השעון -פרק ג'- (מאוד ניסיוני)

החתול הסופר 22/04/2014 713 צפיות תגובה אחת

ארת'ור עלה במעלית, ודפק בדלת של המשרד שבו היה אמור להיות אלפרד וויליאמס. לאחר שלא שמע שום תגובה, נכנס לתוך המשרד, וראה שם איש גבוה יחסית, עם משקפי כסף מרובעים לעיניו ושיער מקריח.

"אני צריך אותך." אמר ארת'ור.

"אני עסוק כרגע." אמר אלפרד בלי להפנות את מבטו לעבר ארת'ור. ארת'ור אחז בשרוולו בחזקה, משך אותו והצמידו לקיר.

"אתה צריך לבוא איתי." אמר ארת'ור וסתם את פיו של אלפרד בידו, כדי שלא יזעיק עזרה. לברוח דרך היציאה הראשית זה לא פתרון, מכיוון שאלפרד יוכל לצעוק למאבטחים. חדר המדרגות היה סגור לצרכי תחזוקה, והמעלית הייתה רחוקה.

בסופו של דבר הוא ניסה לפתוח את אחד החלונות. החלונות היו מקובעים היטב, והוא בעט באחד מהם. החלון התנפץ, ורסיסי זכוכית עפו באוויר. לא בכל יום נשברים חלונות כאלו יציבים בבניין, אז האבטחה עלתה לבדוק מה קורה.

ארת'ור קפץ ביחד עם אלפרד לעבר הרחוב, וכמה רגעים לפני שהיו אמורים להתרסק לקרקע, הספיק לשלוף את השעון וללחוץ עליו. מעילו נחרך כתוצאה מההתנגדות העזה לשעון, והוא ראה כיצד הרסיסים עומדים במקומם, מתחילים להאדים מעט. לאחר מספר שניות, אחד מגלגלי השיניים נשחק לחלוטין והשעון עלה בלהבות. הכח נעלם והם נחבטו באדמה. ארת'ור החל לרוץ לעבר אחת הסמטאות, מושך אחריו בחזקה את אלפרד.

כשהגיעו לסמטה, אלפרד המבוהל שלף את אקדחו, אך ארת'ור הבחין בו ומיהר להצמיד את ידו לקיר המתקלף. הוא שלף מידו את האקדח, וזרק אותו מעלה באוויר. לאחר מכן הוא השכיב את אלפרד על הרצפה ותפס את האקדח בידו.

"נו, אז אתה בא?" נהם ארת'ור כשהוא מכוון את האקדח לרקתו של אלפרד. אלפרד הנהן באילוץ וארת'ור דחף אותו לעבר הרחוב.


תגובות (1)

טוב, כמו תמיד.

23/04/2014 16:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך