"לתקן את העולם"- פרק ראשון

Roni1 21/04/2015 1173 צפיות תגובה אחת

רגע אחד הייתה למעלה, בטופ של החיים. הרי לכול אחד יש את התקופה הזאת שהוא איי שם למעלה, זורח, מאושר.
הרגע הזה שכול החיים מסתדרים.
הייתי התלמידה המקובלת ביותר בבית הספר, כולם אהבו אותי, כולם רצו להיות מסביבי, תמיד.
הייתי במרכז הענייניים, כול מסיבה, אירוע או סתם יציאה אני הייתי המוזמנת הראשונה. זה נמשך שנתיים וזה היה הזמן הטוב ביותר בחיים שלי.
וברגע אחד, ביום אחד, הכול השתנה, וכול התדמית המושלמת התנפצה.

קוראים לי ירדן פאר, בת שבע עשרה, לומדת בכיתה י׳א בבית ספר באופקים.
היום, שנתיים לאחר מה שקרה, אני ילדה אחרת, ילדה שונה בכול מובן שניתן לחשוב עליו.
העקבים שהיו על רגליי בצורה קבועה השתנו לסניקרס פשוטות. החולצות היקרות שהייתי רגילה ללבוש השתנו לחולצות טישרט זולות והחצאיות החושפניות שהיית לובשת השתנו לסקיני גינס פשוטים. השינוי שעברתי בחיצוניות לא משתווה בכלל לשינוי הפנימי שעברתי.
הטון המתנשא שלי הפך לנימה שקטה ומסוגרת. הרצון העז שלי להתבטא בצורה שתבליט אותי בין כולם הפך לרצון עז להתחבא בין הכלים. ובקיצור, נהפכת לאדם שונה, לילדה שונה.
לפני כשנתיים בשלישי באוגוסט, בשיאו של החופש הגדול, בשעת ערב מוקדמת, דפקו על דלת ביתנו , אני ישבתי בסלון מחכה לחברתי הטובה שתבוא לאסוף אותי למסיבה שקבענו. ואחי דניאל, היה בחדרו והתארגן גם הוא ליציאה.
תקתוק העקבים שלי נשמע על רצפת השיש, פתחתי את הדלת ושני השוטרים היו עם מבטים רציניים על פניהם.
״כן?״ שאלתי אותם ועזבתי את פאלפוני.
״ירדן פאר?״ הם שאלו
״כן,״ עניתי וזזתי מהדלת, מסמנת להם בידי להיכנס,
״איפה אחיך?״ הם שאלו,
״אני ילך לקרוא לו.״ אמרתי וחייכתי אליהם.
הלכתי במהירות לחדרו של מאור שנמצא בסוף המסדרון.
״דניאל,״ אמרתי בשקט,
״אה, מי זה היה?״ הוא שאל וסידר את שערו בעזרת ג׳ל מול המראה,
״יש שני שוטרים בסלון.״ אמרת לו,
״מה הם צריכים?״ הוא שאל והסתובב לכיווני,
״אני לא יודעת. בוא!״ אמרתי לו ומשכתי אותו לכיוון הסלון.
מאותו היום, הודיעו לנו שהורינו היו שותפים בתאונת שרשרת, בה מתו שלושים וארבעה אנשים וילדים. התאונה הזאת התפרסמה בכול העולם ועד היום אנשים עוד מדברים עליה.
מאותו היום, הכול השתנה, אני השתניתי.

———————————-

אני לא כותבת חדשה באתר, אבל אני מעדיפה שתכירו אותי בתור רוני.
אז סיפור חדש, אני לא יודעת אם זה יהיה סיפור ערסים או לא.
אי אשמח לתגובות, ולהערות.
מקווה שתאהבו:)


תגובות (1)

וואו, זאת המילה היחידה שמצאתי לתיאור הפרק הזה את כותבת מצויין ואם זאת רק ההתחלה אני בהחלט אקרא את הסיפור שלך ויהנה ממנו כי את מוכשרת.

05/05/2015 19:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך