משימת חיסול- הקדמה

VNKL 27/02/2015 617 צפיות תגובה אחת

"אתה מוכן?" .
התנשפתי קשות.
"כן, אני נולדתי מוכן" אמרתי בביטחון
"אז קדימה, תירה בו" אמר צ'רלס הרוזן "קדימה, קדימה" התגרה
"אני מסוגל" אמרתי לעצמי בלב כשאני מכוון את האקדח אל האיש הצועד במורד הרחוב, שעליי היה לחסל אותו "אני מסוגל" שוב ניסיתי להיות בטוח בעצמי, אבל ידעתי שזה לא יקרה. הרי, משהו חייב להיעשות כאן, לא?

אני הוא "הצייד" איי- ג'יי.
הכינוי שלי הוא "הצייד" כיוון שאני צד אנשים, מחסל אותם, לפי פקודותיהם של המשטרה.
אני מחסל את הפושעים שהמשטרה צריכה לעצור אותם אך אין להם שום הוכחות שהם אשמים, וכאשר אני מחסל אותם, הם לוקחים את כל החפצים שלהם ומוצאים שם סמים, דברים שהם מבריחים, כסף גנוב וכולי וכך השוטרים מוכיחים שהפושע היה בעצם אשם.
אני אוהב אבל גם לא כל כך אוהב את העבודה שלי.
אני אוהב אותה בגלל שאני עוזר למשטרה באזור שלנו שנקרא "ארווניה".
אני לא אוהב אותה כל כך בגלל שהעבודה שלי היא לחסל אנשים, אבל ככה זה, זאת העבודה שלי.
עכשיו, אני והשותף שלי "רוקי בלוקי", שהוא לא בדיוק צייד, אבל הוא אחד משוטרים שהוא חבר טוב שלי ושהוא הצטרף למשימת הציידות שלי להפעם, כי זאת באמת משימה מסוכנת ביותר.
"רוקי בלוקי", שנקרא כך בגלל שהוא חוסם כל מיני דברים. עושה "בלוקים".
אני ו"רוקי בלוקי" נקראנו למשימת חיסול חשובה ביותר, לחסל את סוחר הסמים שנקרא: יונה גרצאס.
המשטרה חושדת שהוא מוכר סמים בתמורה להרבה כסף, ויש לו נשק רב ומוחבא, אך אין לאף אחד מהמשטרה הוכחות לזה שיונה באמת סוחר סמים או שזאת סתם אגדה.
הפעם, לא אוכל לחסל אותו, כמו שבדרך כלל אני עושה, כי ליונה יש שני שומרי ראש, "בלאק" ו- "וויט" שנקראים בגלל התלבושות שהם לובשים, בלאק לובש תלבושת שחורה, ו- וויט לובש תלבושת לבנה, ועל בטנם, מתחת לתלבושות שלהם, יש להם אפודות מגן, ואם אנסה לחסל את יונה, שבלאק ו- וויט צמודים אליו 24 שעות בשבוע שלם, הם יספגו את כדור האקדח שלי, ויונה ימשיך לחיות, ובגלל זה זאת משימה מסובכת ביותר.
יש לי ול- רוקי בלוקי, רק עוד שבועיים לבצע את משימת החיסול הזאת, כי עוד שבועיים יונה ובלאק ו- וויט עוזבים לרוסיה, שזה ממש חשוד.
אך, איך אני ורוקי בלוקי נצליח לחסל את יונה?
האם הוא באמת אשם?
איך נוכל להרחיק מעט את בלאק ו- וויט מיונה?
ו- האם אנחנו נצליח לחסל את יונה לפני שהוא ובלאק ו- וויט יעזבו לרוסיה?


תגובות (1)

אתה בכלל מסיים סיפורים?
"
"אז קדימה, תירה בו" אמר צ'רלס הרוזן "קדימה, קדימה" התגרה
" מי זה צ'רלס הרוזן? אם אני הייתי בעסק של רוצחים שכירים אני הייתי מבין שצריכה סבלנות בשביל העבודה…
אני לא אוהב שככה מציגים דמויות, זה לא חלק ככה. אני גם אוהב לעזור לשוטרים(אני מתנדב), אני לא חושב שאם מישהו רוצה לעזור הוא ירצח עבורם אנשים…
גם לקרוא כל הזמן לרוקי בלוקי זה לא חלק, אני הייתי קורא לו פשוט רוקי.
"שהוא ובלאק ו- וויט" – שהוא, בלאק וויט
"לחסל את סוחר הסמים שנקרא: יונה גרצאס." ובכן, יונה גרצאס נשמע באופן מאוד מחשיד לשם ולא לכינוי של סוחר סמים.
אני רוצה לקרוא את ההמשך, לראות איך זה ילך והאם תסיים אותו…
אישית אני לא סבלתי את השאלות בסוף של ההקדמה, הקטע בסיפורי מתח לפי דעתי זה שאנחנו נשאל את השאלות האלה ולא שתתן לנו אותן…

27/02/2015 18:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך