Aaliyot9
אשמח לתגובות

מבחני מאמץ-פרק5

Aaliyot9 19/07/2014 842 צפיות תגובה אחת
אשמח לתגובות

"בסדר מרגל, מצאתי לנו טרמפ לאי אבל הוא עולה הרבה כסף. מה אתה עושה?" אמרה ברוק.
"חכי רגע," אמר פיטר. "תקשיבי ברוק, איימי לא בדיוק בכל הקטע הזה של "פיטר יוצא למסע עם בחורה אחרת" היא, מתנגדת לזה."
"מה? מי זו איימי?" שאלה ברוק. פיטר נאנח. "זו החברה שלי."
"למישהו כמוך לא הייתי מצפה שתהיה חברה, מגיע לך פרס." סיננה ברוק.
"בזה את צודקת, אבל לה מגיע פרס." אמר פיטר.
"על טמטום?" גיכחה ברוק. פיטר חיבב אותה. בעיקר את העובדה שהיא יורדת על אנשים שנמצאיםם לידה, אנשים רבים היו חושבים זאת לגס רוח אך פיטר אהב את זה.
"לא, על היותה כל כך נהדרת." אמר פיטר. "תגיד, מאיפה בדיוק הכרת אותה?" שאלה ברוק.
"בבר…?" פיטר נשך את שפתיו. "והיית מרגל אז? סיפרת לה? הייתם שיכורים?" שאלה ברוק.
"את ממש אוהבת להיכנס לפרטיות של אנשים, הא?" אמר פיטר.
ברוק הנהנה. "ואני גם טובה בזה."
"הכי טובה שיש, ומלבד זה, את טובה בלהשכיר סירות?" שאל פיטר.
"כן-" גמגמה ברוק. "אז למה שלחו לך הודעה בנוגע להשכרת הסירה, לאדם אחר?" שאל פיטר.
ברוק הסתובבה למחשב. היא פערה את פיה והקלידה במהירות כמה מילים.
היא סיננה קללה כעוד הודעה הופיעה.
"מה קרה?" שאל פיטר, הוא הרים גבה וחייך.
"הסירה הלכה לנו…" רטנה ברוק.
"ולכן השכרתי סירה אחרת." אמר פיטר. "אתה השכרת סירה?!!" ברוק נראתה כאילו עומד לצאת לה בקרוב עשן מהאוזניים.
"כן, ידעתי שמשהו ישתבש לך." אמר פיטר.
"איך ידעת אתה מכיר אותי רק שלושה ימים." אמרה ברוק. פיטר היסס ולבסוף אמר:
"התקנתי מצלמת אבטחה בבית שלך…?"
"פיטר!!!!!!" הצעקה של ברוק הדהדה בראשו של פיטר.
"אני מצטער אבל כשאת יוצרת קשר עם מרגל לשעבר את חייבת אבטחה." גמגם פיטר.
"אז התקנת לי מצלמה בבית??! איפה היא?!" טירוף נראה בעיניה של ברוק.


תגובות (1)

הערה קטנה: אל תכתבי את כל סימני הקריאה האלה '!!!!!!!'. מספיק אחד. בחינה טכנית אפילו שתיים זה לא נכון.
הערה נוספת: במשפט:
'היסס ולבסוף אמר:' (לקראת הסוף) הייתי כותבת פסיק במקום נקודותיים (אכן. קטנונית בדם).
ותמשיכי!! בבקשה תאריכי את הפרקים- זה מעניין. ה
שעה חמש וחצי בבוקר… הלכתי לישון ;-)

20/07/2014 05:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך