דולב12
עבדתי מאוד קשה על הפרק הזה אם אתם רואה בפרק הזה התייחסתי לכל הטיפים שנתנתם לי אני מקווה מאוד שתהנו.

האם לאהבה יש גבולות פרק5

דולב12 18/10/2014 679 צפיות 3 תגובות
עבדתי מאוד קשה על הפרק הזה אם אתם רואה בפרק הזה התייחסתי לכל הטיפים שנתנתם לי אני מקווה מאוד שתהנו.

ואז אמרה רונית בכעס, "חשבתי שאמרת,שרק דיברתם מסתבר שגם התנשקתם".
"לא התנשקנו אמר עמוס בכעס רב "אהבה שלה אלי, גורמת לה לפגוע בנו איך את לא רואה את זה,מה את עיוורת?"
"אני באמת עיוורת,שאני כל פעם נותן לך הזדמנות מחדש וסולחת לך".
רונית הסתובבה כשמעיניה זולגות דמעות,והיא מרגיש אכזבה גדולה כלפי עמוס,היא עוברת ליד רונה מסתכלת אליה,במבט מלא שנאה,ויוצאת מהדלת אל דרכה הביתה."
עמוס מסתכל על רונית במבט עצבני ואמר לה,בטון גבוה: "את לא מבינה שאני לא אוהב אותך,אין לי רגשות כלפיך,אין לי כלום איתך,הדבר היחיד שקרה זה שהתנשקנו זה הכל,וגם את יודעת את זה,אז תעזבי אותי בשקט."
רונה מסתכל על עמוס במבט מלא אהבה ואומרת לו:"אני כן אוהבת אותך מאוד אני לא יכולה לוותר עליך,לא משנה מה תגיד לי."
רונה מסתובבת והולכת.
עמוס מרגיש עצבים, הוא מתחיל להפוך דברים בביתו, ולהפוך כסאות, הוא נכנס לחדרו,ונשכב על המיטה וחושב לעצמו בחששה רבה,"מה אני שוב פעם יגיד לרונית מחר?,ואיך אני, ורונית נצליח להיות חברים,שכל פעם רונה מפריע לנו,והורסת לנו?,ואיך אני יצליח לגרום לה לעזוב אותי?(רונה),ואיך זה שהיא בכלל היא התאהבה בי כל כך מהר,האם זה אפשר בכלל שאני יגרום לה לעזוב אותי.?
עמוס מרגיש מבולבל וחסר אנים,בגלל שאינו יודע מה לעשות.
יום למחרת בהפסקה השנייה בב"יהס ניגש עמוס לרונית בחששה רבה ואומר לה שהם צריכים לדבר,הוא לוקח אותה לספסלים אהחורים בב"הס.
"זה לא יעזור לך כל פעם לדבר איתי אמרה רונית ביאוש"
"את באמת חושבת שאחרי שנתיים של חברות,ואהבה,אני באמת אשכח אותך כל מהר?,תעני לי,ותעני לי בכנות?.
"אני כבר לא יודעת מה לעשות איתך,אני לא יודעת כבר אם אתה משחק לי ברגשות,או שאתה באמת אוהב אותי, ואם באמת ורונה מנסה להפריד בינינו."
"את יודעת מה אני אוהב בך,אני אוהב בךאת השיער החום הארוך שלך,העיינים הירוקות שלך זה הצבע שאני מחפש כל הזמן,אני אוהב להסתכל על הפנים המושלמות האלה,והכי הרבה אני אוהב לשמוע את קולך."
דמעה זלגה מתוך עיניה של רונית,היא הסתכלה על עמוס,עמוס התקרב לאט אליה,ואז הם התנשקו.
"זה אומר שהשלמנו אמר עמוס בציניות"
"כן,זה אומר שהשלמנו,אבל אני רוצה שתדבר אם רונה,ותגיד לה לעזוב אותנו."
"אוקי"
"אתה מבטיח ?,אמרה רונית בדאגה.
"אני מבטיח"
"בדרך לביתה של רונה עלה בראשו של עמוס,האם זה יהיה קל?,או האם זה רק יפגע בה עוד יותר?"
כשעמוס מגיע הוא דופק על הדלת רונה פותחת לו את הדלת ועמוס רואה מישהו יושב על הספה בבית של רונה."
מנימוס עמוס אומר לו,"אהלן מי אתה?"
"אני החבר של רונה?"
"באמת ממתי אתם חברים?שואל עמוס בחחשה,
"כבר חצי שנה שאנחנו חברים,רק מי אתה?"
"עמוס אומר אני….


תגובות (3)

שמחה לדעת שבאמת השתמשת בטיפים שלי:-) רק אחרי פסיק עושים רווח. וזהו מאוד יפה! צריך עוד טיפה לעבוד על המרכאות אבל לא נורא. תמשיך דחוף!

18/10/2014 22:10

ואי תודה רבה כן רציתי לעשות רווח אחרי הפסיקים לא הייתי בטוח אבל אני ישתמש בזה כיף לשמוע שנהנית

18/10/2014 22:15

מתי אתה ממשיך?

19/10/2014 16:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך