פרק 1- חלק 1

time machine123 04/01/2017 735 צפיות 2 תגובות

כל המתיישבים בבית המשפט הביטו זה בזה בהלם ולא ידעו למה בכלל הם הגיעו לבית המשפט. כולם התכנסו כדי לשמוע מי אחראי למותם הטראגי של רומיאו ויוליה.
\" את האחראית העיקרית היחידה שקשורה איכשהו למותם הטראגי של רומיאו ויוליה, את תמכת אותם ואפילו הפגשת אותם כמה פעמים או שמא אני טועה? ועכשיו לשאלה הבאה: את ידעת שהמפגש ביניהם והיית מודעת לכך שזה היה מסתיים במוות או במותה הבלתי נתפס של יוליה. איך את מסבירה את זה?\" שאל השופט את האומנת שהייתה כמו אימא שנייה ליוליה.
האומנת נחנקה מדמעות ולא יכלה להפסיק לבכות. היא לא רצתה ולא ציפתה שסופה של יוליה יהיה טראגי.
\" איך יכולתי לדעת בכלל ולשער שזה יהיה הסוף שלה? אני בכלל לא ידעתי שזה יקרה . חשבתי באמת ובתמים שהם יהיו ביחד.\" אמרה האומנת ופרצה בבכי תמרורים.
\" או שמא אתם אחראים למותם הטראגי של הילדים שלכם , תדעו שזה מאוד חמור שאתם מתחמקים מאחריות. אני מתפלא בכלל איך אתם הייתם יכולים להמשיך בסכסוך הטיפשי הזה במשך הרבה שנים? אתם קולטים שהם מתו בנסיבות טרגיות ולא עשיתם שום דבר כדי להציל אותם.\" אמר והפנה אצבע מאשימה כלפיי שתי המשפחות , קפולט ומנטוגיו.
שתי המשפחות הפנו אליו את מבטם והיו בהלם כאשר הוא האשים אותם.
\" לא היה לנו שום מושג למה ואיך זה קרה. זאת הייתה גזרה משמיים.\" טענו כאשר האנשים שצפו במשפט , נשאו אליהם עיניים מאשימות.
\" שום גזרה ולא מושג . איך לא ידעתם? איך לא שמעתם? ולא , אל תגידו שלא ידעתם! אני גם לא מאמין לכך שאתם לא שמעתם כלום. כאשר זה קרה, איפה הייתם?\" שאל אותם השופט בתוקף.
\" היינו בבית כאשר זה קרה. התכוננו לחתונה של יוליה ואז שמענו שהיא שמה קץ לחייה מפני שבן דודה טיבלט נרצח על ידי רומיאו.\" ענתה הגברת קפולט לבדה.
\" לא מאמין לכם. אין לכם מה להצטדק. אין לכם מה להסביר. כי כל מה ששמעתי עכשיו זה שקר מוחלט.\" קבע השופט.
הגברת קפולט נשאה את קולה ובכתה.


תגובות (2)

יפה,את משתפרת,יש לך כתיבה מאוד מיוחדת,תשתדלי להפסיק להשתמש באותם שמות ולגוון מעט בסוג הספורים שאת כותבת

04/01/2017 14:49

תודה רבה ואנסה להשתפר עוד יותר

04/01/2017 15:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך