אלקס
הי לכל מי שקורא את הסיפור שלי. זה הסיפור הראשון שלי אז אני מקווה שתאהבו ❤️ ,אשמח לביקורת ולתגובת.

המתחרה

אלקס 19/05/2016 965 צפיות 2 תגובות
הי לכל מי שקורא את הסיפור שלי. זה הסיפור הראשון שלי אז אני מקווה שתאהבו ❤️ ,אשמח לביקורת ולתגובת.

הכל התחיל לפני שנה בחברת הקומיקס "קומיקס-ליין" שמתחרה בחברת הקומיקס "קיו-בוקס". חברת הקומיקס "קומיקס ליין" היתה החברה הכי טובה לסיפורי קומיקס. כולם קראו את הסיפורים שלה וחיכו כל שבוע לסיפור הבא שייצא, במיוחד בסדרת סיפורי המתח "ניו-מן והכוח הגלקסי" שכל שבוע התפרסם פרק נוסף שלו. כשחברת "קיו-בוקס" נפתחה היא התחרתה בחברת "קומיקס ליין", וכיוון שהיא היתה צעירה יותר והסיפורים שלה היו מודרניים יותר – היא הביסה את "קומיקס ליין" וכולם עברו לקרוא רק את הסיפורים שלה.
מנהל חברת "קיו בוקס" בדיוק יצרו קומיקס חדש ומרתק במשך הרבה זמן שקראו לו "חיי בית הספר עם המנהל הנורא". הם היו בטוחים שהקומיקס הזה יהפוך ללהיט. אבל יומיים לפני שהם התכוונו לפרסם אותו, הוא נגנב.
מנהל חברת קיו-בוקס רתח מזעם. הוא כינס פגישה בביתו עם כל המשקיעים והעובדים שלה החברה ואמר: "חייבים לגלות מי גנב את הקומיקס ואיפה הוא נמצא לפני יום שני, כדי שנוכל לפרסם את הקומיקס בזמן!" העובדים והמשקיעים הבטיחו שינסו לעשות הכל כדי לפתור את התעלומה. בינתיים מאחורי הדלת, עמדו הילדים של המנהל והקשיבו בסתר לשיחה. הילדים, יותם וליה היו תאומים בני 11 והם היו מאוד מודאגים וסקרנים מהסיפור. הם החליטו שהם יעזרו לאבא שלהם לפתור את התעלומה, אבל לא יגידו לו שהם עוזרים כי אחרת הוא לא ייתן להם להמשיך לחקור כי הם רק ילדים.
יום למחרת, יותם וליה חזרו מבית הספר, התיישבו בחדר שלהם והתחילו לחקור. "דבר ראשון צריך לרשום רשימת חשודים של מי שאולי הדליפו את הקומיקס" אמרה ליה. "נכון" אמר יותם. הם הכניסו לרשימה את העורך של חברת "קיו-בוקס", את הצייר של הקומיקס ואת המנקה.
באותו יום הם עקבו אחרי הצייר, הם הלכו אחריו בשקט והתגנבו מאחורי עציצים כדי להקשיב לשיחותיו, אך הם לא גילו שום דבר חשוד. יום לאחר מכן הם עקבו אחרי העורך שהיה מופתע מהפשע ונראה מאוד מוטרד ממה שקורה – ולא היה נראה כי הוא זה שביצע את הפשע. ביום השלישי הם עקבו אחרי המנקה. הם ראו ששגרת יומו של המנקה היא קשה, ושהוא עובד במרץ. הוא נראה אדם הגון וישר ולא מצאו שום חשדות נגדו.
"מה נעשה?" אמר יותם. "עברו כבר שלושה ימים ולא מצאנו שום דבר". "נכון" אמרה ליה "וסיימנו לעקוב אחרי כל החשודים". "לא נורא", אמר יותם. "בואי נתחיל מההתחלה". אז הם חזרו לעקוב אחרי הצייר. היום היה משעמם ורוב הזמן הם רק צפו בו מצייר. עד שפתאום בערב הוא קיבל שיחת טלפון חשודה. הוא הסתכל מסביבו ובדק שאין אף אחד מסביב וענה: "הלו". יותם וליה החליפו מבטים והשתדלו להקשיב בשקט. "כן כן, אני מייד שולח לך את הקבצים ומוחק אותם מכל המחשבים. כן, אבל אסור שאף אחד יידע, אל תדאג, למדתי מהטובים ביותר. להתראות לך". ליה ויותם היו מאוד סקרנים. הם חיכו כמה דקות עד שהצייר יצא מהחדר ורק אז נשמו לרווחה. "מה עושים עכשיו?" שאל יותם. "עם אתה חושב שהוא דיבר?" שאלה ליה. "יש רק דרך אחת לגלות" אמר יותם. הם ניגשו לטלפון, וראו שזה בכלל לא טלפון. המכשיר המוזר שהם לא ראו מעולם היה בעל כפתור אחד בלבד ולא היו בו בכלל מספרים. הם התסכלו זה על זה בחשש ולחצו על הכפתור. לאחר כמה שניות שמעו בצד השני של הקו "הלו? גילית עוד משהו". יותם ניסה לדבר בקול הכי מבוגר שהוא יכל ואמר "אממ… לא ממש, רק רציתי לשאול איזה קבצים אתה בדיוק צריך, כי יש כמה אפשרויות". "מה זאת אומרת? ענה הקול מהצד השני – את הקבצים של הקומיקס החדש שעומד לצאת בחברה שלכם!" "אתה מתכוון לקומיקס של חברת קיו-בוקס?", "כן בני, מה נסגר איתך היום? הרגע דיברנו על זה. זוכר שאתה עובד בשבילי, אבל בעצם כולם חושבים שאתה עובד בשבילו?". "אהה כן. ביי אבא" אמר יותם.
"חייבים לספר לאבא" אמר יותם. "אבא בחיים אל יאמין לנו, צריך למצוא הוכחות חותכות" אמרה ליה. "אבל איזה הוכחות בדיוק?" אמר יותם. "לא יודעת, מסמכים כלשהם. בוא נתחיל לבדוק!". הם החלו לפתוח את המגירות ולעבור על כל הציוד של הצייר בחדר. היו שם סקיצות, שרטוטים וסתם הרבה זבל. כשפתחו את המגירה בשולחן העבודה מצאו שם תחתית סודית שאפשר להרים – הם הרימו את התחתית ומצאו שם פתק ובו כתובת מייל וסיסמה. הם נכנסו למחשב של הצייר ובזהירות הקלידו את כתובת המייל והסיסמה. תיבת המייל היתה כמעט ריקה. היה שם רק מכתב יוצא אחד שקראו לו "לאבא". הם פתחו את המכתב ומצאו שם את הקומיקס שהודלף. "זו ההוכחה שחיפשנו" אמרה ליה. "עכשיו אפשר להוכיח לאבא!" הם הדפיסו את המכתב ולקחו איתם גם את המשכשיר המוזר שדומה לטלפון ואת הפתק עם הכתובת מייל והסיסמה, ובערב הביאו את הכל לאבא שלהם.
"זה היה הצייר כל הזמן?" אמר אבא. "אני לא מאמין! הוא היה סוכן כפול". אבא היה בשוק "וכל הכבוד לילדים החכמים שלי, שבגיל 11 פתרו את התעלומה שאף מבוגר בחברה לא הצליח לפתור".
יום למחרת הקומיקס פורסם בחברת "קיו בוקס" והפך ללהיט ענק כמו כולם חשבו. באשר לחברת "קומיקס ליין" היא פשטה את הרגל והמנהל שלה נכנס לכלא. הצייר של "קיו בוקס" פוטר, והתאומים יותם וליה, הפכו להיות בלשים צעירים ועד היום הם פתורים תעלומות מסובכות.


תגובות (2)

שמעי זה סיפור ממש ממש חמוד! זה מזכיר לי סקובי דו ותוכניות ילדים כאלה שיש תעלומה שצריך לפתור, ממש אהבתי!

22/05/2016 00:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך