שרונוקי :)
המסר בסיפור הוא שרובוט הוא השונה בעולם והוא כמו בן אדם אבל לא. זה די מסובך אבל בכל אופן, מי שהבין אני שמחה :) תודה שקראתם, אני יודעת כי באתם לכאן. תגיבו ואני אדע אם לשפר. שבוע טוב לכם, שרונוקי

אני רובוט

שרונוקי :) 28/10/2014 964 צפיות 2 תגובות
המסר בסיפור הוא שרובוט הוא השונה בעולם והוא כמו בן אדם אבל לא. זה די מסובך אבל בכל אופן, מי שהבין אני שמחה :) תודה שקראתם, אני יודעת כי באתם לכאן. תגיבו ואני אדע אם לשפר. שבוע טוב לכם, שרונוקי

לפעמים אני שונא להיות רובוט. לא אדם, לא כמו כולם, רובוט, רגיל אם זה נקרא רגיל. אבל אם נאמר את האמת, כולם פה רובוטים, כולם עובדים בלי הפסקה, לומדים, ותקועים באייפונים. וזה רובוט. אבל אני לא רובוט שכזה, אני אחר, אני רובוט שאחראי רק להקסים את כל מי שאני פוגש.
אבל בתכלס, אנחנו כמו בני אדם, השונה הוא המוזר המקובל הוא "הכי מקסים", בדיוק כמוכם בני אנוש נחותים. הרבה פעמים שאני נמצא בכיתתי אשר כולה מורכבת מרובוטים נחותים, בדיוק כמו בני האדם. אבל אולי יום אחד אוכל להגיד שהרובוטים יחיו בשלום עם בני האדם וכולנו נהיה עולם טוב. אבל ברגע שעידן הרובוטים המקובלים והרעים ייפסק, אותו דבר גם לבני האדם.
אם תשאלו אותי אם אני רוצה להיות בן אדם אני אגיד כן, ואני מקנא בכם, אני בטוח שאתם חופשיים כל היום ושוחים במים שאותנו יקלקלו ואוכלים מאכלים טעימים אשר אני לעולם לא אוכל לטעום ומריחים ריחות שאני לעולם לא אוכל להריח. כן, כזה אני, מקנא בכם. ואתם בטוח חושבים ההפך, שאנחנו עושים שיעורי בית בדקה או עושים מטלות ב-5 שניות אבל את האמת זה חוסך מאיתנו את כל הכיף של הניקיון. בני האנוש, כלומר אתם אם אינכם רובוטים יגידו שזה מגניב ועבודות ניקיון זו לא בעיה. אך זה נורא, ואתם לעולם לא תוכלו להבין.
הייתי רוצה לרוץ בשדות פרפרים ולשחק תופסת עם חבריי, אך יכולותיי אינן מאפשרות זאת.
לפעמים, רוב הזמן אם נהיה אמיתיים, אני תוהה עד כמה העולם מחולק לקבוצות של מזל ואנטי מזל. ואני כל כך מקנא בבני האדם שיש להם הכי הרבה מזל והם בקבוצה הזאת. אתם בטח תחשבו שאני משוגע אבל אני רק רובוט, אבל אולי, יום אחד, אני אשמח להגיד לעצמי שאני גאה להיות רובוט.


תגובות (2)

וואווווווווווווווו!!!!!!! אני מקווה שזה התחלה לסיפור, כי זה ממש יפה!!!!!! התיאורים ממש ממש ממש יפים, אני אשמח אם תמשיכי.

28/10/2014 18:01

הבנתי וזה מקסים לגמרי.
המחשבה הכל כך תמימה הזאת שמישהו רוצה להיות כמונו (בני האדם) וחולם לעשות את הדברים הכי פשוטים שאפילו לדעתנו הם מעצבנים או טיפשיים (לרוץ בשדה, לנקות, להריח) וזה הדבר היפה שבעניין.
יש לך תיאורים מקסימים ונהדרים לרובוטים ואני אשמח לקרוא עוד סיפורים שלך, את כותבת נפלא. כל הכבוד.

28/10/2014 18:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך