נ.ר5
פרק שלישי! היתה הפסקה של הרבה זמן אבל הנה זה כאן! תגיבו בבקשה.

סוד ההשתלטות – פרק 3 – זהירות פצצה!

נ.ר5 17/07/2014 503 צפיות תגובה אחת
פרק שלישי! היתה הפסקה של הרבה זמן אבל הנה זה כאן! תגיבו בבקשה.

'וואו, זאת פצצה!'
***** הפרק הזה****

רן נדהם למראה עיניו. פצצה! מול העיניים שלו. הפצצה היתה מלבנית, שחורה, שני חוטים אדום וצהוב היו מושחלים בתוכה וטיימר אדום היה על הפצצה.
29:45.
"זה לא מספיק זמן!" צרח דן. ההלמות בדלת לא הפסיקו אלא רק התחזקו. אין לו איך לברוח.
הוא הוציא את האייפון שלו והתקשר לנטע.
"הלו?" ענתה נטע.
"נטע?! את חייבת לעזור לי!" אמר רן במהירות.
"רן, זה אתה? איפה היית כל הבוקר?" שאלה נטע.
"אתם לא הייתם בכיתה אז החלטתי ללכת הביתה והכרטיס שלי לא עבד, ואנשים התחילו לרדוף אחרי ועכשיו אני כלוא בתוך חדר מורים ואני לא יכול לצאת!!" אמר במהירות רן.
"איך זה יכול להיות? אני בדיוק מול חדר מורים עם מורין ורק בוריס שומר על הדלת."
"מה בוריס עושה? האנימציה שלו לא אמורה להיות בתיקון?"
"תיקנו אותו כבר, אנחנו עשינו את זה בעצמנו. אתה יודע שמבחן הידע מתחיל בצלצול. אגב צלצול." צלצול הבית ספר נשמע ברקע. נטע ניתקה.
"שיט, אם אני אפסיד במבחן היכולת הזה אני אמות!" צעק בחדר רן.
הוא הסתכל על הפצצה: 20:32.
"שיט!" התלונן רן.
הוא מזג לעצמו כוס מים מהתמי ארבע ושתה. "זהו זה!"
הוא מזג עוד כוס מים ושפך על הפצצה. שעון הטיימר נפסק ואז הוא הפך לאדום מהבהב.
"זה בטח לא סימן טוב." אמר רן. והוא צדק. הדקות התחלפו ל – 8:23.
'אני צריך לשכנע את נטע שתעזור לי לצאת מפה.' חשב.
הוא סימס לה וקיווה לטובה.

*** בינתיים במבחן היכולת***

"מורין אני דואגת." אמרה נטע למורין בזמן שעלו במדרגות לכיתה.
"אל תדאגי הוא יהיה בסדר."
"ומה אם הוא רוצה להיפרד ממני ובגלל זה הוא משקר לי?!" שאלה נטע והלחץ נשמע בקולה.
"אין לי איך לפתור את זה," אמרה מורין,"הפסד שלו אם הוא לא רוצה אותך. אבל אל תדאגי הוא כן רוצה אותך אני בטוחה!"
"תודה." ענתה נטע בעצבות וישבה בכיסאה. היא הוציאה את הטלפון מכיס מעילה ובדקה את ההודעות. הודעה מרן.
"אני צריך שתבדקי את חדר מורים. תעזרי לי לצאת מפה!!!! אה כן, וגם יש לידי פצצה שתתפוצץ בעוד כמה דקות!!!"
'אני לא מאמינה לסיפור כזה, אבל מה אם זה נכון?'
"שלום תלמידים." מר רקטסי הזעוף פנים נכנס לכיתה. מר רקטסי היה גבר מקריח, עם אף גדול ונפוח, לחיים סמוקות, משקפיים שחורות עבות, רפוי, והוא תמיד בא עם חליפה משובצת, חולצה לבנה ועניבה כתומה.
מר רקטסי התחיל לחלק את הקיו-טלט (מכשיר דומה לטבלט רק יותר משוכלל, ואפשר להשתמש בו רק למבחנים) לתלמידים. כשהגיע אליה שאלה נטע את מר רקטסי: "אני יכולה לצאת לשירותים מר רקטסי?"
"היה לך מעבר. בשום אופן לא." אמר מר רקטסי הושיט לה את הקיו-טלט והמשיך בפרצוף זעוף יותר מהרגיל. כשסיים, חזר מר רקטסי אל שולחנו בצורת חצי העיגול, הסתכל בשעונו ואמר:"יש לכם שעה וחצי להשלמת המבחן, התחילו עכ…שיו." איך שסיים את המשפט המנהל וחבורת חיילים לבושים במדי "הסוואה" ירוקים נכנסו.
החיילים עמדו ליד קיר החלון עם רובים.
"מה קורה כאן?!" שאל מר רקטסי בכעס. הוא שונא שמפריעים לו באמצע שיעור.
"אסור לילדים לצאת או לזוז מהכיסא!" צעק המנהל ורץ לחדר אחר.
לפתע נשמעה צעקה. גברית וחזקה.
היא לא ידעה למה אבל ספרה בראשה:
5
4
3
2
1…


תגובות (1)

איזה מתח הרגת אותי פרק 4 עכשיו ,אני מתכוון ברגע זה ,בשעה 10:25כדאי שיהיה לך עוד פרק

20/07/2014 10:20
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך