הממ. לא נראה לי שיש ממש מה להוסיף. אם עוד לא עשיתם את זה, תנסו לקרוא את הסיפור הקודם של ג'ון מילר, מלאך המוות. מקווה שאהבתם, the-one-and-the-only.

תיק הרוצח 2

הממ. לא נראה לי שיש ממש מה להוסיף. אם עוד לא עשיתם את זה, תנסו לקרוא את הסיפור הקודם של ג'ון מילר, מלאך המוות. מקווה שאהבתם, the-one-and-the-only.

היי כולם. אז לגבי הסדרה החדשה שתכננתי להוציא היום, פשוט לא היה לי זמן לזה. דרך אגב, אשמח עם תלכו להודעה שלי ותתנו לי רעיונות. מקווה שתאהבו, the-one-and-the-only.

ג'ון עבר את היום הגרוע ביותר בחייו. אחרי שסוף סוף הוא ביקר את מולי, יש לה חבר. יותר מזה, נראה שכבר יש לה חיים חדשים שלא כוללים בתוכם את החבר לשעבר שלה, ג'ון מילר.
ועכשיו, האף- בי- איי עוצרים אותו? על מה בדיוק? חוץ מהחקירה האחרונה שלו, שגם בה הוא לבסוף זוכה מאשמה, הוא לא עשה שום דבר. רק ארז, נפרד מכולם, ועלה על המטוס הראשון לוושינגטון. "אני יכול לדעת למה בדיוק אתם עוצרים אותי?" הוא שאל את ג'ולייה, הסוכנת שנתנה לו הסעה ברכב הפרטי שלה, ועוד במושב הנוסע, מה שנראה לו מוזר.
"טוב, כמו שאני מניחה שכבר הבנת, כי עצרת אנשים בעבר, זה לא בדיוק מעצר רשמי. האף- בי- איי, חוקר כרגע רוצח סדרתי מסוכן מאוד, עם עבר של 14 רציחות שונות. עקבנו אחריו על לוושינגטון, אבל נתקלנו בבעיה ואנחנו צריכים עזרה מבחוץ."
"אז תתקשרו למשטרה, או לצבא, או מי שזה לא היה שהאף- בי- איי מתקשר אליו. למה אתם צריכים אותי?"
"אני אתן לבוס שלי להסביר לך הכל. אוקיי, בוא אחריי."
הם יצאו מהרכב והוא עקב אחרי ג'ולייה לתוך בניין משרדי, מלא באנשים בבגדים רגילים מול מחשבים, שהיו מלאים בתמונות של מפות, קודים ושמות שג'ון לא הכיר.
הם נכנסו לתוך החדר הגדול ביותר בקומה, שבתוכו היה שולחן ארוך ולידו הרבה כיסאות.
הוא התיישב ליד ג'ולייה בצד השולחן, ואחרי כמה דקות נכנסו לחדר שלושה אנשים.
שניים מהם ישבו לידם, והראשון ישב בראש השולחן.
"טוב אנשים, היום מצטרף אלינו הבלש לשעבר ג'ון מילר, הוא כאן כדי לעזור בחקירה שלנו."
"אני לא אמרתי שום דבר על לעזור בחקירה שלכם." קטע אותו ג'ון "קודם כל תסביר לי למה אתם צריכים אותי."
"כן, אולי כדאי שאסביר. הצלחנו לגלות את הבחירה של הבחור הזה, אהרון ריד. הוא הולך לפי ערים, והקרבן שלו הוא הבחורה השלישית שהוא פוגש."
"איך לעזאזל עליתם על זה?"
"צילומי טיסות, אבל זה לא חשוב עכשיו. הנקודה היא שגילינו את הקרבן הבא שלו, ג'ון, כאן אתה נכנס לסיפור, כי הקרבן היא מולי הארפר."
"מה?!"
"תירגע, אין לה סכנה מידית, הוא הולך לחכות לפחות שבוע עד שהוא יפגע בה. התפקיד שלך הוא להשגיח עליה, ולשים לב למי שנמצא לידה. אהרון עוקב אחרי הקרבן שלו, לפעמים כשרת, או כשליח פיצה. אבל למרות שבדרך כלל אנחנו מצליחים לגלות אותו, הפעם הוא נעלם לגמרי מהמפה. נראה לנו שמולי היא מיוחדת, מפני שכאן הוא התחיל, ונראה לנו שכאן הוא עומד לסיים."
"אבל למה שלא פשוט תעצרו את הממזר?"
"כבר עשינו את זה בעבר, אבל הוא טוב בלהסתיר ראיות ועד עכשיו לא היו שום עדי ראיה. אנחנו צריכים שתמצא אותו, תעקוב אחריו, ותעצור אותו ממש קצת לפני שהוא רוצח את מולי."
"אני לא הולך להעמיד אותה בסכנה מיותרת."
"אתה לא תצטרך. הבחור הזה נוהג לקשור את הקרבנות שלו במקום כלשהו ליד המזח, ולתת להן לטבוע לאט. רק תן לו לקשור אותה, ואז קח את זה, ותטגן אותו מבפנים החוצה."
הוא הושיט לו טייזר קטן, שיכל להיכנס לכיסו של ג'ון.
"סוכנת פארקר תצטרף אלייך, במסווה כמובן."
"מי?"
"ג'ולייה פארקר, אף- בי- איי." היא אמרה "טוב להכיר אותך מר מילר."
"נו, אז אתה מסכים?"
ג'ון חשב לרגע.
"אוקיי, אני אעשה את זה."


תגובות (1)

היי כולם. טוב, אף אחד לא אמר לי שום דבר, אבל אם זה הפריע למישהו מכם, תנו לי להסביר. אם רשמתי וארשום כל מיני ביטויים וקללות בסיפורים שלי, זה יהיה רק כדי להשוות להם פן מציאותי ואני אנסה למעט לרשום אותן. אז אם יש לכם בעיה אם זה אני מצטער אבל העלילה דוחקת אותי לשם, וזה נראה לי קצת תפל ולא מציאותי אם כולם מושלמים בסיפורים שלי.

11/09/2014 14:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך