E8

הברווז

E8 22/04/2017 869 צפיות 2 תגובות

הברווז הקטן נולד למחיית ברבורים, הוא שחה אתם, חי אתם, עשה אתם הכל.

אבל לחיות כברווז קטן כשכולם יותר יפים ממך, טובים ממך ומצליחים ממך עושה לא טוב לברווז הקטן, הוא בסך הכל רצה להיות כמוהם, להרגיש שייך, להרגיש נאהב.

אבל הוא מכוער ולא מוצלח
אז הוא בקש משאלה מהמים שיהפכו אותו לברבור נאהב .

הברווז גדל, והשתנה בו משהו, המראה שלו הפך להיות של הברבור היפה ביותר, הברבור שיכול הכל, בעל כוח אין סופי.

השינוי הזה לא שינה את אישיותו, הוא עדיין חשב שהוא מכוער שהוא הכי מכוער והכי לא מוצלח.

אבל אט אט השינוי הובן, הברווז כבר לא ברווז הוא ברבור.

הברבור הכי יפה, הכי טוב, הכי מוצלח.

הברבור הזה אט אט הרגיש את הכוח בין כנפיו, אך פחד כל שנייה שיעוף, אז הוא החזיק בו חזק.

הברווז הפך להיות הברבור שהוא הכי שנא, הברבור שמבין.

אבל משהו במוחו הקטנטן צרח לו, אבל הוא לא הקשיב.

כמה יופי, כמה רוע.

והמאזניים התהפכו


תגובות (2)

אני יכולה לפרש את זה בכמה דרכים אבל כנראה אכתוב פה שתיים מהן.
המחשבה הראשונה היא שהוא באמת ברווז, באמת חי בצילם של ברבורים וביקש משאלה שהפכה אותו לאחד מהם. לאחר שהפך לאחד מהם והתגלה בו הכוח, הוא הרשה לעצמו להתנשא מעל אחרים והפך את חוסר הביטחון העצמי שלו להצדקה למה שקרה לו, למרות שבתוכו הוא ידע שזה לא נכון.
הפרשנות השנייה שלי היא שהוא לא באמת ברווז אלא אחד הברבורים, רק קצת שונה. שאר הברבורים דאגו לגרום לו להרגיש מושפל והוא גדל להיות ברבור מוצלח אך בגלל כל מה שדפק אותו כשהיה קטן לא הצליח לראות את עצמו כשווה. הוא לא הצליח להעריך את עצמו, את הכוח שנהיה לו וחי בפחד מסוים. הוא הרגיש לא מנוצל ומפוספס, בגלל מאורעות העבר. קצת אטום אפילו.

22/04/2017 03:57

נראלי שהוא פשוט לא מי שהוא אמור להיות.
וכמו תמיד – גורן מתוסבכת ולסמ פשוטה (חיח).

22/04/2017 22:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך