DarkBear
אכן כן פרקי המשך ולא רק התחלות. כרגע נגמר לי מחסום כתיבה שארך כיומיים בערך. אממ אם יש סיפורים שאתם רוצים שאמשיך (כאילו את כולם אסיים אפילו את מלחמות עולם אבל מה אתם הכי רוצים פרק המשך ראשון שיבוא?). בתור פיצוי על היומיים ועל פרקי התחלה אכתוב היום גם את הפרק המשך של מלחמות עולם.

הדרך לסוף העולם חלק ב'

DarkBear 22/10/2014 674 צפיות אין תגובות
אכן כן פרקי המשך ולא רק התחלות. כרגע נגמר לי מחסום כתיבה שארך כיומיים בערך. אממ אם יש סיפורים שאתם רוצים שאמשיך (כאילו את כולם אסיים אפילו את מלחמות עולם אבל מה אתם הכי רוצים פרק המשך ראשון שיבוא?). בתור פיצוי על היומיים ועל פרקי התחלה אכתוב היום גם את הפרק המשך של מלחמות עולם.

"כולם לסגת!" נשמעה צרחה.
זה היה רושי, הוא התקדם ואמר: "אני רוצה קרב קצר, אתם כולכם נגדי.".
"גם אתם, תסוגו." אמר מפקד צבא הדוב.
הם היו: מיזוקי, יארונו מפקד צבא העץ האדום, דונו ויונטו מפקדי צבאות הדוב והחפרפרת ורורוניו מפקד צבא השלדים מול רושי.
החמישה רצו לכיוון רושי, שנאה בעיניהם.
רושי נעלם, והופיע מאחוריהם חונק את יאורונו למוות.
"תמות, מנוול!" צרח דונו אל רושי ועל ידי אגרוף נפער חור בבטנו של דונו, על ידי רושי.
"שלושה." צחק רושי.
"בחלומותיך." אמר מיזוקי והצמיד סכין בין כל אצבע כך שבשתי ידיו שמונה סכינים.
מיזוקי נעלם ומיד הופיע מאחורי רושי כעובר דרכו סכיניו מלאות דם.
רושי נפל ודימם אך גופו התחיל להתעוות, ולבסוף זה היה יונטו שמת.
"איפה אתה?!" צרח מיזוקי בעצבנות.
"כאן ידידי." אמר רושי מאחוריו ברכות וכאשר מיזוקי הסתובב ראה שרושי החדיר חרב דרך ליבו של רורוניו, "אחד על אחד." אמר רושי ברכות וצחק.
"אני כבר מבין שאתה חזק, אז אצטרך להראות לך את כוחי המלא."אמר מיזוקי ובאטיות הוציא את חרבו ממכסיה.
"לא תספיק לחיות." אמר רושי בשמחה ואז פניו הראו פחד.
מיזוקי הצביע עליו עם חרבו עישוניו מקרינות אור סגלגל מסנוור.
"דממת הגיהנום." אמר מיזוקי באטיות ובשקט.
רושי צווח והתמוטט אוחז בראשו ממשיך לצווח.
"בבקשה, בבקשה תפסיק!" צעק רושי בפחד והמשיך לצווח.
הוא צווח בפעם האחרונה ואז סימן החיים נעלם מפניו בעודו עם עיניים פעורות.
זה היה הסוף למלחמה, חייליו של רושי ברחו משם בפחד.
מכספו של רושי הכפר בונה מחדש ומשיג חיילים חזקים ביותר.
כפרים נוספים תקפו את הכפר אך הפסידו במהרה, כך עד לשלוש שנים לאחר מכן, הכפר היה כה מפורסם אשר אף אחד לא העז להתעמת איתם ושלום נחת על אותו כפר עד עצם היום הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך