מראה מראה שעל הקיר

ilana_eltov 14/06/2014 977 צפיות 3 תגובות

סקס מוכר . האמרה המפורסמת ביותר של המאה העשרים ואחת , איפה לא שומעים אותה ? בפרסומות , בחנויות בגדים ואפילו רואים אותה על שערי עיתונים מכובדים . סקס מכר לנערה בת שתיים עשרה רכה ועדינה , בגד ים זעיר וחושפני ״כדי להיות רזה ומושכת ״.
כמה פעמים שמעתם מבחורה יפהפייה ובריאה שהיא מרגישה שמנה ? שהיא לא עומדת בסטנדרטים ?

—————————————————————-

היא הלכה ברחוב , מרגישה קצת גדולה מדי אבל כבר רגילה . היא קיוותה בכל כוחה לחמוק מהנסיעה המייגעת באוטובוס, שם תמיד פינו לה מושב . מי ירצה לשבת ליד שמנה?
היא ידעה שהיא לא כמו הנערות בעיתונים , או בשלטי החוצות או בפרסומות הטלוויזיה .
כמה הייתה רוצה את הרגליים האלה , אלה שלא נגמרות אף פעם ! עם השיזוף הזוהר והניצוץ הממורק . היא הלכה בחום , הייתה שעת צהריים וייחלה שלא היו לה ירכיים . ממש ככה. שמישהו פשוט היה בא וחותך אותן , ככה שהיו רזות כאלה והיה ביניהן רווח? נו , כמו בפרסומת של קסטרו , שהיא עומדת והרגליים שלה לא מתחברות . ככה . אבל אצלה הרגליים היו גדולות ומגושמות , גם המידה שלהן גדולה ולא נשית , כפות רגליים רחבות כאלה .
היא דידתה את שארית דרכה לעזריאלי והביטה מעלה בשלט החוצות היפה . הנערה הזו עם ההבעה החושנית והפנים המסותתות בטח מאושרת .
יש לה כל מה שהיא רוצה , אף יפה ועיניים גדולות עם חזה שעדיין עומד .
בטח כל הגברים רודפים אחריה ומביאים לה פרחים ושוקולדים . פיה התכווץ מעט בחיוך כשנזכרה בחבר שלה . תמיד היה מביא לה פרחים , היה אוהב לפנק אותה ולגרום לה להרגיש יפה. כשהראתה לו בפעם הראשונה את הגוף שלה לא נתן לה להסתתר . אמר לה שהיא מושלמת בדיוק כמו שהיא , האישה הכי יפה בעולם . כמה התגעגעה לתחושה הזאת , להרגשה הזאת של היפה . תמיד הייתה שואבת אותה כשהייתה מסתכלת על הבנות בפרסומות. הן תמיד נראו לה כל כך מאושרות , מחייכות בחיוך כובש וחסר דאגה בעוד שהיא בקושי מחייכת אפילו לא למראה . במיוחד לא למראה . בכלל היא משתדלת לא להסתכל בה אלא אם כן ממש חייבים . איזו טובה צומחת מלחזק שוב ושוב את העובדה שיש כל כך הרבה פגמים?
היא עוברת ליד המראה והמראה מצחקקת ברשעות – איפה האף הסולד? איפה הגבות המרוטות? מה שכחת לקנות עצמות לחיים גבוהות במכולת? נו באמת , תסתכלי עלייך ! איך את נראית ? הבגדים הגדולים האלה והחזה הנופל , מה זה הוא עשה באנג׳י?
והיא זועקת לה בחזרה שלא משנה מה עדיין בפנים היא אותה בחורה .
אך המראה לא מוותרת וזה אומר שהוא ירצה אותך ? כשתראי מה הוא ימצא באחרת !
ואז היא משתתקת , כאילו חבטה בה את המכה האחרונה והיא מרגישה מרוצה לתפארת .
אבל את עומדת שם, בוהה , בבועה הזו שקצת יותר טובה מפציעה קשה – כי זה מה שסיפרה לך החברה , את תהיי מאושרת רק אם תהיי רזה .


תגובות (3)

כ"כ צודקת.
אין לי מילים.
(:

14/06/2014 17:26

הקטעים שלך מושלמים, את מדהימה אותי כל פעם מחדש.
מצאת לעצמך מעריצה ראשונה (ובטח שלא אחרונה)
מוכשרת!!

14/06/2014 23:15

תודה רבה ! Tornado of souls אני שמחה שמצאת את הכתיבה שלי מעניינת ואשמח גם לקרוא את הסיפורים שלך ! ♥

16/06/2014 13:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך