Strange girl
אני מצטערת שהפרקים קצרים...

הסוד- החלק השני

Strange girl 15/10/2014 516 צפיות 3 תגובות
אני מצטערת שהפרקים קצרים...

"יכול להיות שדנהל'ה מפחדת?” היא שאלה אותי כשעל פניה מבט מטורף.
"כן, אני מודה, האישה הזאת לא נראית לי בסדר, ופתאום, גם את לא!” עניתי לה, לקחתי כוח ובמהירות השתחררתי מידה והלכתי שלוש צעדים אחורה.
"חחח, לא תיארתי לעצמי שאת כל כך פחדנית, נו בואי כבר, אספתי לאישה הזאת את העלים כבר שלשום והיא משלמת שלושים שקל! את מאמינה? היא משלמת כפול מכל העיר הזאת… והכי חשוב… היא לא עשתה לי כלום, אני כאן בריאה ושלימה.”
היא אמרה בהתלהבות, באותו רגע לא עניין אותי הכסף, האישה הזאת… משהו לא בסדר בה. הגענו לפתח השער של ביתה, נועה נכנסה לגינה ואני רק בהיתי בבית המפחיד הזה.
"שלום ילדות, תרצו לשתות משהו?” האישה הזקנה שאלה, נראה כאילו חיכתה לשאול את השאלה הזאת, היא ניסתה להיראות נחמדה, וקולה היה צרוד וחזק.
"לא תודה". עניתי מיד, ונועה נתנה לי מכה קטנה עם המרפק בלי שהאישה תראה.
"כן, אני אשמח לקבל כוס תה, אהבתי את התה שנתת לי שלשום!” נועה, מיד, ללא היסוס ביקשה לקבל תה. נועה? תה? ממתי נועה שותה תה?! ממה שאני יודעת, נועה אף פעם לא אהבה לשתות תה. “נועה, ממתי את שותה תה?” לחשתי לה בזמן שהאישה הזקנה נכנסה לביתה בכדי להכין לנועה את התה שביקשה. “משלשום! מה יש לך היום, את כל כך מבוהלת!” היא ענתה ונשמע כי הייתה קצת עצבנית. “ברור שאני אהיה מבוהלת…” מלמלתי.
"הנה, תשתו בנות, בואו שבו בינתיים ואחר כך תתחילו לעבוד…” היא הניחה שתי כוסות על השולחן שבגינה, וסביב השולחן היו שלוש כיסאות, נועה ישר רצה לשבת באחד הכיסאות והחלה לשתות מהתה. “לא… לא היית צריכה להביא שתי כוסות, אני לא ביקשתי, תודה…”
סירבתי לשתות ואפילו לא ישבתי, פשוט נעמדתי שם. “בואי שבי, אל תתביישי, תשתי, התה שלי הוא מאוד טעים, זה לא תה רגיל…” היא ניסתה לשכנע אותי אך סירבתי.
למה היא התכוונה כשהיא אמרה שהתה שלה לא רגיל? זה הרי בסך הכל תה!
"זה בסדר, אני לא צמאה, באמת”. עניתי לה והתחלתי להילחץ. היא קמה מהכיסא והחלה להתקרב אליי לאט לאט, ואני התרחקתי, לנועה לא היה אכפת בכלל, היא המשיכה לשתות לה בכיף מהתה. “את תשתי את התה הזה אם תרצי או לא…” היא התקרבה אליי ולחשה לי באוזן. “דנה את חייבת לשתות מהתה הזה… הוא מדהים!” ראיתי את נועה היא הייתה נראית מכורה, היא לגמה מהתה ונהנתה מכל 'שלוק'.
"מה קורה פה?!” החלתי להשתגע, שמתי את שתי ידי על ראשי ופשוט ברחתי הכי מהר שרק אפשר, כבר לא היה לי אכפת מנועה שנשארה שם, ידעתי שגם אם אגיד לה לבוא, היא תישאר שם ותמשיך לשתות את התה הזה. הגעתי הביתה, נשמתי עמוק הלכתי להכין לי משהו לשתות, הכל חוץ מתה. כשבידי כוס שוקו חם, אני מביטה מבעד לחלון ומנסה להבין,
מה היה כל כך ממכר בתה הזה? פתאום ראיתי את נועה, זה אולי נשמע מוזר, אבל התחלתי לפחד ממנה. היא הסתכלה עליי כשבידה, כוס, מלאה במשקה חום ואדים יצאו ממנו, נראה כאילו היה זה תה חם. “את חייבת לטעום את זה דנה!”היא צעקה ורצה מהר לפתח דלת ביתי…


תגובות (3)

Bar Bar

זה מזכיר לי עמי ותמי
אוף זה מקסים
את כותבת מדהים ואוף
דורשת המשך

15/10/2014 10:51

גם לי זה מזכיר את עמי ותמי אבל חוץ מהקטעים עם התה, הם לא קשורים לעמי ותמי אבל הם בכל זאת מוסיפים. רק הקטע עם הזקנה מזכיר את זה.
והסיפור אמור להיות מצחיק?! אם כן, הוא יוצא מפחיד מאוד וממש ממש ממש לא מצחיק.
אבל אני מחכה להמשך.

15/10/2014 12:06

    בהתחלה דימיינתי שהסיפור יהיה גם מצחיק, אבל עשיתי כמה שינויים….
    אני ממש שמחה שאת עוקבת!

    15/10/2014 12:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך