אני עדיין בתהליך של התמודדות. מקווה שהבנתם את המסר שלי.

אתם אנשים גדולים.

18/04/2017 791 צפיות אין תגובות
אני עדיין בתהליך של התמודדות. מקווה שהבנתם את המסר שלי.

יש אנשים גדולים בעולם, אני לא אומרת שלא.
מי שהמציא את האינטרנט, הטלפון, נורת החשמל.
מי שהמציא את העולם הזה בעצם.
אבל הוא לא ידע שזה יביא עלינו חורבן.
כל הטוב הזה לא מגיע לנו. אנחנו לא יודעים להשתמש בו בחכמה. אנחנו אוהבים לדבר ולא יודעים לסתום את הפה כשצריך.
אני לא מנסה להעביר על אף אחד ביקורת, כי גם אני בעצמי כזאת. קשה להתעלם מהעובדה הזאת.
אני יודעת שככל הנראה לא אגיע לירח, לא אתחתן עם נסיך אנגליה ולא אזכה בלוטו. בטח ובטח שלא אשנה את העולם. אבל אני חושבת שהשינוי הוא הכי קטן שיש, וככה הוא בעצם מתגלגל.
כשאתם מגיבים לתמונות חושפניות אתם בטח בעומק ליבכם חושבים "וואו מה הייתי עושה לה…" או מה הייתי עושה לו…" וכו וכו. אבל זה לא מה שאתם מגיבים. אתם מגיבים באופן דומה, בלשון לגמרי פחות מוגזמת. או שאתם תגיבו "יפה" או "כוסית" בלשון המעטה, או שתגיבו "בת ישראל יופייך נמדד בצניעותך". תלוי מה מצב הרוח שלכם באותו הרגע. וכמה שזה עצוב, זה נכון.
אתם לא מבינים כמה כוח יש למילים. אבל אפשר לעצור את זה, אפשר לחשוב לפני שמדברים, לפני שמגיבים ולפני שמתלחששים במסדרונות או צועקים בקולי קולות קללות כאלה ואחרות.
בתור מישהי שסובלת מהמצב כבר תקופה, אפשר להגיד שהתרגלתי. אני יודעת מי אני, אבל לפעמים אני שוכחת ומתפתה לחשוב שאני מישהי אחרת. מישהי שהם אומרים שאני. אני תוהה לפעמים אם אולי עדיף לי לעבוד בתור זונה כי יש המון סקס והשכר גם לא רע, ואף אחד לעולם לא יידע. אולי הייתי צריכה לחשוב שהמקצוע מבזה ובתור תלמידת 5 יח"ל בכל מה שאפשרי ,אני לא אמורה לשקול את זה בתור אפשרות. אבל כנראה שזה מה שהחברה הכתיבה לי לעשות.
אני אנסה לשנות את זה, אבל כנראה שאצטרך להתמודד מול כמה וכמה קשיים, ואולי אפילו להיתקע כך עד י"ב, לפחות. אנשים אף פעם לא יתבגרו.

אז אנשים. יש גדולים ויש קטנים ויש גם וגם.
יש גאונים שיש להם עוד סיכוי להיות משהו בעתיד, הם יגדלו ויתפתחו ויפתחו פטנטים חדשים. אבל הם לא יתבגרו. בשבילם אנחנו עדיין נהיה בי"א, ואני אהיה הזונה, והם יהיו המקובלים כי ככה זה עובד בתיכון. אתה לא מי שאתה, אתה מי שקבעו לך להיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך