הפוסט הזה הוא לא פרישה, גם לא חלקית. די להספיד אחד את השני כל הזמן בלי סיבה.

10/08/2014 17:20

    היא מרגישה שזה פרישה כי היא פשוט מרגישה מיואשת
    ולא נראה לי שאתה יכול לבוא ולהגיד להם לא לעשות את זה
    הם רוצים להספיד את עצמם !
    הם רוצים להסביר את עצמם. ככה הם.
    אם הם מרגישים שזה פרישה. זה פרישה!
    כל-אחד מייחס את פרישה למשהו אחר כי לכל אחד יש דעה אחרת…

    10/08/2014 17:26

    תני לי לתקן אותך.
    אם אני ממשיכה להגיב כאן ולתת ביקורות לאחרים ואמרתי שכביכול פרשתי, זה כן אומר שפרשתי, כי אני הפסקתי לפרסם סיפורים, וזה מה שבעצם עושים באתר הזה.
    דבר שני יש לי השראה ויש לי שמון רעיונות בראש אבל מה נעשה שאנשים אחרים לא אוהבים אותם? זהו דרכו של העולם, אין לי תגובות אז אני רוצה לפרוש.
    הקונספט של המילה פרישה הוא לא סובב סביב הקטע (האדיוטי לגמרי) של למחוק משתמש, מותר לי להגיב ולתת ביקורות גם אם פרשתי.
    אם את שואלת אותי
    התגובה הזאת היתה מיותרת!
    ואף אחד לא הספיד אף אחד אנשים כאן התחברו לאנשים אחרים כאן באמת ובתמים, ובטח ובטח שלא ״סתם״.

    10/08/2014 17:28

    אני לא מבינה למה בכלל רשמת את הקטע הזה ?!
    לגרום לאנשים להתעצבן ? בשביל הכיף?
    אני לא מבינה!
    זכותו של כל אדם שהוא לקרוא לכל דבר שהוא באיזה שהוא רוצה!
    ואם הם פרשו. הם פרשו.
    מה אתה מנסה לעשות ?

    10/08/2014 17:32

    מה יש אנה?
    למה להתעצבן עלי?

    10/08/2014 17:35

    לא דיברתי עלייך!
    דיברתי אל Pointless !!

    10/08/2014 17:37

    פרישה זה להפסיק לקחת חלק במשהו מרצונך, זה לא עניין של דעה, זה לא נתון לויכוח. לא מדובר כאן על למחוק את המשתמש, אם היא הייתה אומרת "טוב אני מפסיקה לפרסם בו סיפורים כי … אדיוס" זאת הייתה פרישה. היא לא מתכוונת להפסיק לפרסם, אין לה השראה כרגע זה הכול.
    אני פשוט לא מבין איך אתן לוקחות כל פוסט פרישה פה כל כך ברצינות כשיש אחד כזה כל יומיים ומי שפורש פשוט נשאר באתר כרגיל.

    אני גם לא מתכוון להתווכח על זה… כי זה לא בא מזלזול או כוונה רעה, ואני באמת מצטער שאת מרגישה ככה, זה לא בא מהכיוון הזה.

    10/08/2014 17:53

    אבל היא לא ממשיכה כרגיל זאת הנקודה! היא רק נותת ביקורות ומפסיקה לכתוב, כמה קשה להבין את זה? (נראה לי? בכול אופו אני)
    אז לא קלטתי את זה שהיא פרשה זמנית או חלקית או משהו כזה.
    עוד משהו אחד קטן, תתפלא אבל ה "תפסיקו להספיד כול אחד כאן", "ואם אין לכם השראה אז לא באמת פרשתם" נאמרו בקטע הכי מזלזל שקיים.
    זה לא היה במקום, לפחות היית מנסח\מנסחת (לא קלטתי) את זה בצורה קצת יותר נורמלית.

    10/08/2014 18:01

    כל דבר בחיים נתון לוויכוח כול עוד יש דעות שונות עליו !
    אני מצטערת להודיע, אבל זה עוד איך היה מזלזל…
    ו… עזוב אתה לא מבין !
    אתה לא מבין כי לא עברת את זה. כי זה לא קרה לך!
    ואני מתנצלת שאני מתעצבנת בקלות מאנשים!!!

    10/08/2014 18:11

    פרישה זה לא משהו שאת יכולה לפתח עליו דעה, זה מצב חד משמעי, מצידי תקראו לזה "הפסקה", פרישה זה לא… גם אם היא תהיה פה פחות, היא עדיין רוצה להיות פה ועדיין רוצה לפרסם פה סיפורים, זה אשכרה כתוב בשורה הראשונה.

    ול-Risk, היה לי משתמש כאן ופרשתי ומחקתי את כל הסיפורים שלי פעמיים. פעם אחת כי לא היו תגובות אז פשוט לא הרגשתי טעם להמשיך (באתי לכאן בשביל ביקורת), פעם שנייה אחרי הרבה סיפורים שפרסמתי פרשתי כי לא הייתה לי השראה אז פשוט הפסקתי לכתוב (חוסר השראה שנמשך בערך חצי שנה עד שחזרתי עם המשתמש הזה), לא נשארתי באתר אחרי זה. אני מבין טיפה…

    אני לא אגיב יותר כי אני מרגיש שכבר הרסתי מספיק את הפוסט הזה, ועם כמה שאני לא מבין אותו זה נראה כאילו זה חושבת לזאת שפתחה אותו. אז נסיים את זה כאן… ואני מצטער על הטון המזלזל (באמת) זה יוצא לי אוטומטית עם הביקורת ואני לא תמיד טורח לרסן את זה.

    10/08/2014 18:24

    *חשוב

    10/08/2014 18:25

    לא ידעתי…
    ואני סולחת לך,
    קשה לרסן דברים.
    כמו שלי קשה לרסן כעס ורצון לצעוק על אנשים שמעצבנים אותי :)
    חחחח P:

    10/08/2014 18:32

היי את לא מכירה אותי אבל אני באותה הדעה של כולם כאן- אל תפרשי!
תמשיכי לפרוק תכירי עוד אנשים תקראי קטעים של אנשים אחרים ותתחברי אליהם, אני אשתדל לעקוב, קטעים זה פחות הקטע שלי אבל אם זה יגרום לך להישאר אז עד חצי האתר.

10/08/2014 17:36

כתבתי פרישה חלקית, אני פשוט נראה שאכנס פעם ב- או עד שבעד חודש א יותר אני אפרסם קטעים.

10/08/2014 17:38

איזה כיף זה להתעצבן על כלום אה?
אין צורך לפרוש בכלל!

10/08/2014 17:43

    יש צורך לפרוש !
    כדי שאני יגרום להם לא לפרוש !!
    (עדיין עצבנית!)

    10/08/2014 17:47

אני חושבת שאני יעזוב את הפיגור שהלך כאן הרגע.

10/08/2014 17:52

מלאכיי! אל תפרשי!
אני פרשתי רק בשביל לחזור טובה יותר! אני משקיעה בכתיבה שלי ואני עושה את זה רק בשבילה.
תחשבי על זה שוב.

10/08/2014 18:11

    שנהב אם את תפרשי אני ארצח אותך!
    האיום חל גם עלייך מלאך ספיר !!

    10/08/2014 18:33

אל תפרשי, קראתי הרבה סיפורים שלך ואת נשמעת נחמדה. אל תעזבי :(

10/08/2014 20:12

אני אחזור, בעוד אני לא יודעת כמה זמן, טובה יותר ועם רעיונות. ועכשיו אני הולכת לנסות למצוא כאלה.

11/08/2014 08:41

אוקי, לפי מה שאני הבנתי זאת פרישה/הפסקה לצורך עליה. אני מקווה מאוד שתחזרי לאתר במהרה. ולא התחלת סיפור על השואה? קראתי את הפרק הראשון. אם את צריכה עזרה ברעיונות לסיפור הזה או לסיפור חדש בכללי. אני יכולה לנסות לעזור אם בא לך.

11/08/2014 09:30
סיפורים נוספים שיעניינו אותך