השעון -סיפור נסיוני-

החתול הסופר 21/04/2014 659 צפיות 4 תגובות

ארת\'ור התהלך לבדו בכבדות לאורך סמטה חשוכה, בשעת לילה מאוחרת. השקט היה מחריד. הוא נשם באיטיות- לאוויר היה קשה להיכנס לריאותיו. כל נשימה ונשימה גרמה לתחושת קור בחזהו.

טיפות גשם נזלו על מעילו השחור, מילאו שלוליות והתנקזו לביבים. כל פסיעה ופסיעה הייתה כבדה יותר, וצליעתו החמירה עוד יותר. הוא נשען על אחד הקירות בסוף המעבר, התיישב ונרדם.

הוא הקיץ משנתו אחרי כשעתיים. חלק מכוחותיו חזרו אליו, והוא המשיך ללכת. הוא הגיע אל תחנת הרכבת- היא הייתה נטושה. בעצם, זו הייתה כמו שכונת רפאים. איש לא מתגורר בבניינים ההם, החנויות סגורות. כאילו יום אחד כל התושבים ברחו, והותירו אחריהם רק זיכרון. הוא התיישב על אחד הספסלים, ונעץ את מבטו בנורות הפלורסנט המהבהבות. רובן היו מנופצות, או כבויות, אך חלקן עדיין נאבקו וניסו להאיר את התחנה.

לאחר כמה שעות של המתנה לא נעימה, חלפה רכבת במהירות על פני התחנה. היא לא נעצרה כלל- אך ארת\'ור היה צריך לנסוע בה. הוא רץ במהירות לעבר הרכבת, קפץ לעברה, ונאחז במוט פלדה בדיוק רגע לפני שהרכבת הסתלקה. הוא החזיק בחוזקה במוט, ואחר כך לפת אותו בזרועו, כך שידו השנייה הייתה משוחררת.

כך המשיכה הנסיעה, עד שהרכבת נעצרה. הוא קפץ ממנה וטיפס מעלה אל התחנה.


תגובות (4)

אגב השם שלך, החתול הזה לא נראה סופר. הוא נראה קצת סטלן ><
~~~
הייתה לך שגיאה עקבית בשם הגיבור שלך, ארתור. כתבת "ארת\'ור" כל הזמן. זה בכוונה?
בנוסף, יש לך כתיבה מאוד יפה ומיוחדת, אבל הרגשתי כאילו..היא מבוזבזת קצת. כי מה הוא עושה בסך הכל? הולך לתחנה, עולה על רכבת, יורד ממנה.
אבל הכתיבה פיצתה על זה. אני הייתי מרותקת לסיפור אודות בחור שמחכה בתחנה-עולה-יורד מרכבת. רק רציתי המשך.

דבר נוסף לא ברור לי:
מה הקשר לשעון?

21/04/2014 22:53

    א. זה במכוון.

    ב. אני יודע, אין לי השראה בינתיים. אבל זה אמור להיות נסיוני.
    אני אמשיך היום בל"נ.

    ג. בקרוב זה יהיה מובן :)

    21/04/2014 22:57

    אה, זה סיפור בהמשכים?
    יאיי!
    נפלט לי.. ^^'

    אפשר לשאול, למה אתה כותב ארת\'ור?

    21/04/2014 23:00

סיבה קשה להבנה. אבל בעיקר כי זה יוצר לי זיקה ל"ארתור" (הזה עם המשקפיים).

21/04/2014 23:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך