לגעת בלימון פרק שני

Edward ScissorHands 28/03/2015 747 צפיות 7 תגובות
אז?

במהלך השיעור שמתי לב למשהו מוזר. מתחת לשולחן, איפה שלא ראו, קרלי פצעה בציפורניה הכסוסות קליפת לימון. היא לא הפסיקה להתעסק איתו בידה, לגלגל אותו בין אצבעותיה, להפיץ את ריחו. כשהשיעור הסתיים קרלי פתחה ביד אחת את תיקה והוציאה מערכת שעות מקומטת. "ביולוגיה," שמעתי אותה ממלמלת. החא חיכתה בכיתה עד שזו התרוקנה כמעט לגמרי, חוץ משנינו. "מייקי, אתה בא?" לילי שאלה פתאום כשהופיעה בכיתה. באורח פלא היא לא שמה לב לקרלי, שבה התנגשה עם כתפה כשהיא ניסתה לצאת מהכיתה. "מי זאת הסינית הזאת?" היא שאלה בקול מתפנק וידיה חיבקו את עורפי. שאפתי את ריחה, שהרגיע אותי פחות מהרגיל, ונישקתי את שפתיה מכוסות הליפסטיק. התרחקתי ועיוויתי את פניי בהגזמה. "טעם של ליפסטיק," התלוננתי בקול תינוקי. היא צחקקה והעבירה לשון מהירה על שפתיה. לאחר זאת הצמידה את שפתותינו בעדינות והביטה בעיניי. "טוב יותר?" שאלה בלחישה. כתגובה רק נישקתי אותה בתשוקה, מעביר קלות את לשוני על שפתה התחתונה. היא גנחה בעדינות. "מייק אלדר וליליאן סוון, מה לעזאזל נראה לכם שאתם עושים?!" קול חמור צעק. שנינו נורינו לצדדים השונים של החדר ובהינו במר ליפקין, אדום מכעס. "אם זה מכעיס אותך, כדאי לך להעיף מבט על השירותים של הבנים בקומה השלישית," הצעתי. לשם הלכו כל שקי ההורמונים להזדיין. מילים קשות.
הוא פתח את פיו וסגר אותו כמה פעמים בלי להשמיע קוח, ואז הלך בצעדים כבדים אל מחוץ לכיתה. "גיבור שלי!!" לילי צרחה וקפצה עליי. צחקתי וסובבתי אותה, מצמיד את גבה לקיר. "לא מגיע לגיבור תגמול?" שאלתי והזזתי את שיערה הג'ינג'י אל מאחורי לאוזניה, שהאדימו במבוכה.
"דיברנו על זה. זה יקרה כשאני ארגיש מוכנה…." היא מלמלה. נישקתי את אפה. "לא התכוונתי לזה." הבטחתי. בדיוק אז הצלצול נשמע, ורצתי לשיעור גיאוגרפיה.

במשך השיעור תהיתי על הלימון המוזר של קרלי.

רוב היום עבר עליי במחשבות על קרלי.


תגובות (7)

"במשך השיעור תהיתי על הלימון המוזר של קרלי.

רוב היום עבר עליי במחשבות על קרלי. " ממש מוזר, אני מקווה שזה בכוונה. אם זה בכוונה, יש חצי ממני שדיי אהב את זה. כי זה מוזר, חדש כזה. אני הייתי כותב "מחשבות על קרלי ועל הלימון שלה לא עזבו אותי לרגע. ***" וב*** הייתי מתחיל לתאר מה הוא חושב.

בשאלה "אז?" ששאלת בסוף, לא התפתח כלום עדיין. אז…

28/03/2015 19:58

ושוב, למרות שכנראה לא הספקת לקרוא את התגובה שלי על הפרק הראשון כי שלחתי אותה רק עכשיו (אופסי), הירידה של שתי השורות קצת מפריע לי. חוץ מזה, ממש ממש אהבתי :)

28/03/2015 19:58

הירידה שש שתי הצורות אומרת לכם שאלו שורות חשובות. I Will Never Change

28/03/2015 20:04

אגב, עכשיו הבנתי שהכתיבה שלך ממש מוכרת לי אז בדקתי את הסיפורים שלך. מתברר שפספסתי את ההודעה שכתבת בה שאת משנה את השם, וחוץ מזה שינית גם את התמונה, שבשבילי היא הדרך הכי מהירה לזהות אם מישהו שאני אוהבת את הכתיבה שלו כתב את הסיפור.
זה די מזל שאני אוהבת את הכתיבה שלך (ושהסיפור עניין אותי) כי יכול להיות שלא הייתי שמה לב עד שהיית מעלה עוד פרק של מקיילה/Feelings, מה שהיה גורם לי לפספס כמה סיפורים שלך… (וזה היה ממש חבל בשבילי, כי את באמת כותבת מדהים)

28/03/2015 20:21

גם אני שמתי לב לקטע בירידה בשורות, אבל אם ככה את כותבת זה בסדר מצידי. רק הערה אחת קטנטונת:
כשאת שמה יותר מנקודה אחת בסוף משפט, שימי שלושה.
זו ההערה היחידה שלי לכרגע, וחוץ ממנה (ומהעובדה שהפרק קצר במידה שעכשיו בגללך אני ארגיש שלא קראתי מספיק ממנו היום!) הכתיבה פשוט מדהימה וקולחת. תמיד כיף לקרוא את מה שאת כותבת.

28/03/2015 20:29

זה נחמד מאוד. אני אישית פחות מתחבר לקטע של הנשיקות והפוצי מוצי, אבל זה נורא נחמד. מחכה להמשך (;

08/04/2015 14:32

מדהימה !!! אני כל כך נהנת לקרוא את הדברים שאת כותבת :-)

08/04/2015 14:35
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך