מסר חשוב

בת-אל77 29/06/2014 820 צפיות 3 תגובות

באתי לדבר איתכם על מוצרי חלב, אני יודעת שתצאו מזה ותגידו שזב שטויות , אבל עכשיו אני מתחננת שתקראו את זה בבקשה, וזה גם לא שטויות זאת המציאות.

כאשר הפרה ממליטה את העגל , היא מבלה איתו זמן קצר בלבד ואז לוקחים אותו ממנה ,תהליך הפרידה הזאת הוא קשה מאוד לאמא ולעגל, מפרידים את העגל מאמו מפני שהביקוש למוצרי חלב גבוה מאוד , החלב שהיא מייצרת עבור הצאצא שלה לוקחים לה אותו באמצעות מכונות, הצאצא שלה לא זוכה לשתות מהחלב הזה , אלא אנחנו שותים אותו , אוכלים אותו .
אני מבקשת שתראו את זה בעצמכם:

אל תצרכו יותר מוצרי חלב, הכסף שאתם משלמים הולך להתעללות אכזרית בחיות אלו.
גם מתעללים בהם נפשית ופיזית.
וכך נקטין את הביקוש למוצרי חלב.


תגובות (3)

אני מצטערת לומר שעסקי הבשר הרבה יותר גרועים מזה. אני לא עומדת לרדת לפרטים כי אני פשוט לא עומדת בזה בעצמי. מתעללים בחיות האלא לא רק בגלל שהורגים אותם, ההרג הוא החלק הקל. מתעללים בהם לפני השחיטה במשך כל כך הרבה זמן…מחשמלים אותם (מה שדרך אגב גם יכול להזיק לנו כאנחנו אוכלים את הבשר הזה אחרי זה) ועוד כל כך הרבה דברים…
ובקרקסים זה התעללות אפילו יותר גרועה, בגלל זה בישראל אין קרקסים עם חיות, יש חוק נגד זה, גם קרקסים עם חיות מחוץ לארץ לא יכולים להיכנס כי פשוט אסור להם.

29/06/2014 12:07

אוקי, ממש לא נעים לי להגיד לך, אבל חברה שלי הראתה לי פעם ביחד עם אמא שלה, את הסרטון. רק שתדעי שזה שטויות. גם אני, וגם אמא שלה הסבירה לה את זה. והיא הבינה. אז מה היא האמת? האמת היא שאלו חבורה של אנשים טבעונים, ששמים כאלה סרטונים ופרסומות ביוטיוב כדי להשפיע על אנשים בעזרת שקרים, ומה שהם עושים מאוד לא בסדר. יש שני סוגים של פרות; כאלה שמסוגלות להביא חלב וכאלה שלא, ואז משתמשים בבשרם. הפרות שמסוגלות להביא חלב מביאות חלב לאורך כל השנה, לא רק לאחר שבנם נולד.

21/07/2014 14:14

אני כבר צמחונית כי אני אוהבת חיות, אבל אני עושה עוד נזקים ?! O_O
למען השם, בואו לא נוכל כלום נשכב על הרצפה בחדר בלי לזוז, רק ככה אני לא אפגע במישהו :>
סליחה עם אני פוגעת פה במישהו, אני גם לא רוצה להתחיל ריב או משהו (גם אני עייפה אז אני חצי לא שולטת במה שאני כותבת) אני ממש לא יודעת למי להאמין. ראיתי את הסרטון וזה מאוד עצוב, גם התחילו להיות מלא טבעונים ואני חולה על טל מהאח הגדול (לא קשור, היא טבעונית) אבל מה עם מה ש molush כתבה? זה בחירה ממש משמעותית בשבילי כי אני גם חולת צליאק (אסור לי לאכול קמח, חיטה, שעורה, שיבולת שועל בלהבלהבלה) ואני גם צמחונית אז זה יוריד לי עוד דברים ממה שאני אוכלת…
התלבטות.

01/08/2014 00:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך