שיעורי בית- פרק 1

31/03/2014 1390 צפיות 3 תגובות

לאחר שהגענו, ניסינו לפתוח את דלת הטירה. לפניה היו שלטים של ״אין כניסה, העבריין ייענש״. הדלת הייתה נעולה. ״טוב, אולי נחקור מקום אחר? אני לא מרגישה טוב בקשר למקום הזה…״ אמרה טיילור. ״אל תהיי פחדנית… זה פשוט מקום ישן״ ענה לה שון.
״אולי נישאר פה ללילה… יש לי שקי שינה בבית, זה רק כמה דקות מפה״ אמרתי.
הלכתי הביתה, והתחיל להחשיך. עברתי ליד הרחוב שלי, ו..הנה זה, הבית שלי. נכנסתי, הוצאתי את שקי השינה, וחזרתי. לאט לאט התחילה להופיע לי הרגשה ממש מוזרה… כאילו משהו הולך לקרות. משהו רע מאוד…
מול העיניים שלי נעצרה האישה המוזרה מהבית ממול, היא פשוט עמדה שם, לבושה בשחור. היא הייתה אישה מבוגרת מאוד, בת 80 לכל היותר.
״תתרחקי מהטירה״ היא מילמלה. הבטתי בה במבט מוזר. ״תתרחקי מהטירה, תתרחקי ממנה״ היא המשיכה למלמל.
לא התייחסתי והמשכתי ללכת.
אבל זו הייתה טעות.


תגובות (3)

זה נשמע מעניין…
אבל את צריכה לפרט יותר ולעשות פרקים יותר ארוכים
זה כמו שתקראי ספר אימה והיה רבע עמוד בכל דף

01/04/2014 18:37

בסדר
אני יתחיל לשים לב
תודה שאמרת

02/04/2014 09:42

היי,
סה"כ יש לך התפתחות יפה בעלילה אבל אין פה ממש סיפור.
כל מה שאמרת פה בעצם זה רק הקדמה, כמו שיש מאחורי ספרים.
חסר תיאורים, חסר התפתחויות בעלילה והסיפור הזה ריק מבחינת התוכן החשוב.
יש לך בסיס טוב, עכשיו את רק צריכה לבנות התפתחויות וצמתים חשובים שיהפכו את הסיפור למעניין וימשיכו לעקוב אחר הדמויות.
מה שעשית פה זה סיום עם סימן שאלה גדול, גדול מדי שלא מבינים את תכלית הסיפור.
קחי זאת לתשומת ליבך, אבל סה"כ סיפור נחמד מאוד.

בהצלחה בהמשך,
ערב מקסים.

08/04/2014 20:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך