Tom1
סיפור דמיוני, כמובן. מקווה שאהבתם את הסיפור :)

אירוניה 3 | גולף

Tom1 27/08/2015 775 צפיות אין תגובות
סיפור דמיוני, כמובן. מקווה שאהבתם את הסיפור :)

*המשך לסיפור הראשון*

~אירוניה 3~
האיש העני שנהפך בן רגע לעשיר (על כך קראתם בסיפור הראשון) לא הפסיק להנות מהיותו עשיר: הוא הלך לטייל מסביב לעולם, שיחק באולינג וגולף ונסע לבתי מלון – הוא היה איש שמעולם לא היה בבית מלון ותמיד חלם על כך.
כשסיים, חשב כיצד להרוויח עוד כסף ושאף פעם, לעולם, הוא לא יחזור להיות עני. ואז עלה במוחו רעיון. האיש החליט להשקיע את כל הכסף שנשאר לו בבניית גולף – שמכל העולם יבואו לשחק גולף אצלו, והוא יהיה בעל המקום וייקח על כל מבוגר או ילד מחיר מסויים.
וכך עשה. הוא השכיר מקום, והתחיל לחלום. "כאן יצטרכו להכניס את הכדור הקטן בזיגזג; כאן יהיה אגם קטן ולידו הגולף בעלייה," הוא אמר לפועלים שבנו את הגולף, "כאן יהיה גשר ומתחתיו יהיה את הגולף… בכל המקום אני רוצה עצים וצמחים יפים שיהוו נוי ויכניסו עוד אנשים…"
וכך היה. הגולף היה בדיוק לטעמו ובדיוק איך שרצה שיהיה.
חוץ מההצלחה.
האיש לא חשב על דבר אחד: יש הרבה מקומות גולף בעולם, ולא בטוח שההצלחה תהיה דווקא אצלו.
והוא לא חשב על משהו הרבה יותר חשוב: הוא שכח לקנות לעצמו בית, ולא נותר לו אפילו שקל אחד.
וכך חזר האיש להיות עני. אמנם הוא זכה בכמה דברים: לטייל בעולם, לשחק ולהנות. אבל הוא שכח לקנות לעצמו בית, והשקיע רק בפרויקט הגולף שלו.
יש כאלה שחושבים שזהו דבר מעט מצחיק: אחרי שהעני הופך לעשיר, שוכח לקנות בית ומשקיע את כל הכסף בגולף – ואז הוא חוזר להיות עני. אבל גם יש כאלה שחושבים שזהו דבר עצוב.
אז האיש למד דבר מאוד חשוב על החיים: לא משנה מה אתה עושה עם כסף, לעולם אל תמכור את הבית (במקרה שלו זה תקנה את הבית) ותמיד תשאיר לך אותו.
ובעניין הסיפור – כנראה הכל מאלוהים. יכול להיות שאם האיש היה עני, אז הוא היה צריך להיות עני. אבל אם הכל קורה בגלל אלוהים, אז למה הוא נתן לו את סכום הכסף הזה? כדי להרגיש איך זה להיות עשיר ולהיות עוד יותר עצוב בגלל שאתה עני? נקודה מעניינת…
ומה אתם חושבים? ואיך הייתם מתנהגים במקום האיש, אחרי שקיבל את סכום הכסף הזה?… ולפני?
בהחלט דילמה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך