זו הבחירה שלי (פרק 3)

15/05/2015 536 צפיות אין תגובות

~~~אני ורוני מגיעים לבניין לבן וגבוה בעל תקרה עגולה, ואנחנו נכנסים.
״איך זה שהמקום הזה לא מפורסם כמו האף בי איי?״ אני שואלת ורואה אנשים שנועצים בי מבטים כאילו אמרתי משהו לא בסדר. ״כי האף בי איי מוצלח יותר. ואסור לומר את השם שלהם כאן״ אומר רוני. ״אסור לומר אף בי איי?״ אני שואלת והוא מביט בי בחומרה. ״לא. הם מתחרים שלנו. אסור לומר את השם שלהם כאן״.
״השם שלך הוא קירה דוידסון, ומהיום את הסוכנת יאנג 34״ אומר רוני.
״למה לך אין מספר?״ אני שואלת.
״אני מפקד. אני הסוכן רוני. את הסוכנת יאנג 34, ועלייך יפקדו ליטל 21 ויאנג 42״ אומר רוני ומסביר: ״ליטל 21 היא נערה בת 16, שתדריך אותך, ויאנג 42 בן 15, והוא ידריך אותך גם. יאנג 42 היה הכי צעיר עד שהגעת. השם האמיתי של ליטל 21 הוא אלה, והשם האמיתי של יאנג 42 הוא ג׳ייק, אבל את תכני אותם בשמות הסוכנים שלהם, מובן?״ אני מהנהנת והוא מפנה אותי למסדרון הימיני, שם אני רואה שני נערים בערך באותו הגובה, אני מנחשת שאלו ליטל 21 ויאנג 42. שניהם נראים טוב, יפים. כמו נערים רגילים. לא נראים חשודים.
״אני יאנג 42, וזאת ליטל 21. ואת בטח יאנג 34?״ שואל הבן, ג׳ייק, יאנג 42.
אני אומרת: ״כן, אבל השם האמיתי שלי הוא…״
״קירה״ אומרת אלה, ליטל 21. ג׳ייק מושיט לי את ידו ואני לוחצת אותה, אחר כך גם את ידה של אלה. אני הולכת אחריהם והם מובילים אותי לחדרי ומחכים איתי כשאני מתמקמת, וג׳ייק אומר: ״לפני שתצאי למשימות תעברי מספר אימונים קשים. על החדר הזה את תוכלי לחלום. את יוצאת בלי כלום לשלושה שבועות רחוק מכאן מסביב לעולם. את תעברי אימונים, למקרה שתצטרכי להשתמש באקדח״.
״ואל תתלהבי! את לא יכולה לירות סתם אלא אם כן את מותקפת ואת יורה רק מתוך הגנה עצמית ולא מתוך צורך להרוג!״ מוסיפה לו אלה.
״מובן״ אני אומרת ומחייכת. ״אני מוכנה״.
״יאנג 42 יצטרף ללוות אותך במהלך האימונים, הוא יהיה בקשר עם הסוכן רוני ויודיע מה הולך איתך״ אומרת אלה, והוא מלווה אותי החוצה, לחצר הענקית שמסוק חונה בה.
רוני מחכה בחוץ.
״זה הולך להיות כמו אימונים של צבא, זה יהיה קשה ומעייף. את תקבלי כמו מדים וזה יהיה מטיש. אז את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה?״ שואל רוני.
״מעולם לא הייתי בטוחה יותר״ אני אומרת ועולה למסוק. והוא ממריא.
אנחנו טסים ואני לא מפסיקה להתרגש מהטיסה הראשונה שלי, עד שאני הולכת לשאול את הנהג מתי נגיע, אבל אין נהג, ומשום מה אני לא רואה גם את ג׳ייק. אני לבד, והמטוס מתחיל ליפול למטה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך